Gå til innhold

Fuckfriend, anbefale?


Zevne

Anbefalte innlegg

Dere som har ff, er dette til å anbefale videre? Har aldri hatt en ff før men har faktisk veldig lyst til å få det.

Hvordan bestemte dere dere for å være fuckfriends? Har et par kompiser men synes det blir flaut og bare spørre om vi skal være ff heller.

hadde satt pris på om noen delte både dårlige og gode erfaringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest krokodillen

Tjaa, om du kan holde unna følelser. Det greier ikke flertallet dessverre

Er heller ikke det smarteste å velge noen du omgåes, slik som kompiser

Endret av krokodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du TS?

Jeg vil anbefale det dersom du ikke er på jakt etter en kjæreste, er over 25, finner en den seksuelle og personlige kjemien kjennes rett med til dette, og du selv relativt greit klarer å skille sex, vennskap og forelskelse :)



Anonymous poster hash: fe4d7...7bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Nei, anbefaler det ikke.

Kan fort oppstå følelser hos den ene og kanksje ikke den andre, og det kan ødelegge vennskapet om du velger en du er god venn med.

Eneste grunnen jeg skulle hatt for å ha en ff er om jeg hadde hatt en ons og han var så bra i sengen at jeg og han følte at det måtte gjentas, så det skulle blitt til en vane.

Selvsagt smartere og tryggere, og bedre sex, å ha en fuckfriend som du kan ha sex med flere ganger, enn ons hver helg om det er kåthet du prøver å dempe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde en gang, men jeg klarte ikke å holde følelsene unna. Det kommer helt ann på hva slags forhold du har til sex. Betyr ikke sex mer enn sex, kjør på - betyr sex mye, styr unna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...