Gå til innhold

Jeg og samboeren har så kjedelig sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sikkert teit spørsmål. Men når dere har sex, hva gjør dere? Og bruker dere kvinner sexleketøy for å komme?

Jeg og samboeren har så kjedelig sex. Det er bare inn,ut,inn og ut. Så er han ferdig. Jeg kommer bare på egenhånd.

Hilsen jente

Anonymous poster hash: 46a9f...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får samboeren din knulle deg i rasshullet?



Anonymous poster hash: e08f0...622
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oralsex, fingring, ta på hverandre, erogene soner, massasje, spontan ute på rasteplass sex, la han utforske deg og ditt kjønn. KOMMUNISER. Om du ikke forteller han at sexen suger så skjønner ikke han at sexen suger, fortell han hva du vil ha, fortell hverandre hva dere vil ha. Og det "andre" en inn og ut trenger mer en 5 minutter for å funke. Sett av tid til en ordentlig PRAT. Om dere ikke klarer å prate og det er flaut så skriv lapper/notater som dere så deler etterpå. Kommunikasjon er alfa/omega.



Anonymous poster hash: cf1a0...df2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bytter på stillingene, han kommer etter kort tid så han liker best å få det til å gå for meg før han penetrerer meg ;) jeg suger han, vi bruker leker og ler! jeg har funnet ut at når noe ikke går som det skal, så LE! da blir det ikke så rart å prøve noe nytt neste gang :P

prøv ut div spill som dere får på kondomeriet, eller leker, binde fast, osv osv. mulighetene deres er uendelige :)



Anonymous poster hash: 6692b...6bc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får samboeren din knulle deg i rasshullet?

Anonymous poster hash: e08f0...622

:sleep:

Anonymous poster hash: c335a...e4f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han liker at jeg suger han. Og da blir det som oftest med det. Ellers så varierer det litt mtp stillinger. Han liker at jeg rir ham blant annet. Ofte blir det bare 1-2 stillinger under sexen da han kommer kjapt. Har prøvd at han bruker fingrene på meg nedentil. Men jeg føler liksom ingenting. Når jeg har sex alene har jeg ingen problem med å komme. Og de gangene han har befølt meg når jeg sover reagerer kroppen spontant. Men så svekkes lysten når jeg våkner ordentlig.

Ts

Anonymous poster hash: 46a9f...751

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være lurt å sprite det opp med litt variasjon. En personlig favoritt av meg er massasjeolje som dere bruker god tid på å smøre hverandre inn i, dere kan bruke mat som f.eks kremfløte på sprayboks også slikke det av hverandre. Sjokolade, karamellsaus. mye godt dere kan bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får samboeren din knulle deg i rasshullet? Anonymous poster hash: e08f0...622

hva med å knulle han i rasshullet? Med en DIGER strap on?
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være lurt å sprite det opp med litt variasjon. En personlig favoritt av meg er massasjeolje som dere bruker god tid på å smøre hverandre inn i, dere kan bruke mat som f.eks kremfløte på sprayboks også slikke det av hverandre. Sjokolade, karamellsaus. mye godt dere kan bruke.

noen som har prøvd sjokoladesaus eller krem inni musa? Isåfall, hvordan fungerte det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har prøvd sjokoladesaus eller krem inni musa? Isåfall, hvordan fungerte det?

Æsj, det er klissete.-

Selvfølgelig holder du alle slike stoffer utenfor vagina, men du kan bruke det på klitoris da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Prøv bondage! Alltid deilig å være bundet og ikke kan gjøre noe annet enn å nyte det som den andre personen gjør med deg :wow: Prøv ut litt sex leketøy også kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker at jeg suger han. Og da blir det som oftest med det. Ellers så varierer det litt mtp stillinger. Han liker at jeg rir ham blant annet. Ofte blir det bare 1-2 stillinger under sexen da han kommer kjapt. Har prøvd at han bruker fingrene på meg nedentil. Men jeg føler liksom ingenting. Når jeg har sex alene har jeg ingen problem med å komme. Og de gangene han har befølt meg når jeg sover reagerer kroppen spontant. Men så svekkes lysten når jeg våkner ordentlig.

Ts Anonymous poster hash: 46a9f...751

du kan ligge å suge han mens du bruker vibrator på deg selv, det gjør jeg funker veldig bra mtp orgasmen.

Anonymous poster hash: 7b023...910

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett bind for øynene og be han binde deg fast til senga. Også inviterer du "kameratene" dine til å forsyne seg av deg. Er ganske ekstatisk å bli tatt i alle hull samtidig, kan egentlig ikke beskrives men euforien av det er ute av denne verdenen. ;)



Anonymous poster hash: c64a5...bf9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det er klissete.-

Selvfølgelig holder du alle slike stoffer utenfor vagina, men du kan bruke det på klitoris da.

Så du har prøvd :fnise: Ja må vel kanskje bli et vanvittig søl, i hvertfall med karamellsaus.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nå i forspill selvsagt, div. leketøy, ulike stillinger, har prøvd oss på kostyme også men ikke det vi gjør mest, litt lek med å dominere hverandre, hatt sex på ulike steder enn senga, også ute(men pass på så du ikke blir fersket med mindre det er noe du tenner på:P)

Har forøvrig prøvd krem og sjokolade saus. Krem = du lukter sur melk. Sjokoladesaus = du blir klissete. Det funker for det meste bare på film, men er morsomt å ha prøvd:)

Så; kommunikasjon. Si at du har lyst til å utforske litt i senge, og spør hvilke tanker han har om det. Så kan dere jo bli enige om å prøve noe, men det må jo være noe begge har lyst til da.



Anonymous poster hash: ec7fa...b77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Kan dere ikke bare være glade dere har noe sammen i det hele tatt da? Det finnes millioner der ute som ville solgt allt de eide for å ha et menneske å dele livet med. Finnes det virkelig noe som heter "kjedelig sex"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Kan dere ikke bare være glade dere har noe sammen i det hele tatt da? Det finnes millioner der ute som ville solgt allt de eide for å ha et menneske å dele livet med. Finnes det virkelig noe som heter "kjedelig sex"?

Ja det finnes. Om du er i et forhold i fem år og alt sexen dreier seg om er inn og ut hver kveld så blir det kjedelig. På lik linje som alt annet blir kjedelig når det er samme gørra om igjen og om igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ja det finnes. Om du er i et forhold i fem år og alt sexen dreier seg om er inn og ut hver kveld så blir det kjedelig. På lik linje som alt annet blir kjedelig når det er samme gørra om igjen og om igjen

Ja livet kan til og med bli kjedelig ;) tenk bare på hvor uendelig MYE kjedeligere livet er for alle de som ikke får seg noe "inn og ut" i det hele tatt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med rollespill. Du kan late som du er en prostituert også leier han deg eller så kan han være innbruddstyv. Det er faktisk ganske morro men krever at dere begge holder dere innen karakter og dere kan ta det veldig langt iom. at han "faktisk" plukker deg opp fra gata med bilen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...