Gå til innhold

Jeg og samboeren har så kjedelig sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest SoccerPlayer

Nei ikke for dem som knapt har hatt sex før ellerhar vært i et langvarig forhold

Trodde ikke det gikk an for noen jeg. Må i så fall være folk uten fantasier. Alle vet jo at man kan variere litt for å få det enda mer spennende. Å sørge for at begge kommer.

Endret av SoccerPlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SoccerPlayer

Neimen stakkars! Du er ikke bare kjedelig men hårsår også.

Jhg er uenig, det finnes kjedelig sex. Og jo, kjedelig er så absolutt riktig ord i mange tilfeller

Det må finnes kjedelig sex for de som ikke har fantasi nok :P Kan ikke være skikkelig kåt på hverandre en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få ligge naken oppå kvinnen jeg elsker med pikken gliende inn og ut er IKKE kjedelig i min bok! Joda...veeeldig mye mer spennende med masse kule og deilige stillinger + leketøy, men "kjedelig"? NEI.

Fyren på topp og inn-ut-sprut er selve definisjonen på kjedelig. Jeg ville heller bare onanert resten av livet. Eller slikket meg selv på albuen.

Anonymous poster hash: e51ab...397

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Fyren på topp og inn-ut-sprut er selve definisjonen på kjedelig. Jeg ville heller bare onanert resten av livet. Eller slikket meg selv på albuen.

Anonymous poster hash: e51ab...397

Ja men så fantastisk for deg da! Også albuen da gitt. Så herlig syn du har på menn da....det sier vel allt om din instilling til sex med et menneske du er virkelig glad i når du heller vil slikke den tørre albuen din enn å ha vanlig misjonærstilling sex med han. Niiice!

Vil bare legge til at jeg ikke er tilhenger av uvariert sex. Tvert imot! Det SKAL være variabelt og spennende! Men albuen ja.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Neimen stakkars! Du er ikke bare kjedelig men hårsår også.

Jhg er uenig, det finnes kjedelig sex. Og jo, kjedelig er så absolutt riktig ord i mange tilfeller

Aaaww! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Trodde ikke det gikk an for noen jeg. Må i så fall være folk uten fantasier. Alle vet jo at man kan variere litt for å få det enda mer spennende. Å sørge for at begge kommer.

Ja alle vet jo at man kan det. Men så er det ikke allesom tar tak i det og dermed bblirsexen kjedelig og etterhvert ikke eksisterende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest krokodillen

Ja men så fantastisk for deg da! Også albuen da gitt. Så herlig syn du har på menn da....det sier vel allt om din instilling til sex med et menneske du er virkelig glad i når du heller vil slikke den tørre albuen din enn å ha vanlig misjonærstilling sex med han. Niiice!

Vil bare legge til at jeg ikke er tilhenger av uvariert sex. Tvert imot! Det SKAL være variabelt og spennende! Men albuen ja.... :)

Du er jo tydeligvis en tilhenger av den slags siden du mener ut og ikke ikke er kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Dette er årsaken til at TS definerer den sex'en de har som kjedelig:

- og det er kanskje ikke så fryktelig vanskelig å forstå, om man tenker litt etter?

Han kommer, hun har antageligvis ikke mye nytelse underveis i inn-ut-inn-ut seansen, hun må fikse sin egen nytelse (etterpå?).

Det kan jo bli litt kjedelig for de fleste i lengden vil jeg tro?

Ja og jeg er helt enig! En skandale om han bare skal inn og ut og sprute UTEN å sørge for hennes nytelse. Selvfølgelig....

Mitt poeng var...uansett hvor lite variasjon og spenning det er i sexlivet...er det alikevel KJEDELIG i ordets rette forstand?? Altså...KJEDELIG? Ja lite spennende og ønske om mer variasjon ja selvfølgelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Du er jo tydeligvis en tilhenger av den slags siden du mener ut og ikke ikke er kjedelig

NEI nei og atter nei...;)

Jeg er som TS..må ha variasjon! Jeg liker det meste og er glad i utforskning i senga. Da skal det være gøy. Men om dama ikke trenger så mye variasjon så er det mye bedre enn å f.eks onanere alene. Å få oppleve litt med partner er bedre enn ingenting og bare en tørr hånd

Det var mitt poeng. Men dette bekrefter egentlig bare at menn flest krever endel mindre i senga enn kvinner. Det ser vi jo klart i denne tråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

NEI nei og atter nei...;)

Jeg er som TS..må ha variasjon! Jeg liker det meste og er glad i utforskning i senga. Da skal det være gøy. Men om dama ikke trenger så mye variasjon så er det mye bedre enn å f.eks onanere alene. Å få oppleve litt med partner er bedre enn ingenting og bare en tørr hånd

Det var mitt poeng. Men dette bekrefter egentlig bare at menn flest krever endel mindre i senga enn kvinner. Det ser vi jo klart i denne tråden ;)

Ja for denne tråden er jo representativt for hele norges befolkning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Ja og jeg er helt enig! En skandale om han bare skal inn og ut og sprute UTEN å sørge for hennes nytelse. Selvfølgelig....

Mitt poeng var...uansett hvor lite variasjon og spenning det er i sexlivet...er det alikevel KJEDELIG i ordets rette forstand?? Altså...KJEDELIG? Ja lite spennende og ønske om mer variasjon ja selvfølgelig

Kjedelig ja. Du leser fremdeles riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI nei og atter nei...;)

Jeg er som TS..må ha variasjon! Jeg liker det meste og er glad i utforskning i senga. Da skal det være gøy. Men om dama ikke trenger så mye variasjon så er det mye bedre enn å f.eks onanere alene. Å få oppleve litt med partner er bedre enn ingenting og bare en tørr hånd

Det var mitt poeng. Men dette bekrefter egentlig bare at menn flest krever endel mindre i senga enn kvinner. Det ser vi jo klart i denne tråden ;)

Etter å ha lest tråden om hvilke sexhjelpemidler de forskjellige kvinnene har, vs menns høyrehånd (og en fleshlight for de mest vågale) så er jeg ikke overrasket hvertfall :)

Anonymous poster hash: d78cd...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Kjedelig ja. Du leser fremdeles riktig

Håper jeg skal slippe å oppleve sex med en dame med samme instilling ja :)

Jeg tror du skjønner hva jeg ville frem til...men du liker å terge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SoccerPlayer

Ja alle vet jo at man kan det. Men så er det ikke allesom tar tak i det og dermed bblirsexen kjedelig og etterhvert ikke eksisterende

I så fall må h*n det blir mest kjedelig for si i fra til partneren sin å spørre om de ikke kan variere sex stillingene litt og finne på noe som kan være spennende for begge. Rart at det skal være så vanskelig for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett nok å klage, men snakker dere sammen om sex? Fantasier, hva dere ønsker?

Ja livet kan til og med bli kjedelig ;) tenk bare på hvor uendelig MYE kjedeligere livet er for alle de som ikke får seg noe "inn og ut" i det hele tatt ;)

Herrefred, kan du la være å si sånt når jeg holder en boks carlsberg i hånda? Lo så jeg nesten spytta øl overalt, jeg nå!



Anonymous poster hash: 99fbe...f3f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

NEI nei og atter nei... ;)

Jeg er som TS..må ha variasjon! Jeg liker det meste og er glad i utforskning i senga. Da skal det være gøy. Men om dama ikke trenger så mye variasjon så er det mye bedre enn å f.eks onanere alene. Å få oppleve litt med partner er bedre enn ingenting og bare en tørr hånd

Det var mitt poeng. Men dette bekrefter egentlig bare at menn flest krever endel mindre i senga enn kvinner. Det ser vi jo klart i denne tråden ;)

Vi leser nok TS sitt HI litt ulikt, Harry.

Slik jeg leser det så ønsker hun 'kun' å oppleve nytelse sammen med sin partner slik han opplever nytelse med henne.

Og som svar på det må de snakke sammen, dele litt fantasier, dele 'hemmelighetene' om tenningsmønster, finne felles grunn å stå på (pun intended). Kanskje han vil finne glød i å bruke leketøy på/med henne? Kanskje det er andre ting de kan ta utgangspunkt i, og som de finner ved å dele tanker?

Men, å hver gang føle seg forlatt når det har gått for ham, og hver gang måtte hente sin egen tilfredsstillelse og orgasme ved egen hjelp, - hver eneste gang.

Jeg lurer nå litt på om ikke det også hadde gått utover din opplevelse av å ha sex med din partner, Harry?

Så påstanden om at menn krever så veldig mye mindre enn kvinner i sengen er nok ikke en absolutt og endelig sannhet uten modifikasjoner er jeg redd.

Årsaken til at slike påstander og teorier får feste seg er vel at som regel (ikke alltid) kommer menn raskere enn kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror Harry ikke helt har skjønt greia. Han syns nok det er deilig med inn-ut-sprut i forhold til ingenting, men for ei dame som ikke har masse følelser inne i vagina så blir inn-ut-sprut kjedelig etterhvert. Mannen har jo følelsene i penis, mens kvinner ikke har masse følelser inni vagina. Da blir det kjedelig.

Jeg hadde ikke giddet å vært i et forhold der det er bare å ligge oppå dama og inn-ut-sprut, da er jeg heller uten sex med menn og holder meg til onanering.



Anonymous poster hash: a7ae2...8a1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

I så fall må h*n det blir mest kjedelig for si i fra til partneren sin å spørre om de ikke kan variere sex stillingene litt og finne på noe som kan være spennende for begge. Rart at det skal være så vanskelig for noen.

Noen ganger erikke kommunikasjon så enkelt som manskulle tro. Norn ganger når det ikke inn til den andre. Andre ganger endrer det seg men faller tilbake i gamle spor. Og noen ganger er ikke den andre parten enig og er fornøyd som det er.

Deter ikke alltid så enkelt som å bare si ifra til partneren så løser alt seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Jeg tror Harry ikke helt har skjønt greia. Han syns nok det er deilig med inn-ut-sprut i forhold til ingenting, men for ei dame som ikke har masse følelser inne i vagina så blir inn-ut-sprut kjedelig etterhvert. Mannen har jo følelsene i penis, mens kvinner ikke har masse følelser inni vagina. Da blir det kjedelig. Jeg hadde ikke giddet å vært i et forhold der det er bare å ligge oppå dama og inn-ut-sprut, da er jeg heller uten sex med menn og holder meg til onanering. Anonymous poster hash: a7ae2...8a1

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Håper jeg skal slippe å oppleve sex med en dame med samme instilling ja :)

Jeg tror du skjønner hva jeg ville frem til...men du liker å terge

En dame som det ville neppe hatt sex med deg uansett, du er for kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...