Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2014


blomst12

Anbefalte innlegg

Gratulerer! :)

Min siste arbeidsdag er i dag - ser frem til å sette sammen sprinkelseng, pakke fødebag +++ :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer Bib_84! Deilig å ha småttisene på utsiden ja :)

Lykke til til dere andre som nærmer dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Mary Poppins! :)

Her har det også blitt baby: gutten vår kom til verden på torsdags ettermiddag, etter vannavgang hjemme natt til onsdag. En lang og slitsom affære, som resulterte i verdens skjønneste gutt :D jeg klarer seriøst ikke slutte å se på ham, forelskelsen er total ;)

Gratulerer så masse!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Mary Poppins! :)

Her har det også blitt baby: gutten vår kom til verden på torsdags ettermiddag, etter vannavgang hjemme natt til onsdag. En lang og slitsom affære, som resulterte i verdens skjønneste gutt :D jeg klarer seriøst ikke slutte å se på ham, forelskelsen er total ;)

Gratulerer så masse!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :)

Kos dere masse med de små.

Her er lillesøster snart en mnd. Det går altså SÅ fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har prinsessa mi kommet og :) vannet gikk i natt og 12t senere var hu ute :) var fryktelig slitsomt og veldig vondt (for å være helt ærlig..) men absolutt verdt det! <3 for en herlig følelse å være mor!

Brukte kun lystgass og syns det hjalp veldig på pustingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har prinsessa mi kommet og :) vannet gikk i natt og 12t senere var hu ute :) var fryktelig slitsomt og veldig vondt (for å være helt ærlig..) men absolutt verdt det! <3 for en herlig følelse å være mor!

Brukte kun lystgass og syns det hjalp veldig på pustingen!

Gratulerer så masse :) er en herlig følelse å bli mamma :) kos deg masse med lille nurket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh her var det jo kommet en del bebiser! Gratulerer så mye til dere som har født :hjerte:

Jenta vår er og født, kom 24 juli. Flott og intens fødsel. Vannet gikk 00.30 hjemme. Riene startet ca 0315-03.30.

Kl 0430 hadde jeg 3 cm. 0655 ble hun født! :) født i vann uten smertelindring. Det var en helt urolig opplevelse å løfte henne opp selv av vannet da hun kom ut! Lykkelig tobarnsmamma :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle som har fått babyene sine! Går inn i uke 38 i dag, og er veldig spent på hvor lenge vi må vente selv. Vogna står klar i gangen, stellebordet er satt opp, vuggen i stua, klærne er vasket og lagt på plass, senga er redd opp og fødebagen er nesten helt ferdig pakket. Så her er det klart for baby for å si det sånn :P Lurer fælt på hvordan fødselen blir og hvordan jeg takler den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer fælt på hvordan fødselen blir og hvordan jeg takler den.

Det lurer jeg veldig på også! Jordmor spurte om jeg har opplevd sterke smerter før, og da måtte jeg svare at det verste jeg har vært borti er skikkelig krampe i leggen... og å slå lilletåa i et bordbein. :ler:

Jeg ANER jo ikke hva jeg går til her. Annet enn at jeg har slukt de fleste episodene av Jordmødrene og One born every minute :P Det jeg nesten er mest redd for er at jeg skal bli en av de som blir veldig hissig og sint, og at jeg skal si en masse ordentlig fæle ting til mannen som jeg kommer til å angre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var jo og førstegangs. Håper ikke jeghøres teit ut, men når jeg nå tenker over det var ikke smertene så ille. På dag to husker jeg at jeg tenkte at dette kunne jeg gjort igjen idag. Hadde du spurt meg på toppen av en rie hadde jeg nok sagt det var grusomt, men man glemmer så fort. Dette klarer dere!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og en annen ting som hjalp meg var pusten. Hvis jeg ikke spente kroppen og pustet rolig og kontrollert så hjalp det masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg veldig på også! Jordmor spurte om jeg har opplevd sterke smerter før, og da måtte jeg svare at det verste jeg har vært borti er skikkelig krampe i leggen... og å slå lilletåa i et bordbein. :ler:

Jeg ANER jo ikke hva jeg går til her. Annet enn at jeg har slukt de fleste episodene av Jordmødrene og One born every minute :P Det jeg nesten er mest redd for er at jeg skal bli en av de som blir veldig hissig og sint, og at jeg skal si en masse ordentlig fæle ting til mannen som jeg kommer til å angre på.

Hehe, jeg kjenner meg igjen i det her altså. Også er det så lite å gjøre for å forberede seg også, det kan jo skje så mye forskjellig. Jeg håper jo at jeg klarer å beholde en viss ro, men jeg prøver å ha et åpent sinn for at det ikke kan styres helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har endelig frøkna meldt sin ankomst! Hun bestemte seg for å komme natten 21 juli, 8 dager på overtid!

Gikk med rier med 2-5 min mellomrom i over et døgn før hun kom, så det ble tungt og hardt, men alt gikk som det skulle.

Hun veide 3720g og 50 cm. Verdens vakreste :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer alle som har fått :)

Igår var mini 4 uker, tiden flyr! Og tenk imorgen er vi i august! Da kommer redten av babyene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med småtrolla! Her går en bare å venter.. jeg er ikke helt klar enda så han kan bare la vente på seg ;)

Oppdaterer du terminlista blomst12? Så får vi inn datoene på de som har født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...