Gå til innhold

Hvorfor blir sexlivet pluttselig dabbet av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter vært i et forhold en god stund syntes jeg det er rart at da min partner var leken, vilter og utforskende, plutselig endrer seg til en kjedelig rutine max 2-3 ganger i mnd. Og ting vi likte før, er liksom ikke lengre på menyen.. Hva er greia liksom?? Vil sånt ta seg opp igjen eller er det liksom alt som er på menyen heretter?



Anonymous poster hash: d2f25...184
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, mitt beste forslag er at du tar det opp med han/henne. Det kan være mye som ligger bak, stress blant annet. Si at du savner det dere hadde, og lurer på om det er noe du kan gjøre/hjelpe med for å bedre situasjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter vært i et forhold en god stund syntes jeg det er rart at da min partner var leken, vilter og utforskende, plutselig endrer seg til en kjedelig rutine max 2-3 ganger i mnd. Og ting vi likte før, er liksom ikke lengre på menyen.. Hva er greia liksom?? Vil sånt ta seg opp igjen eller er det liksom alt som er på menyen heretter?

Anonymous poster hash: d2f25...184

Sexlyst/ork vil alltid gå i bølgedaler etter en stund. Det er mye jobb, studier aktiviteter etter dette som kommer "i veien" pluss den nyforelslkelsen tar slutt rett og slett. Noe som er helt normalt. Noen har sex hver dag flere ganger om dagen hele forholdet. Andre starter der. Så går over på perioder med 2-3 ganger i uka. For så ikke noe i noen uker så på topp igjen. Helt normalt for alle langvarige forhold.

Men skader absolutt ikke ta en prat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mangler kanskje også flørt, klåing, kos og komplimenter ellers i hverdagen? Det henger ihvertfall ofte sammen, og det ene er gjerne avhengig av det andre. Man må kurtiseres, selv i et forhold.

Gjør du noe av dette? Hvis ikke, prøv. Uten at det skal bli noe umiddelbar sex av det. Bare legg igjen små tegn gjennom dagen. Stryk ham tilfeldigvis over kjønnet når du går forbi, et lite kyss i nakken, små kåte blikk osv. Å slå det erotiske genet fullstendig av i hverdagen og på når man skal ha sex funker dårlig. Da vinner gjerne hverdagen. Oppretthold spenningen!

Endret av Zevs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...