Gå til innhold

Terminliste mars/april 2015


Spiremor

Anbefalte innlegg

Vi har termin 6.April.2015

Men vi er bare 14+5 uker på vei, så vi får vell vite en 100% riktig når vi er på kontroll igjen :)

Er du ikke lenger på vei når du har 6 april? Jeg er 15+3 og har termin 16 april:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal på ny UL i morgen, håper mini vil vise seg litt mer da..

Det blir spennende å se! :) Du får oppdatere oss så vi kan korrigere hvis det står feil på forsiden ;)

Vi har termin 6.April.2015

Men vi er bare 14+5 uker på vei, så vi får vell vite en 100% riktig når vi er på kontroll igjen :)

Hei, SyrePrinsen! Gratulerer så mye med en liten en i magen! Når er neste kontroll? Og har dere fått dato for OUL?

Hvis du fyller ut informasjonen din (a la Pitabrød: 25 år - B1 - TB 04.08 - Menstermin 11.04 - Kjønn ukjent) kan jeg legge deg inn på forsiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å se! :) Du får oppdatere oss så vi kan korrigere hvis det står feil på forsiden ;)

Hei, SyrePrinsen! Gratulerer så mye med en liten en i magen! Når er neste kontroll? Og har dere fått dato for OUL?

Hvis du fyller ut informasjonen din (a la Pitabrød: 25 år - B1 - TB 04.08 - Menstermin 11.04 - Kjønn ukjent) kan jeg legge deg inn på forsiden :)

Oi ja ble litt surr.. Hun var på UL forrige uke, der fikk hun vite det var 6.April (jeg måtte passe hunden utenfor.. da hunden nektet og stå i bånd) Og ifølge det var hun 16 uker på vei. beklager feil. Vi skal på UL Snart, vi kan skrive her da, når vi vet mer :)

Forstår ikke helt hva B1 Og TB Betyr? ahha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi ja ble litt surr.. Hun var på UL forrige uke, der fikk hun vite det var 6.April (jeg måtte passe hunden utenfor.. da hunden nektet og stå i bånd) Og ifølge det var hun 16 uker på vei. beklager feil. Vi skal på UL Snart, vi kan skrive her da, når vi vet mer :)

Forstår ikke helt hva B1 Og TB Betyr? ahha

Ah, B1 er om det er første barnet deres,B2 er barn nr to osv. TB står for to blå, altså datoen dere fant ut om graviditeten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble litt usikker på om hvem sin alder det skal stå? Hun har ikke profil her inne, men hun er inne iblandt og titter, men for det meste er dette min.

Syreprinsen: Hun 17, Han 19 år - B1 - TB ? - Tidlig UL 6.04 - Kjønn ukjent, Han Håper Gutt

Så du får enten velge hennes Alder eller min :) Vi fant ut av svangerskapet i uke 12+5 sa de på Tidlig UL Hun hadde. Jeg håper altså på Gutt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn med henvisning til dere begge, jeg :) Hvordan går det med henne? Er formen fin? Og hvis jeg glemte å si det da du dukket opp i tråden: gratulerer med en liten en på vei! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du oppdatere min? =)

Pitabrød: 26 år - B1 - TB 04.08 - Menstermin 11.04 - UL-termin 11.04 - :babyjente:

Sånn, oppdatert! Og gratulerer med jente! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som har fått vite kjønn kan gjerne legge det inn her, så skal jeg oppdatere forsiden. Forsøkte å gjøre det fra mobilen nå, og det ble for knotete :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...