Gå til innhold

Truse/boxer utenpå bleie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruker barna deres noe utenpå bleia om det ikke har body på? Eller går de med bleia rett i buksa?

Anonymous poster hash: a6d90...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge deler...vi varierer på det.

Anonymous poster hash: 4fe75...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bleia er jo "trusa".

 

Har kun brukt det på jenta mi når hun har hatt kjole, og jeg syns ikke en stor blekksprut/manet eller tigerstriper under lyserosa er så fint. Hva er det med de Limited edition-bleiene egentlig!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha noe utenpå bleia? Hvorfor det egentlig?

Jeg skjønner små jentebabyer som kanskje har en bloomer utenpå bleia når de går i kjole, men når barnet skal ha på seg shorts eller bukse? Nei det tror jeg aldri at jeg har gjort. Jeg hadde truse inni bleia når vi skulle starte pottetrening, men aldri utenpå. 

 

Guttungen ville gjerne, men da sa jeg enkelt og greit at hvis han ville ha underbukser måtte han slutte med bleie først. 

Endret av Nerdemamma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hvorfor skal de ha det?

Jeg vet ikke, derfor jeg lurer. Kanskje det holder bleia bedre på plass slik en body gjør. Skal uansett slutte snart, så da bare fortsetter vi slik vi gjør. Bare lurte på hvordan andre gjør det.

Anonymous poster hash: a6d90...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.

Altså bruker body over? 

I tillegg så synes jenta at trusene er så fine at hun gjerne vil ha dem på utafor bleia. 

 

Ser ikke noe problem med det. 



Anonymous poster hash: 51fdd...f31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss var trusa en belønning for å slutte med bleie fordi 'truser er for store jenter'. 



Anonymous poster hash: cee83...082
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere! Vi kommer nok også til å bruke truser som belønning da. Hadde bare inntrykk av at de fleste bruker body til de slutter med bleie. Men min er så lang i ryggen at de ikke passer lengre.

Anonymous poster hash: a6d90...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnifiq

Takk for svar dere! Vi kommer nok også til å bruke truser som belønning da. Hadde bare inntrykk av at de fleste bruker body til de slutter med bleie. Men min er så lang i ryggen at de ikke passer lengre.

Anonymous poster hash: a6d90...5cd

Min treåring bruker bleie, men body sluttet vi med i fjor en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnehagen til lillemor sa det at man skulle bruke body eller truse for at bleia skulle sitte bedre på

Anonymous poster hash: 7d5e8...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt det akkurat i det frøkna sluttet med bleie. Da kunne hun velge litt om hun ville gå med bare bleie, truse, eller begge deler. Hun startet på storbarnsavdeling, og der brukte jo de største truser, så for oss var det bare positivt at hun hadde valget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnehagen til lillemor sa det at man skulle bruke body eller truse for at bleia skulle sitte bedre på

Anonymous poster hash: 7d5e8...31e

Så rart. Jeg vet ikke om noen småbarn som har truse over bleien. Stramme bleien litt mer? Bytte merke om de siger? Prøve Up and Go trusebleier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har vi aldri gjort.

Truser er truser, og bleier er bleier.

 

Men så brukte vi bodyer i hele bleie

 

Men nå klarte ikke vi å bruke bodyene i str 92 engang, for ungen hadde sluttet med bleie. (Liten unge.)

 

Men mener at de som brukte bleie lenge, hadde bleia rett i buksa istedenfor truse.



Anonymous poster hash: 542c5...381
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min treåring bruker bleie, men body sluttet vi med i fjor en gang..

Tilsvarende her, min er rett over to..

Anonymous poster hash: a6d90...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...