Gå til innhold

ons med utenlandsk gutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ons etter en kveld ute på klubb, ja. Vi kom aldri så langt som til sexen siden jeg syns det var feil at hans første gang skulle skje som det. Jeg bodde forresten i en bitteliten by uten noe hostel, så det var ingen mulighet. Det hadde ikke vært værre enn å ta taxi hjem til meg selv.

Fortsatt hadde du ekstremt dårlig dømmekraft som hadde sex med en du ikke var keen på å ha sex med bare for å sove over.

Hadde en jente jeg kjente gjort dette hadde jeg virkelig mistet respekten for henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt hadde du ekstremt dårlig dømmekraft som hadde sex med en du ikke var keen på å ha sex med bare for å sove over.

Hadde en jente jeg kjente gjort dette hadde jeg virkelig mistet respekten for henne.

Jeg var først keen og han var kjempehyggelig. Litt dårlig dømmekraft fra min siden, men det dabba veldig av da jeg fikk vite at det var hans første gang. For å være ærlig blir det første og siste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Og ikke fordi jeg har noe imot utenlandske gutter, men fordi jeg aldri i verden kunne begitt meg ut på noe ONS, ikke med noen.

Jeg er veldig overrasket over hvor mange jenter og kvinner som faktisk har ONSs. Ikke det, folk kan gjøre akkurat hva de vil for min del, men de får ikke min respekt, det er sikkert. Det er bare altfor billig. :D

Endret av Sommerfugl90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nei. Og ikke fordi jeg har noe imot utenlandske gutter, men fordi jeg aldri i verden kunne begitt meg ut på noe ONS, ikke med noen.

Jeg er veldig overrasket over hvor mange jenter og kvinner som faktisk har ONSs. Ikke det, folk kan gjøre akkurat hva de vil for min del, men de får ikke min respekt, det er sikkert. Det er bare altfor billig. :D

folk som dømner folks seksualliv får ikke min respekt heller
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt hadde du ekstremt dårlig dømmekraft som hadde sex med en du ikke var keen på å ha sex med bare for å sove over.

Hadde en jente jeg kjente gjort dette hadde jeg virkelig mistet respekten for henne.

Slapp av litt a

Anonymous poster hash: 62502...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen sluts det er her...

Anonymous poster hash: a8f2e...71f

Og like mange idioter gitt!

Anonymous poster hash: 62502...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som dømner folks seksualliv får ikke min respekt heller

Skriver under på den!

Anonymous poster hash: 62502...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there. Naa bor jeg i utlandet, da :P



Anonymous poster hash: 113aa...197
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjerne det. :) Har hatt noen, og ser ingen problemer med å gjøre det i fremtiden heller. Nå er jeg egentlig ute etter fast følge, men innimellom går ikke alt slik man håper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Og ikke fordi jeg har noe imot utenlandske gutter, men fordi jeg aldri i verden kunne begitt meg ut på noe ONS, ikke med noen.

Jeg er veldig overrasket over hvor mange jenter og kvinner som faktisk har ONSs. Ikke det, folk kan gjøre akkurat hva de vil for min del, men de får ikke min respekt, det er sikkert. Det er bare altfor billig. :D

Hvorfor i alle dager får ikke de din respekt, bare fordi de har hatt sex med noen de ikke kjenner? Hva er galt med at folk møtes, har en felles tiltrekning, og deretter gjør det mest naturlige her i verden?

Anonymous poster hash: 62502...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjerne det. :) Har hatt noen, og ser ingen problemer med å gjøre det i fremtiden heller. Nå er jeg egentlig ute etter fast følge, men innimellom går ikke alt slik man håper.

Ofte er det de som er mer høflige og gentleman.... enn de norske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

folk som dømner folks seksualliv får ikke min respekt heller

Det er jo en ærlig sak, det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager får ikke de din respekt, bare fordi de har hatt sex med noen de ikke kjenner? Hva er galt med at folk møtes, har en felles tiltrekning, og deretter gjør det mest naturlige her i verden?

Anonymous poster hash: 62502...b60

Jeg synes bare det minner om lite selvbeherskelse og lite selvverd. Hvis jeg sier at det er likhetstrekk mellom disse menneskene og overvektige mennesker som flere ganger daglig trykker i seg fastfood og søtsaker, forstår du meg da?

Jeg har respekt for mennesker som viser litt klasse, i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bare det minner om lite selvbeherskelse og lite selvverd. Hvis jeg sier at det er likhetstrekk mellom disse menneskene og overvektige mennesker som flere ganger daglig trykker i seg fastfood og søtsaker, forstår du meg da?

Jeg har respekt for mennesker som viser litt klasse, i det minste.

Jeg skjønner hva du mener, men jeg er absolutt ikke enig. Jeg oppfatter deg som en person som dømmer andre mennesker, noe som er et svært lite flatterende personlighetstrekk. Jeg syns folk kan ligge med hvem de vil, uten at det liksom er dårlig med selvbeherskelse. Og folk som er i et forhold kan ha like dårlig selvverd som en som skulle hatt et ONS.

Anonymous poster hash: 62502...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...