Gå til innhold

Tror dere jeg har sjangs?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

For noen måneder siden skrev jeg en tråd her inne om at jeg ikke har klart å ta eksamen i et par fag ved vgs, pga traumer knyttet til skolen.

Jeg har prøvd flere ganger, og gått til behandling for angsten. Ved siden av har jeg klart meg godt i 100% jobb, og tatt opp fagene ved to skoler.

Uansett, har jeg gått folkehøgskole, jobbet og klart meg bra.

Så jeg har søkt studier under restplasser, tre forskjellige årsstudium innen idrett, de siste fire åra har alle søkere kommet inn.

Jeg sendte inn karakterer, legeerklærling på angsten, forklaring ang de manglende eksamener, referanser til arbeidsgivere og et motivasjonsbrev.

Jeg kommer ikke inn på bakgrunn av GENS, men håper jeg kan komme inn med realkompetanse.

Problemet: jeg har aldri jobbet innen idrett, men jeg har drevet med idrett. Det står på siden deres at de tar opp elever med inntil 2 års bakgrunn innenfor relevant jobb som instruktør, trener eller frivillig jobb innen idrett.

Jeg har ikke det, men jeg skrev i søknaden at jeg blant annet har løpt to 25km terrengløp de siste to åra, og at jeg er opptatt av idrett.

Tror dere jeg har mulighet for å komme inn?

Anonymous poster hash: 7f659...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh jeg er så vanvittig spent, vdldorkgotkeof fleighirldojeøgkkeofkgnrl!!;@,&4!:!

Må bare få ut litt frustrasjon..

På SO sto det at mange ville få svar allerede før helgen (sist helg) men fikk Mail om st opptaket varte helt frem til tirsdag kveld...

Tenker at jeg ikke kommer inn siden jeg ikke har hørt noe enda..

Anonymous poster hash: 7f659...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg tror nok ikke du kommer inn.

Dersom skolen skulle sett seg villig til å se bort i fra at du egentlig ikke oppfyller kravene pga. manglende praksis, så vil du uansett havne helt bakerst i køen med rangering av søkere.

Ditt eneste håp er at skolen din fikk så få søkere at de ikke kan fylle opp plassene de har.



Anonymous poster hash: 85669...0a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg tror nok ikke du kommer inn. Dersom skolen skulle sett seg villig til å se bort i fra at du egentlig ikke oppfyller kravene pga. manglende praksis, så vil du uansett havne helt bakerst i køen med rangering av søkere. Ditt eneste håp er at skolen din fikk så få søkere at de ikke kan fylle opp plassene de har. Anonymous poster hash: 85669...0a8

Men jeg tror ikke det er et krav, jeg kan komme inn med realkompetanse men det står "inntil 2år av kravet om fem års yrkeserfraring kan erstattes av dokumentert egenpraksis, enten som trener/veileder, utøver". Men det vil vel uansett si at jeg havner bakerst i køen...

Anonymous poster hash: 7f659...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...