Gå til innhold

Hvordan få nye venner?


Gjest Jente 26 år

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner meg igjen i mye av det som blir sagt her. Har noen få venner, men skulle så gjenre hatt flere. Er ofte de er opptatt pga utdanning, jobb, barn osv. Har tenkt flere ganger at jeg skulle ønske jeg hadde en veldig god venninne som ville finne på ting, og kanskje hadde noen av de samme interressene som meg. Jeg har meldt meg på enkelte "aktiviteter", men er vanskelig å få seg nye venner, er 26 år. I tillegg er jeg litt plaget av sosial angst, og det gjør det ikke så mye lettere. Bor på vestlandet btw:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg bor også i Oslo og kjenenr meg litt igjen i det her. Det er lett å møte nye folk på jobben eller noe, men når det gjelder å gjøre noe sammen med dem, så ser det litt anderledes ut. mange er ganske så opptatte, så avtaler de noe med deg, men så komemr de ikke, eller svarer ikke på sms. lurer alltid på hvorfor det er slik, for jeg er både hyggelig og gøy å ha å gjøre med ;-) men det er liksom aldri noen som ringer MEG og spør om vi skal noe... så med andre ord, så må jeg da mase på andre og prøve å henge med og det er jeg litt lei av faktisk... jeg må ikke løpe etter andre for å få dem til å like meg, det virker jo super desperat og jeg hadde følt meg uvel hvis jeg hadde gjort så ... som om jeg er uærlig mot meg selv liksom. eneste forskjell at jeg ikke har sambor, så da begerenser det seg virkelig hvem du tilbringer fritida med!

Jeg har også hund(er) da forresten :-)

Tror vi har det litt på samme måten ja! Vil liksom ikke mase heller.. Hvor gammel er du, og hva slags hunder har du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukere??

Var den til meg? Jeg mente bare at ingen her kan sende PM til trådstarter når hun ikke har bruker på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS,man kan fint bli kjent med jenter selv om man danser med gutter, bare til å begynne å snakke med dem det!Bli med på dans og turer de arrangerer (om de gjør det)!Jeg går på BSI dans i Bergen og det er veldig sosialt og gøy!

Endret av Sapree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg har mange tips til hvordan du kan få venner, men skriver ikke opp alle her. Gå heller inn på linken i signaturen for å komme til bloggen min. Der ligger mange tips jeg håper du kan gjøre deg nytte av. Det er mange der ute som trenger nye venner, du er ikke alene!

Hilsen Lammelåret :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har truffet alle mine venner på nett, utenom ei. Traff ei i på finnenvenn, men det er egentlig en helt vanlig datingside. De andre har jeg truffet på kg sitt trefforum, men vet ikke om det eksistere enda... Men aktivitets venner er en fin side. Og viss du blir avvist av noen så ikke gi opp, for det finnes noen der ute:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hiver meg på denne tråden eg òg!

Visst det er andre jenter rundt min alder (22 år) i Stavanger-området, er det berre å ta kontakt :jepp:

Endret av Fimlen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kjenner meg igjen i så å si alt dere skriver.

Selv er jeg 18, og har to gode venninner og en kjæreste. De dagene de er opptatt sitter jeg bare alene å glor i veggen :sjenert: Det hadde vært utrolig koslig å fått seg flere venner!

Endret av watermeloon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

jeg har par venner. men vil ha flere! jeg er 22 år jente å bor på nesodden. helst fra Oslo område!

bare ta kontakt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen. jeg letter etter flere venner i Oslo område?

jeg er en jente på 22 år. ser etter ny jentervenner?

elsker mote, foto, shopping og trene.

bare svare meg:) og elsker gå på kino!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

hei jeg ser etter Kor i oslo, jeg kan lære meg å synge, et sosiale steder i oslo!! noen som vet et kor ca 20-25 år.. jeg selv er 23 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Vestfold (Larvik) her og ingen problemer med å møtes på en :kaffekopp:

I Vestfold.. eller retning Telemark eller Buskerud.

Alltid hyggelig med :kaffekopp: og nye folk :skravle:

Bare å sende PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen og hiver meg på denne tråden. :) ta gjerne kontakt! Veldig koselig å bli kjent med nye hyggelige folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Ser at det er en stund siden noen har skrevet her inne, men jeg hiver meg på tråden fordet og håper på svar :-)

Noen fra stavanger her?? jeg er en jente på 28 som kunne tenke meg å stifte nye bekjentskaper siden jeg ikke kjenner så mange her enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...