Gå til innhold

Treff i Oslo


Gjest kaffedama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempekoselig altså! Jeg gruer meg ikke lenger heller, nå er jeg bare spent. Det var i grunn bare å bestemme seg, så var det ikke så skummelt allikvel ;)

Bra tiltak kaffedama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du med itla?

Jeg tror det - det går ikke akkurat strålende med skrivingen, men kjenner jeg meg selv rett sitter jeg ikke pal og jobber i morgen uansett, så da kan jeg like godt gjøre noe koselig. ;) Men jeg blir nok ikke kjempelenge, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, kaffedama, det er så utrolig bra at du tok initiativet til treff. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle tørre, men det var jo så koselig! Kjempeglad for at jeg ble med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, kaffedama, det er så utrolig bra at du tok initiativet til treff. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle tørre, men det var jo så koselig! Kjempeglad for at jeg ble med. :)

Som om jeg skulle sagt det selv :). Håper vi får til flere treff, jeg blir gjerne med på et treff til før fødselen for dem som rekker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Jeg garanterer ingen ting for et nytt treff om to uker, men blir gjerne med på treff når våren kommer! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Takk for i dag jenter, det var veldig hyggelig! :)

Jeg foreslår at vi avtaler en dato og tid om ca to uker, så kan de som vil og ikke har født dukke opp... ;) (Håper dere har sladriser som kan oppdatere fødetråden, så jeg hvertfall har en anelse dersom alle ligger på sykehuset. :ler:)

Onsdag 28. skal jeg til jordmor klokka elleve og rekker i så fall ikke før nærmere halv ett, men jeg kan evt alle andre dager den uka. Andre som har preferanser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i dag jenter, det var veldig hyggelig! :)

Jeg foreslår at vi avtaler en dato og tid om ca to uker, så kan de som vil og ikke har født dukke opp... ;) (Håper dere har sladriser som kan oppdatere fødetråden, så jeg hvertfall har en anelse dersom alle ligger på sykehuset. :ler:)

Onsdag 28. skal jeg til jordmor klokka elleve og rekker i så fall ikke før nærmere halv ett, men jeg kan evt alle andre dager den uka. Andre som har preferanser?

Jeg blir gjerne med jeg, hvis jeg ikke føder. Jeg kan foreløpig alle dager den uka bortsett fra tirsdag. Hva med torsdag 29.? Fem dager før termin? IIIHH!

Har ikke sladris - enten så skal jeg klare å gi et hint her inne selv, eller så er jeg så "inne" i det at jeg uansett ikke vil klare å sende noen melding til en eventuell sladris :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kaffedama

Torsdag 29. er bra. :Nikke:

Var 11 for tidlig?

Jeg kan være sladris jeg vøttø, lille katt! ;)

Og forresten: Til dem jeg ikke har sagt det til i dagboka: Jeg hadde godt av litt høygravidvibber, det satte i gang redebyggingsinstinktet mitt. Har nå lett fram for små klær som S har hatt og begynt å sortere etter størrelse. Sant å si er det ikke særlig februarbabyvennlig, det er svært mye korterma bomullsbodyer størrelse 56. :riste:

Men det betyr kanskje at jeg får lov å shoppe?! :danse::nigo:

Endret av kaffedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag 29. er bra. :Nikke:

Var 11 for tidlig?

Jeg kan være sladris jeg vøttø, lille katt! ;)

11 føltes tidlig før jeg skulle dra i dag, men det var jo absolutt ikke tidlig. Hele dagen gikk jo :ler:. I forhold til henting i barnehage og sånt så er 11 perfekt for min del.

Takk for sladris-tilbudet! Jeg lagrer deg på mobilen jeg, så får du ihvertfall melding når det hele er over :). Kan forøvrig ikke garantere at jeg klarer å huske å si fra når det hele starter. I tilfelle sladrer jeg selv her inne :).

Og forresten - shop till you drop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et hyggelig treff idag! Jeg er med neste gang og, dersom jeg ikke er opptatt med å føde eller noe ;)

Smilefjes og jeg er sladriser for hverandre, lover å oppdatere fødetråden når babyen hennes er ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Altså:

Treff torsdag 29. januar kl 11.

Hvor?

Mekka helt nederst på Løkka har såvidt jeg husker litt flere myke sitteplasser, men der kan vi risikere å treffe 46 barnevogner! :ler:;) Ellers liker jeg meg på Dus i Akersgata, det pleier å være fullt der men går kanskje an å bestille bord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...