Gå til innhold

Lammelse og sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har møtt en mann som jeg liker godt...vet ikke om det blir noe mer....det er fortsatt ganske nytt...

Men før jeg involverer meg "for mye" så er jeg nysgjerrig på hvordan fungerer det med sex, stillinger osv?

Han har en komplett skade, lam fra brystet og ned, forholdsvis godt trent og sterk i armer, han får ereksjon, han får orgasme.

Men det jeg lurer på er det praktiske rundt sex.... stillinger osv.

Hva som jeg kan slå fra meg, hva er mulig?

Andres erfaringer...

Jeg undersøker litt før jeg blir involvert, slik at jeg kan ha et klarere bilde av hva jeg evt. vil gå til...

For å ha det sagt; han er en flott fyr, jeg liker han veldig godt. Samtidig er sex for meg en STOR del av forholdet.

Jeg vet at det er store forskjeller, og jeg ville nok fått de aller beste svarene fra han, men vi er ikke helt der ennå at det er naturlig å diskutere hvilke stillinger som er aktuelle osv.... Det kommer nok etterhvert.....



Anonymous poster hash: 9177e...7f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da får du enten

a) Bli sammen med han, vente til sexen kommer inn i bildet, ha sex og se om du kan leve med det eller ikke.

eller

b) Dump han før han blir for glad i deg fordi du ikke tør ta sjangsen på et forhold med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær sikker på en ting og det er at hvis han elsker deg vil han gjøre alt han kan for at du skal ha det godt. Bruk fantasien og slipp deg løs. Dere kan ha det fantastisk sammen.



Anonymous poster hash: 311b8...99c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du enten

a) Bli sammen med han, vente til sexen kommer inn i bildet, ha sex og se om du kan leve med det eller ikke.

eller

b) Dump han før han blir for glad i deg fordi du ikke tør ta sjangsen på et forhold med han.

Takk for svar, men hadde vært fint om du faktisk svarte på det jeg spurte om.... (godt tips til senere tråder)

Anonymous poster hash: 9177e...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så veldig mange stillinger som er aktuelle, du kan sikkert tenke deg til hvilke sjøl

Kan såklart tenkte meg til noe, men grunnen til at jeg spør er fordi jeg lurer på hvilke muligheter som er....

Anonymous poster hash: 9177e...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær sikker på en ting og det er at hvis han elsker deg vil han gjøre alt han kan for at du skal ha det godt. Bruk fantasien og slipp deg løs. Dere kan ha det fantastisk sammen.

Anonymous poster hash: 311b8...99c

Takk for svar, har en følelse av det samme selv når det gjelder han.

Har vært redd for at det skal bli totalt fiasko når vi engang kommer så langt.

Vil være mest mulig forberedt, det er jo helt klart en praktisk forskjell på lam eller ikke når det gjelder sex.

Anonymous poster hash: 9177e...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at misjonæren kan bli vanskelig i dette tilfellet. Eneste mulighet her, blir vel at du må sitte oppå ham og ri.



Anonymous poster hash: a8ddf...630
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden han er lam fra brystet og ned kan jeg tenke meg det som funker er du sitter oppå og orlasex med hverandre. Hadde det vært livet og ned kan det hende han har fått til flere stillinger med hjelp av overkroppen.. men lam fra bryste så blir vel det værre... nå vet jeg ikke, bare synsing. Men uansett kan dere få et bra sexliv likevel



Anonymous poster hash: 53a79...623
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, men hadde vært fint om du faktisk svarte på det jeg spurte om.... (godt tips til senere tråder)

Anonymous poster hash: 9177e...7f5

Måten du skriver på så virker du mer usikker på forholdet enn å bare spørre konkret om hvilken stillinger osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ri han, både med ansiktet mot ham og med ryggen mot ham.

69 der dere gir oralseks samtidig.

Dere kan også prøve at han ligger på siden, og dere har "spoone-sex", eller at du ligger mot han med en fot over hoften hans. Det er vel bare litt prøving og feiling som skal til :)



Anonymous poster hash: f7db4...a3c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lam fra brystet og ned men får ereksjon? :klo:

Les og lær: Caverject injection is used to treat erectile dysfunction (impotence). It contains alprostadil. Dette brukes av folk som selv ikke kan få reisning på grunn av ulike årsaker.

Anonymous poster hash: 311b8...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Les og lær: Caverject injection is used to treat erectile dysfunction (impotence). It contains alprostadil. Dette brukes av folk som selv ikke kan få reisning på grunn av ulike årsaker.

Anonymous poster hash: 311b8...99c

Hvis man er lam fra brystet og ned så går det vel ingen nervesignaler fra penis heller? Da må han hatt utrolig flaks!

Anonymous poster hash: c8891...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svamplegemet i penis fylles med blod så det er ingen hindring for å ikke få ereksjon. TS



Anonymous poster hash: 9177e...7f5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min mann er lam fra brystet og ned. Han får ereksjon ved stimulering men føler det ikke selv. Vi har to barn.

Anonymous poster hash: f9302...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er lam fra brystet og ned. Han får ereksjon ved stimulering men føler det ikke selv. Vi har to barn.

Anonymous poster hash: f9302...dbb

Hvordan fungerer det seksuelt for dere med stillinger osv? Hva kan han gjøre?

Anonymous poster hash: 9177e...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...