Gå til innhold

Skravletråd


*Joyce*

Anbefalte innlegg

Da var den positive testen et faktum, og jeg åpner herved skravletråden! Håper at det kommer flere inn hit etterhvert... :)

:velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

Så artig at vi havnet i samme terminklubb *Joyce* ;)

Føler meg heldig der det klaffet i PP5. Jeg som var så redd for at det skulle ta både år og dager.

Føles helt uvirkelig at jeg har en liten en i magen som vokser for hver dag som går. Jeg nyter det virkelig :hjerte:

Skal til legen imorgen så det blir spennende å høre hva hun har å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla: :vinke:

---

Tenkte jeg skulle tipse om at ASOS har salg nå, og da også på en del mammaklær. Jeg bestilte meg en vinterjakke i går, satt ned fra £75 til £20. Ikke galt! Det var dessuten et av de plaggene jeg virkelig savnet i forfjor - en vinterjakke med plass til magen. De har også mange kjoler, noen bukser m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg turen innom også :vinke: Egenlig er jeg i januar/februarklubben, med med termin 28.februar mener jeg selv at jeg er kvalifisert for denne klubben ;)

Håper at flere finner veien hit etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så surrealistisk at jeg sitter her med en nedtellingsticker i profilen og skriver innlegg i tråder og forumer som rett og slett ikke har vært spesielt aktuelle/interessante før nå. JEG!!!?! Det går vel kanskje opp for meg når de nye antrekkene for høsten som allerede var nøye plukket ut og satt på ønskelisten må byttes ut med mammabukser og topper på størrelse med teltet vi kjøpte i sommer? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så surrealistisk at jeg sitter her med en nedtellingsticker i profilen og skriver innlegg i tråder og forumer som rett og slett ikke har vært spesielt aktuelle/interessante før nå. JEG!!!?! Det går vel kanskje opp for meg når de nye antrekkene for høsten som allerede var nøye plukket ut og satt på ønskelisten må byttes ut med mammabukser og topper på størrelse med teltet vi kjøpte i sommer? :fnise:

Oj :fnise: Gratulerer :klem: Koselig å høre hvordan samboeren din tok det (jeg leste i presentasjonstråden;) ) :rødme:

Tar meg den frihet og ønsker deg velkommen i gjengen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj :fnise: Gratulerer :klem: Koselig å høre hvordan samboeren din tok det (jeg leste i presentasjonstråden;) ) :rødme:

Tar meg den frihet og ønsker deg velkommen i gjengen :blomst:

Ja, det var jammen godt at en av oss tok det på den måten :ler: Jeg ble litt overrasket over meg selv der, men nå er jo en positiv graviditetstest sannsynligvis noe av det mest livsomveltende en kan oppleve. Og når man ikke er forberedt på et positivt svar men tar testen mest for å komme over den mentale hva-hvis-om atte sperra som kan være hinder nok til at mensen ikke kommer, vel da må man kanskje finne seg i et par tårer av sjokket :sjenert:

Tusen tusen takk forresten, og gratulerer selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Gratulerer til alle.

Herlig å være gravid.

Vi har nettopp flytta inn i nytt hus, så det er en del styr her, men jeg nyter tilstanden likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleLovely

:hallo:

Jeg ble litt overrasket over meg selv der, men nå er jo en positiv graviditetstest sannsynligvis noe av det mest livsomveltende en kan oppleve. Og når man ikke er forberedt på et positivt svar men tar testen mest for å komme over den mentale hva-hvis-om atte sperra som kan være hinder nok til at mensen ikke kommer, vel da må man kanskje finne seg i et par tårer av sjokket

Signerer den..tok testen mest for moro skyld. Både jeg og sambo var i sjokk i over en uke. :sjokk: Nå begynner det å gå bedre.... kvalmen er en evig påminnelse om at det ikke er en drøm:) :spy:

Det var planlagt, men hadde trodd (pga sykdomshistorie) at det ville ta veldig lang tid og trolig kunstig befrukting til før noe ville skje. Og så skjedde det på første forsøk gitt:) :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det min tur til å ha tidlig UL. Jeg var så spent, og det hjalp ikke at legen var 30 minutter forsinket. Vi kom da inn etter en stund, jeg la meg på benken og fikk kald gele på magen, legen fant småen med en gang. Han kikket og forklarte, og alt så bra ut. Det var så snodig, han dyttet på magen for å få småen til å flytte seg, jeg så på skjermen at h*n beveget seg, men man merker jo ingenting :) Vi fikk høre hjertelyden h*ns også, å, verdens deiligste lyd:rørt: Jeg har glodd på disse bildene i hele formiddag, er helt forelsket. Nå gleder jeg meg til ordinær UL som er 6 oktober :) Terminen er 1.mars, så da er jeg et gyldig medlem her, på ordentlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Koselig lesing Tusle :rødme:

Her er formen stigende. Kvalmen er ikke så fremtrende lenger, trøttheten derimot er det verre med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er den dårlige formen på hell (håper jeg), men tar det likevel med ro, energien er ikke helt den samme enda, men uansett, jeg nyter hvert sekund og bare gleder meg til jeg kjenner bevegelsene til småen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ~Milla~

Hva skal vi skravle om? ;)

:skravle:

Noen som har begynt på shoppingen?

Vi har nå innkjøpt/fått av kommende besteforeldre alt av sengetøy, tepper, dyner, laken, tisselaken etc etc, så der har vi nå alt vi trenger :)

Ellers har jeg vært på første svangerskapskontroll idag, spennende å skylle fylle ut helsekortet ;) Flott blodtrykk, urinprøven var fin så det er supert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hadde egentlig tenkt å poste anonymt siden jeg vet det er et par på forumet her jeg kjenner i virkeligheten. Men satser på at de ikke sladrer videre om de mot alle odds skulle titte innom her :P

Jeg har foreløpig termin 26. april! Menstermin sier 18., men det vet jeg ikke stemmer pga jeg fikk knallpositiv EL-test og første graviditetstesten var veldig svak.

Så har jeg en datter på bare 7 måneder da - født i januar :P Så det blir nok ikke noe latmannsliv vi møter i april :P

Håper formen holder seg like bra som forrige graviditet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...