Gå til innhold

ons med utenlandsk gutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier: kunne dere hatt en ONS med en utenlandsk gutt/mann?

Anonymous poster hash: 9e3ba...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja selvagt. Har en greie med en fra Canada nå :)



Anonymous poster hash: fcd5e...11f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det med en danske. Men jeg bodde i Danmark på det tidspunktet så det var jo faktisk jeg som var utlendingen, da. :nigo:



Anonymous poster hash: 5a2b8...74c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vedder ei tyggispakke på at denne diskusjonen ender opp i hvor dobbeltmoralsk og fælt det er av norske kvinner å spre beina for tyrkere når det finnes norske menn som også trenger et knull.

Ja, det kunne jeg. Så lenge han er et menneske jeg tenner på og jeg ikke mener er totalt forkastelig, så spiller det ingen rolle om han er en "utlending".



Anonymous poster hash: 6984e...493
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. 2 franskmenn, 1 tysker, 1 amerikaner.



Anonymous poster hash: 89028...559
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja selvagt. Har en greie med en fra Canada nå :)

Anonymous poster hash: fcd5e...11f

Har man en greie med noen, er det jo ikke ons... One night stand betyr en natt, og så ikke noe mer.

Anonymous poster hash: 54275...f78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri ligget med en nordmann. Faktisk har jeg aldri kysset en norsk av motsatt kjønn.

Har hatt en "ons" i England. Ble egentlig hjem for å sove over og var ikke så keen. Så fant jeg ut da jeg hadde kuken i kjeften at han var jomfru og ble ennå mindre keen. Men både min første og han jeg er sammen med nå er engelske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt flere ONS med utenlandske gutter og gjør det gjerne igjen :)



Anonymous poster hash: 830f1...16b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vedder ei tyggispakke på at denne diskusjonen ender opp i hvor dobbeltmoralsk og fælt det er av norske kvinner å spre beina for tyrkere når det finnes norske menn som også trenger et knull.

Ja, det kunne jeg. Så lenge han er et menneske jeg tenner på og jeg ikke mener er totalt forkastelig, så spiller det ingen rolle om han er en "utlending".

Anonymous poster hash: 6984e...493

Det er kjipt at såpass mange nordiske jenter bruker sin frihet til å spre bena for gutter fra kulturer der hans søster ikke nyter den samme frihet, gutter som ville gått berserk om de hadde oppdaget at søsteren hans hadde one night stand med en norsk gutt (eller en gutt av samme etnisitet for den saks skyld). Det er uheldig at disse guttene kan surfe som gratispassasjerer på vestlig kvinnefrigjøring samtidig som deres egne jenter pent må holde seg på matten.

At norske jenter ligger med gutter fra likestilte kulturer er selvsagt helt uproblematisk, altså gutter fra kulturer der guttens søster ikke er mer underlagt hore-madonna-kulturens klamme grep enn norske jenter. Det er ikke det at norske jenter ligger med «utlendinger» jeg har kritisert, det jeg har pirket litt borti er at såpass mange bidrar til å holde gutter fra de mest kvinneundertrykkende kulturer skadefrie. Slik at det bare blir søstrene deres som må betale prisen for den kvinneundetrykkende kulturen.

Hvorfor ligger så mange nordiske jenter med gutter fra slike kulturer? Det er jo mer enn nok norske, svenske, danske, engelske, tyske, franske, hollandske, amerikanske (osv osv) gutter i verden.

Endret av Cuckold
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var singel hendte det at det ble et ONS i ny og ne. Og ja, noen av de var utlendinger, hva nå enn du egentlig måtte sikte til med det begrepet. Regner med du ikke egentlig er interessert i å høre om jenter som ligger med partysvensker, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vedder ei tyggispakke på at denne diskusjonen ender opp i hvor dobbeltmoralsk og fælt det er av norske kvinner å spre beina for tyrkere når det finnes norske menn som også trenger et knull.

Ja, det kunne jeg. Så lenge han er et menneske jeg tenner på og jeg ikke mener er totalt forkastelig, så spiller det ingen rolle om han er en "utlending".

Anonymous poster hash: 6984e...493

Føler du deg truffet?

Anonymous poster hash: acaa5...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kjipt at såpass mange nordiske jenter bruker sin frihet til å spre bena for gutter fra kulturer der hans søster ikke nyter den samme frihet, gutter som ville gått berserk om de hadde oppdaget at søsteren hans hadde one night stand med en norsk gutt (eller en gutt av samme etnisitet for den saks skyld). Det er uheldig at disse guttene kan surfe som gratispassasjerer på vestlig kvinnefrigjøring samtidig som deres egne jenter pent må holde seg på matten.

At norske jenter ligger med gutter fra likestilte kulturer er selvsagt helt uproblematisk, altså gutter fra kulturer der guttens søster ikke er mer underlagt hore-madonna-kulturens klamme grep enn norske jenter. Det er ikke det at norske jenter ligger med «utlendinger» jeg har kritisert, det jeg har pirket litt borti er at såpass mange bidrar til å holde gutter fra de mest kvinneundertrykkende kulturer skadefrie. Slik at det bare blir søstrene deres som må betale prisen for den kvinneundetrykkende kulturen.

Hvorfor ligger så mange nordiske jenter med gutter fra slike kulturer? Det er jo mer enn nok norske, svenske, danske, engelske, tyske, franske, hollandske, amerikanske (osv osv) gutter i verden.

Selvfølgelig er det jo faktisk tilfeller hvor det er sånn, og før jeg faktisk ble kjent med mange utenlandske (muslimer fra forskjellige land) så tenkte jeg noe av det samme. Men det er ikke så strengt i absolutt alle familier. Faktisk svært få av de på min alder (fra 18-22) som jeg har blitt kjent med har det så strengt hjemme. Jentene tar valget selv, selv om de går uten hijab eller med hijab så handler det mer for de om verdier, verdier de har, som å ikke miste jomfrudommen sin til hvem som helst. F.eks jenter fra marokko virker mer "fri". Nå gjelder det kanskje bare de som har vokst opp i Norge, i hjemlandet deres er det nok noe helt annet, pga kultur og tradisjoner. Men har en venninne som flyttet til Jordan (hun er kroatisk, men har bodd i Norge hele livet sitt) og sier at jentene der ikke har det så strengt som det virker for oss. Eller det forventes jo at de skal være jomfu når de gifter seg, men det er svært vanlig der å ta en operasjon som lager en ny jomfruhinne.

For å svare på spørsmålet, ja, jeg kunne sikkert ha hatt ONS med en utenlandsk gutt. Nå er ikke jeg helt for ONS in the first place, men har vært sammen med en somaler. Så.. Haha.

Anonymous poster hash: 7216a...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri ligget med en nordmann. Faktisk har jeg aldri kysset en norsk av motsatt kjønn.

Har hatt en "ons" i England. Ble egentlig hjem for å sove over og var ikke så keen. Så fant jeg ut da jeg hadde kuken i kjeften at han var jomfru og ble ennå mindre keen. Men både min første og han jeg er sammen med nå er engelske.

Så du hadde sex med en person du ikke kjente for å sove over gratis? i england??? hvor hostel koster max 300kr??????

Seriøst??????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Jeg vedder ei tyggispakke på at denne diskusjonen ender opp i hvor dobbeltmoralsk og fælt det er av norske kvinner å spre beina for tyrkere når det finnes norske menn som også trenger et knull.

Ja, det kunne jeg. Så lenge han er et menneske jeg tenner på og jeg ikke mener er totalt forkastelig, så spiller det ingen rolle om han er en "utlending".

Anonymous poster hash: 6984e...493

jeg ville ikke hatt ons med en tyrker... menn fra patriarkalske kulturer ser jeg for meg er rimelig ego i senga Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. En polakk, to pakistanere, en iraker, en iraner.. Alle er enten oppvokst eller følger norsk kultur, så er ikke sånn at jeg fant de på asylmottak liksom..

Men, irakeren var "muslim" da, og lot meg aldri være i fred, fordi han ville jo gifte seg.. Selv om han allerede hadde "syndet" med en vantro..

Anonymous poster hash: 062c1...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en i natt. Men en australier :):nigo:



Anonymous poster hash: 79422...b86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du hadde sex med en person du ikke kjente for å sove over gratis? i england??? hvor hostel koster max 300kr??????

Seriøst??????????????

Ons etter en kveld ute på klubb, ja. Vi kom aldri så langt som til sexen siden jeg syns det var feil at hans første gang skulle skje som det. Jeg bodde forresten i en bitteliten by uten noe hostel, så det var ingen mulighet. Det hadde ikke vært værre enn å ta taxi hjem til meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...