Gå til innhold

Presentasjonstråd


flickan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er gravid for første gang og er 6 + 5.

Er 27 år og kommer fra Trondheim. Giftet meg i sommer, og etter å ha prøvd i 4 mnd klaffet det endelig :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg og, Effy. Så mange vi er fra trondhjem da. Hihi.. Kommer til å kikke etter magene deres til våren :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei jenter :vinke: Jeg lister meg forsiktig inn i klubben etter å ha fått positive tester siden fredag, som toppet seg med en 'Gravid' i displayet på en CBD idag :hoppe:

Jeg er 29, og har vært prøver siden mars i år. Har hatt veldig ustabil syklus, men ved hjelp av pergo og vektreduksjon ser det ut til at spira sitter :hjerte:

Er det bare juli-damer her så langt? Min termin er 19. august :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også august! såvidt..

Jeg er 27 år, mannen er 30 år. Gift i 3 år, sammen i snart 7 år.

Den lille var ikke planlagt, men med PCOS innser vi hvor utrolig heldige vi har vært som har fått det til på egenhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen Deception!

Jeg tror bare ikke det er gått opp for meg ennå. :ler:

Det har ikke gått opp for meg heller enda. All fakta sier jeg er gravid, men hjernen min henger ikke helt med enda... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Da er det kanskje på høy tid å presentere seg :)

Vi venter vårt første barn i starten av juli, og er kjempespente :rødme: Vi er begge 30 år, og nå synes vi det var på tide med en liten til å berike livene våre med.

Er nå i uke 11, og har hatt et veldig fint svangerskap så langt med lite plager *bank i bordet* Håper det fortsetter! Jeg var på første svangerskapskontroll i går hos legen, noe jeg synes var en veldig fin opplevelse. Han kjente bl.a. at livmoren var forstørret og på vei opp bekkenet :) Jeg har de siste dagene merket en fast og buet "kule" helt nederst på magen, veldig koselig!

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei :)

Da er det kanskje på høy tid å presentere seg :)

Vi venter vårt første barn i starten av juli, og er kjempespente :rødme: Vi er begge 30 år, og nå synes vi det var på tide med en liten til å berike livene våre med.

Er nå i uke 11, og har hatt et veldig fint svangerskap så langt med lite plager *bank i bordet* Håper det fortsetter! Jeg var på første svangerskapskontroll i går hos legen, noe jeg synes var en veldig fin opplevelse. Han kjente bl.a. at livmoren var forstørret og på vei opp bekkenet :) Jeg har de siste dagene merket en fast og buet "kule" helt nederst på magen, veldig koselig!

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere!

Hei og gratulere! :) Jeg er også i uke 11 og har fått bule på magen :)

Det er nesten vanskelig å skjule om dagen!

Jeg har bare hatt små plager med kvalme og mangel på matlyst men føler meg nå i fin form og gleder meg til å kjenne at det er noen der snart :)

Nå syns jeg tiden begynner å gå fort! Har vel også senket skuldrene nå at jeg ikke kommer til å miste, og det er en god følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!!

da får jeg også presentere meg her inne. :) jeg er 28 år og etter 8 år sammen med min fantastiske samboer på 29år,fikk vil full klaff på første forsøk i oktober. :):):) jeg er i dag 10+1,og synes at dette er veldig rart! jeg har vert sykemeldt pga. ekstrem kvalme i en mnd. nå og begynner å bli ganske så lei av akkurat det,men er så lite jeg kan gjøre. jeg var på tidlig ul i uke 8+3,og hjertet dunket,det var helt fantastisk å se!!!

vi er fra nordland/trøndelag,men bor i stavanger

håper vi alle kan få en fantastisk tid sammen her inne,og glede oss over det underet som sker inni magene våre!

ønsker alle julijenter en fantastisk jul!

ps. min termin er 23juli :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...