Gå til innhold

TV-kjendis voldtatt under sexorgie ++++++


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Idrettsmannen sørget for å korke dem i seng med GHB

Ah. Det er ikke pent. Jeg må si meg enig med en av de ovenfor; Hvis man må voldta KONA si for å få noe, så er det dårlig stelt.

Endret av Mann 42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Navnene er allerede lekket, men ikke noe poeng i avsløre dem her, da det ender opp med at tråden slettes.

Uansett, det tar uansett ikke lang tid før dette blir offentlig. Helt umulig å holde dette skjult i dagens teknologiske verden.

Men skulle ikke forbause meg om media opptrår på samme måte som i Roger Ingebrigtsen-saken. Hvor ALLE visste hvem demme jenta var, men mediene fortsatte å nekte å publisere navnet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ah. Det er ikke pent. Jeg må si meg enig med en av de ovenfor; Hvis man må voldta KONA si for å få noe, så er det dårlig stelt.

Nå er han jo ikke dømt i saken enda..... Man skal være forsiktig i å spekulere, men når man deltar på sexorgier hvor det florerer sex og narkotika, tror jeg man har en ganske dårlig sak hvis man ikke klarer å bevise at dette har skjedd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnene er allerede lekket, men ikke noe poeng i avsløre dem her, da det ender opp med at tråden slettes.

Uansett, det tar uansett ikke lang tid før dette blir offentlig. Helt umulig å holde dette skjult i dagens teknologiske verden.

Men skulle ikke forbause meg om media opptrår på samme måte som i Roger Ingebrigtsen-saken. Hvor ALLE visste hvem demme jenta var, men mediene fortsatte å nekte å publisere navnet.....

Hvor er navnet lekket?

Anonym poster: 5c6b047a7b51da24cfee831ca82b183d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bra at media holder sine etiske retningslinjer. Selv om jeg også googlet og fant ut hvem jenta i Ingebrigtsen-saken var, og har sett bilde av henne en gang, så ville jeg ikke kjent henne igjen nå, siden bildet hennes ikke har blitt smurt utover avisene i lange tider. Ingebrigtsen derimot ville jeg lett kjent igjen.

Anonym poster: 274560924b246feb2f8c86e181306053

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah. Det er ikke pent. Jeg må si meg enig med en av de ovenfor; Hvis man må voldta KONA si for å få noe, så er det dårlig stelt.

Hun ble tross alt med han på sexfest (...??), så ille kan han ikke ha det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes det er bra at media holder sine etiske retningslinjer. Selv om jeg også googlet og fant ut hvem jenta i Ingebrigtsen-saken var, og har sett bilde av henne en gang, så ville jeg ikke kjent henne igjen nå, siden bildet hennes ikke har blitt smurt utover avisene i lange tider. Ingebrigtsen derimot ville jeg lett kjent igjen.

Anonym poster: 274560924b246feb2f8c86e181306053

Mulig de holder seg innenfor "Vær varsom"-plakaten, men etisk er det ikke. Hadde dette vært ukjente mennesker hadde det stått en notis, uten bilde av leiligheten, med kun kjønn og alder på involverte. Hensikten med å sause på med detaljer og bilde er å generere flere klikk og annonseinntekter. Journalistene vet utmerket godt at dette er nok til at noen kan identifisere alle involverte og lekke det på nettet, men i jakten på penger tråkker de om nødvendig over lik.

Detaljene burde vært utelatt med tanke på både anmelder og siktede (ikke sklyldig før dømt vet dere), samt "tv-kjendiser" og "suksessfulle gründere" som ikke har tatt valget om at dette skal frem i lyset.

De h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mulig de holder seg innenfor "Vær varsom"-plakaten, men etisk er det ikke. Hadde dette vært ukjente mennesker hadde det stått en notis, uten bilde av leiligheten, med kun kjønn og alder på involverte. Hensikten med å sause på med detaljer og bilde er å generere flere klikk og annonseinntekter. Journalistene vet utmerket godt at dette er nok til at noen kan identifisere alle involverte og lekke det på nettet, men i jakten på penger tråkker de om nødvendig over lik.

Detaljene burde vært utelatt med tanke på både anmelder og siktede (ikke sklyldig før dømt vet dere), samt "tv-kjendiser" og "suksessfulle gründere" som ikke har tatt valget om at dette skal frem i lyset.

De h

'De h' hvafornoe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dagbladet bruker et bilde fra bygården der norgesmesteren bor. Noen som vet hvor i Oslo dette er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble tross alt med han på sexfest (...??), så ille kan han ikke ha det.

Det er visst GHB inn i bildet, og det er jo ganske tydelig at kona pent måtte gjøre som mannen ville hvis hun ville unngå juling. Såå..

Anonym poster: d4c912a7f9bb2189bdb57c0d477708d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er sjokkert. Idrettsmann som driver på med narkotia, fy søren. Jeg fikk hakeslipp da jeg fant ut hvem det er :(

Anonym poster: f0f77deaa7652de76e3acdf4b11fb44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst GHB inn i bildet, og det er jo ganske tydelig at kona pent måtte gjøre som mannen ville hvis hun ville unngå juling. Såå..

Anonym poster: d4c912a7f9bb2189bdb57c0d477708d0

Skjønner jo at noe ulovlig har skjedd. Men stusser over at en mann må voldta sin egen kone på deres egen sexfest for at hun skal ville være med på "moroa" liksom.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner jo at noe ulovlig har skjedd. Men stusser over at en mann må voldta sin egen kone på deres egen sexfest for at hun skal ville være med på "moroa" liksom.....

Ja, samme her. Bare virket som om du insinuerte at dette var konas feil.

Anonym poster: d4c912a7f9bb2189bdb57c0d477708d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fleecejakke

Skjønner jo at noe ulovlig har skjedd. Men stusser over at en mann må voldta sin egen kone på deres egen sexfest for at hun skal ville være med på "moroa" liksom.....

Nå kan det jo hende at han ikke måtte voldta kona, men foratrekk det sånn. Noen er bare perverse, uansett.

Endret av Fleecejakke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå kan det jo hende at han ikke måtte voldta kona, men foratrekk det sånn. Noen er bare perverse, uansett.

Det er det jeg og tenker, noen tenner jo på å voldta. Om hun ikke ville ha sex med sin egen mann, hvorfor ble hun med på en fest med sexorgie? Når det har skjedd flere ganger at hun har blitt med, var det bare en gang og hun ikke viste om sexorgien så blir det jo noe annet.

Anonym poster: 557a8820b1ba74e35aeb7dd2ff88d8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg og tenker, noen tenner jo på å voldta. Om hun ikke ville ha sex med sin egen mann, hvorfor ble hun med på en fest med sexorgie? Når det har skjedd flere ganger at hun har blitt med, var det bare en gang og hun ikke viste om sexorgien så blir det jo noe annet.

Anonym poster: 557a8820b1ba74e35aeb7dd2ff88d8d3

Altså jeg mener ikke at det var hennes egen feil at hun ble voldtatt! Kan tolkes som at jeg mente det.

Anonym poster: 557a8820b1ba74e35aeb7dd2ff88d8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fleecejakke

Man kan jo være med på en sexorgie å like det, men likevel ikke like å bli dopet ned og så hatt sex med. Jeg synes det er viktig å skille snørr fra barter her.

Endret av Fleecejakke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

197 leser denne tråden. WOW! Media traff virkelig: "Sex-orgie", "forbrytelse", "dop","kjendiseri" og "politikvinne" er en god miks, tydeligvis, og journalistene visste nøyaktig hva de gjorde når de valgte en såpass spekulativt overskrift. Det slår aldri feil!

Er nok mange nettaviser som gnir seg i hendene over økt klikking. Dollaren flyr rundt for deres indre blikk, heh ;)

Men hvem kjendisen er, det vet jeg ikke og har ingen interesse av å vite. Men det kommer nok snart på nettet, og blir spredd, som i enhver annen "kjendis"sak der ingrediensen er fyll, sex, skandaler og annet hor :P

Anonym poster: 7d10cdf7468441ac14d14c86b3c0bbd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...