Gå til innhold

Skravletråd


*Joyce*

Anbefalte innlegg

Gratulerer! ellen skulle settes igang på mandag, så regner med det er baby der ja :).

Håper det snart er min tur. Har vært på sykehuset og de vurderer heldigvis å hjelpe meg i gang pga. min dårlige fysiske/psykiske form. Blitt tøyd litt i livmorhalsen, skal vurderes for igangsettelse på tirsdag hvis ingenting skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

Ja her vagges det fortsatt rundt... ingen baby å se.

Eller....

Murringene og skikkelige tak der nede har tatt seg opp fra onsdag til idag, så håper fullmånen i helgen vil gi resultater ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Nå har babyen min kommet :rodmer: det ble en jente :rodmer:

Jeg ble lagt inn på mandag, der begynnte dem med å gi meg modnings gel.Virket ikke noe på livmorhalsen i det hele tatt, fikk skikkelige smerter. (så måtte få morfin og noe å sove på) på tirsadg ble det også brukt gel, uten funksjon :tristbla:

tirsdag kl 16.00 ble jeg satt på drypp, dette fungerte heller ikke.Da det ikke ble åpning etter 3 timer ble det akutt keisersnitt med full narkose da bedøvelsen jeg fikk ikke virket på meg.

dette var kort fortalt om min fødsel.

ut av alt dette fikk vi verdens nydeligste jente på tirsdag kl 20:26

4370 gram,52cm lang,hode:37cm. :rodmer:

Endret av ellen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, ellen:)!

Så flott at det hele er vel overstått, selv om det høres rimelig slitsomt ut det du har vært gjennom. Det høres helt sprøtt ut at ingen av remediene kunne sette igang fødselen, til og med så lenge på overtid. Menneskekroppen er jammen ikke lett å forstå seg på :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Ellen. Høres ut som en slitsom fødsel, men nå er det i allefall over og du har jenta di her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er gutten min her også :strix:. Han kom onsdag kveld, og nå er vi hjemme igjen.

Ble igangsatt onsdag formiddag, og var heldigere enn ellen:)! Riene startet greit i totiden, men fødselen endte med vakumforløsning fordi babyen satt fast. Dette var ikke knyttet til igangsettingen, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lille Mathilde! Så godt at ventetiden endelig er over. :)

På tirsdag er lillebror fire uker. Utrolig så fort det går. Han er veldig lik broren sin både av personlighet og utseende. Han sover og spiser og er veldig rolig. Storebror er så god med ham, det er så koselig å se.

Skal si morgenrutinene er annerledes nå når to stykker skal gjøres klar. Storebror går i barnepark noen timer hver dag, og jeg innrømmer at jeg allerede er litt lei av å måtte kle på og ta med lillebror når jeg skal levere og hente. Gleder meg i allefall til det blir varmere og de ikke trenger ha på seg så mye klær.

Og så er det så deilig å ha kroppen min tilbake igjen etter svangerskapet. Jeg syntes det var veldig tungt det meste av tredje trimester og jeg var veldig sliten og orket lite, men nå ser jeg hvor utrolig sliten jeg faktisk var. Nå har jeg plutselig energi og lyst til selv kjedelige ting, mens jeg som høygravid var utslitt bare av å kle på storebror ytterklær hver morgen. Stor forskjell. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...