Gå til innhold

Når man innser at den man har stolt mest på hele sitt liv, stoler for mye på andre, og dette gikk seg utover meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

det er min mor jeg skriver om her. hun har aldri villet meg noe vondt, men jeg har det siste året tenkt over en del ting ang. henne.

Hele tiden har hun vært redd for at jeg skal komme bort i "feil type" mennesker. hun likte liksom ikke at jeg dro til byer noen mil unna for å besøke venner jeg hadde blitt kjent med der f.eks.

Hun tror på healing og det der, og har hatt lett for å kontakte klarsynte når det er ting hun ikke har funnet ut av, mye både ang. meg, andre personer og henne selv.
men, så er greia, at det var gjennom henne jeg kom ut for en som faktisk viste seg å være ganske skummel, uten at jeg vil gå i detaljer om hvordan..
Personer jeg har møtt der jeg har stolt på meg selv, har gått helt fint, andre personer jeg har fått dårlig følelse på har jeg ungått..(bortsett fra han hun stolte så på....)
Poenget er, gang på gang, tror hun at hun har funnet noen som kan gi svar på mye og fjerne smerter i kroppen med healing..og slik har det holdt på i snart 10 år. Hun sier ofte  at hun føler seg bedre i kroppen etter behandlinger, men problemene kommer jo tilbake hele tiden og, og derfor lurer jeg bare på om dette er psykisk, altså, hun tror hun blir bedre fordi healeren liksom har løst opp..
Selv bruker jeg ikke slik, fordi jeg syns det er bortkastede penger, og mener man må ta problemene selv. 
min mor er ikke syk, men hun blir noen ganger sliten (som folk flest?) 
Nå planlegger jeg og noen venner tur til Tyrkia, hun er jo livredd for at jeg skal dra..og jeg har lurt på om disse stadige bekymringene hennes er litt av årsaken til at jeg ble så sjenert, redd for å gjøre noe galt og stille som barn, og dermed ble et litt lett mobbeoffer.



Anonymous poster hash: 6c5e8...668
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomsterert

det er min mor jeg skriver om her. hun har aldri villet meg noe vondt, men jeg har det siste året tenkt over en del ting ang. henne.

Hele tiden har hun vært redd for at jeg skal komme bort i "feil type" mennesker. hun likte liksom ikke at jeg dro til byer noen mil unna for å besøke venner jeg hadde blitt kjent med der f.eks.

Hun tror på healing og det der, og har hatt lett for å kontakte klarsynte når det er ting hun ikke har funnet ut av, mye både ang. meg, andre personer og henne selv.

men, så er greia, at det var gjennom henne jeg kom ut for en som faktisk viste seg å være ganske skummel, uten at jeg vil gå i detaljer om hvordan..

Personer jeg har møtt der jeg har stolt på meg selv, har gått helt fint, andre personer jeg har fått dårlig følelse på har jeg ungått..(bortsett fra han hun stolte så på....)

Poenget er, gang på gang, tror hun at hun har funnet noen som kan gi svar på mye og fjerne smerter i kroppen med healing..og slik har det holdt på i snart 10 år. Hun sier ofte at hun føler seg bedre i kroppen etter behandlinger, men problemene kommer jo tilbake hele tiden og, og derfor lurer jeg bare på om dette er psykisk, altså, hun tror hun blir bedre fordi healeren liksom har løst opp..

Selv bruker jeg ikke slik, fordi jeg syns det er bortkastede penger, og mener man må ta problemene selv.

min mor er ikke syk, men hun blir noen ganger sliten (som folk flest?)

Nå planlegger jeg og noen venner tur til Tyrkia, hun er jo livredd for at jeg skal dra..og jeg har lurt på om disse stadige bekymringene hennes er litt av årsaken til at jeg ble så sjenert, redd for å gjøre noe galt og stille som barn, og dermed ble et litt lett mobbeoffer.

Anonymous poster hash: 6c5e8...668

Uff,så slitsomt det må være.Moren din fikser ikke å ha kontroll på tilværelsen,så er derfor hun tyr til de som"ser",på en eller annen måte.

Det handler ikke om å tro på,være interessert og kanskje prøve som er feil,men moren din er jo avhengig,og hun gir liksom fra seg ansvar til de som hun tror vet.

Du virker jo nøktern,og fortsett med det: -)

Vet ikke helt hva du kan gjøre,annet enn å si hva du mener og tenker.Ikke at hun kanskje blir mer jordnær,men da vet hun,og kanskje det bremser henne litt.

Hun har jo ikke akkurat hverken inngitt eller vist tillit,da hun kun tror på de klarsynte.Så ikke rart du er blitt utrygg.

Trist å høre om mobbing,og det skal jo aldri skje uansett hvordan du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...