Gå til innhold

Er denne mannen seksuellt interessert i meg? , når han:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

- trykker kroppen sin inntil meg

- Stirrer på meg, og holder blikket

Skal sies at han egentlig er vilt fremmed for meg.

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Malanthor

En vilt fremmed trykker altså kroppen sin mot deg og stirrer på deg. Hvis dette skjer på dansegulvet så utviser han vel utvilsomt en viss form for seksuell interesse, hvis det skjer andre steder blir jeg mere skeptisk til om vedkommende er ved sine fulle fem. :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed mann på bussen? Konteksten har alt å si.

Katta til naboen oppfører seg sånn når jeg kommer i nærheten uten at jeg tror den er spesielt seksuelt interessert i meg. :vetikke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Fremmed mann på bussen? Konteksten har alt å si.

Katta til naboen oppfører seg sånn når jeg kommer i nærheten uten at jeg tror den er spesielt seksuelt interessert i meg. :vetikke:

Pffff. Hvilken katt tenner ikke på ei heit løvinne som deg :smoke:

Men TS, vi kan umulig si uten å få mer informasjon om hvem, hva, hvor og når.

Endret av brutal_mann
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vilt fremmed trykker altså kroppen sin mot deg og stirrer på deg. Hvis dette skjer på dansegulvet så utviser han vel utvilsomt en viss form for seksuell interesse, hvis det skjer andre steder blir jeg mere skeptisk til om vedkommende er ved sine fulle fem. :fnise:

Han er vilt fremmed for meg, men kjent på norsk TV.

Spurte han om jeg kunne ta et bilde av han, og så kom samboeren min å tok mobilen min for å ta bildet.

Og plutselig så kom han og klinte kroppen sin inntil meg :P

What a..h, tenkte jeg. Men ikke være enn at det gikk, og kanskje mannen bare er fullstendig usjenert.

Men senere skulle ting bli sprøere da jeg skulle få autografen.

Vi var alle tre alene, og samboeren min snakket om noe. Men da jeg tittet bort på denne karen så så jeg at han hele tiden hadde sittet og kikket på meg. Han fjernet ikke blikket sitt engang, så jeg valgte å se bort i ren forbauselse. Hvorfor så han på meg, når han burde ha sett på samboeren min som pratet?

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- trykker kroppen sin inntil meg

- Stirrer på meg, og holder blikket

Skal sies at han egentlig er vilt fremmed for meg.

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Det der er jo bare creepy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malanthor

Han er en nuttcase som tror han kan slippe unna med hva som helst fordi han er litt kjent. :fnise:

Anbefaler deg og styre langt unna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Han er vilt fremmed for meg, men kjent på norsk TV.

Spurte han om jeg kunne ta et bilde av han, og så kom samboeren min å tok mobilen min for å ta bildet.

Og plutselig så kom han og klinte kroppen sin inntil meg :P

What a..h, tenkte jeg. Men ikke være enn at det gikk, og kanskje mannen bare er fullstendig usjenert.

Men senere skulle ting bli sprøere da jeg skulle få autografen.

Vi var alle tre alene, og samboeren min snakket om noe. Men da jeg tittet bort på denne karen så så jeg at han hele tiden hadde sittet og kikket på meg. Han fjernet ikke blikket sitt engang, så jeg valgte å se bort i ren forbauselse. Hvorfor så han på meg, når han burde ha sett på samboeren min som pratet?

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Haha, skulle likt å høre pipa hvis en random fyr hadde gjort det samme mot deg på bussen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Han er vilt fremmed for meg, men kjent på norsk TV.

Spurte han om jeg kunne ta et bilde av han, og så kom samboeren min å tok mobilen min for å ta bildet.

Og plutselig så kom han og klinte kroppen sin inntil meg :P

What a..h, tenkte jeg. Men ikke være enn at det gikk, og kanskje mannen bare er fullstendig usjenert.

Men senere skulle ting bli sprøere da jeg skulle få autografen.

Vi var alle tre alene, og samboeren min snakket om noe. Men da jeg tittet bort på denne karen så så jeg at han hele tiden hadde sittet og kikket på meg. Han fjernet ikke blikket sitt engang, så jeg valgte å se bort i ren forbauselse. Hvorfor så han på meg, når han burde ha sett på samboeren min som pratet?

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Hvorfor bryr du deg om det når du har kjæreste da?

Tror du nyter oppmerksomheten og ønsker bekreftelse fra oss at han likte deg/prøvde å sjekke deg opp.

Eller tar jeg helt feil? :P

Håper du holder fingrene av fatet

Endret av Cr'eme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Han er vilt fremmed for meg, men kjent på norsk TV.

Spurte han om jeg kunne ta et bilde av han, og så kom samboeren min å tok mobilen min for å ta bildet.

Og plutselig så kom han og klinte kroppen sin inntil meg :P

What a..h, tenkte jeg. Men ikke være enn at det gikk, og kanskje mannen bare er fullstendig usjenert.

Men senere skulle ting bli sprøere da jeg skulle få autografen.

Vi var alle tre alene, og samboeren min snakket om noe. Men da jeg tittet bort på denne karen så så jeg at han hele tiden hadde sittet og kikket på meg. Han fjernet ikke blikket sitt engang, så jeg valgte å se bort i ren forbauselse. Hvorfor så han på meg, når han burde ha sett på samboeren min som pratet?

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Hvem er dette tro? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en nuttcase som tror han kan slippe unna med hva som helst fordi han er litt kjent. :fnise:

Anbefaler deg og styre langt unna.

Hehe...

Han har kone og mange barn :) Så hadde aldri blitt aktuelt.

Jeg er dessuten lykkelig med han jeg er med nå, og barn og forlovelse er i box..

Grunnen til at jeg spør, er forde jeg har opplevd noe liknende før. Uten å vite sikkert om hvorfor noen menn gjør dette mot meg.

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

Han har kone og mange barn :) Så hadde aldri blitt aktuelt.

Jeg er dessuten lykkelig med han jeg er med nå, og barn og forlovelse er i box..

Grunnen til at jeg spør, er forde jeg har opplevd noe liknende før. Uten å vite sikkert om hvorfor noen menn gjør dette mot meg.

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Du er nok attraktiv :)

Hva sier kjæresten din til at menn gjør slikt da?

Anonymous poster hash: 08658...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bryr du deg om det når du har kjæreste da?

Tror du nyter oppmerksomheten og ønsker bekreftelse fra oss at han likte deg/prøvde å sjekke deg opp.

Eller tar jeg helt feil? :P

Håper du holder fingrene av fatet

Er bare ute etter sannheten jeg.

Er jo litt sjokkerende om en gift mann med barn oppfører seg slik. Så er han nok i slutten av 40 årene..

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er nok attraktiv :)Hva sier kjæresten din til at menn gjør slikt da? Anonymous poster hash: 08658...cba

Jeg forklarte han om hva han gjorde, og det likte han ikke noe særlig.

Men tror han har glemt dette nå :)

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Hehe...

Han har kone og mange barn :) Så hadde aldri blitt aktuelt.

Jeg er dessuten lykkelig med han jeg er med nå, og barn og forlovelse er i box..

Grunnen til at jeg spør, er forde jeg har opplevd noe liknende før. Uten å vite sikkert om hvorfor noen menn gjør dette mot meg.

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

De gjør det neppe mot deg alene. Husk at du ikke er jordens navle selv om det er lett og glemme det iblant. Hehe. :fnise:

Altså slik oppførsel kommer vel ofte av at vedkommende føler seg overlegen/er stor på det på en eller annen måte. Du tok jo kontakt for og ta bilde av han, så kanskje han følte at det ga han en inngangsbilett for og oppføre seg slik. Og kanskje han i tilegg føler seg som en storkar fordi han er på tv.

Slike momenter kan fint føre til lignede oppførsel.

Også finner du jo andre som gjør slike ting uten slike momenter tilstede og.

Umulig og svare på hvorfor uten en masse data som ikke er tilgjengelig her.

Bare og konkludere med at det finnes mange rare mennesker der ute som ikke kan oppføre seg. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem er dette tro? :P

Skulle gjerne ha svart deg på dette, men ønsker helst å la være. Han er godt gift (vil jeg tro), og har små barn..

Hadde vært fryktelig trist om slike rykter kom fram, og jeg vil ikke ødelegge for han.

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør det neppe mot deg alene. Husk at du ikke er jordens navle selv om det er lett og glemme det iblant. Hehe. :fnise:

Altså slik oppførsel kommer vel ofte av at vedkommende føler seg overlegen/er stor på det på en eller annen måte. Du tok jo kontakt for og ta bilde av han, så kanskje han følte at det ga han en inngangsbilett for og oppføre seg slik. Og kanskje han i tilegg føler seg som en storkar fordi han er på tv.

Slike momenter kan fint føre til lignede oppførsel.

Også finner du jo andre som gjør slike ting uten slike momenter tilstede og.

Umulig og svare på hvorfor uten en masse data som ikke er tilgjengelig her.

Bare og konkludere med at det finnes mange rare mennesker der ute som ikke kan oppføre seg. :blomst:

Kjenner ikke mannen, så vet ikke :)

Kanskje han er høy på seg selv, eller liker å tøffe seg litt..

Eller så er han bare litt frekk og freidig.

Planen var jo at jeg skulle knipse et bilde av han, men så tilbydde samboer seg til å ta kameraet for meg. Og da ble det nå bare slik.

Det at han kikket på meg, synes jeg var mest merkelig. Da jeg alltid har trodd at andre menn ikke gjør slikt så lenge de ser at kvinnen er opptatt.

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pffff. Hvilken katt tenner ikke på ei heit løvinne som deg :smoke:

Men TS, vi kan umulig si uten å få mer informasjon om hvem, hva, hvor og når.

Der gikk det et lys opp for meg! Dette øyeblikket hører vel egentlig hjemme i "Når skjønte du at du er mer attraktiv enn hva du trodde?" :ler2:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Kjenner ikke mannen, så vet ikke :)

Kanskje han er høy på seg selv, eller liker å tøffe seg litt..

Eller så er han bare litt frekk og freidig.

Planen var jo at jeg skulle knipse et bilde av han, men så tilbydde samboer seg til å ta kameraet for meg. Og da ble det nå bare slik.

Det at han kikket på meg, synes jeg var mest merkelig. Da jeg alltid har trodd at andre menn ikke gjør slikt så lenge de ser at kvinnen er opptatt.

Anonymous poster hash: a8eb2...23b

Kommer helt anpå. Folk som er HØFLIGE gjør generelt sett ikke slike ting. Hvis kjæresten din er stor og skummel gjør generelt sett ikke uhøflige folk det heller.

Hvis kjæresten din er liten og spak kan de derimot finne på og gjøre noe slik. Ellers har jeg møtt endel folk som tror at samfunnets lover beskytter dem og gir dem rett til og oppføre seg de vil. Som om det hjelper dem der og da når en knyttneve treffer dem midt i trynet. :fnise:

Nei la oss bare konkludere med at fyren oppførte seg skikkelig frekt.

PS: Si gjerne hvem det var. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...