Gå til innhold

27 år har ligget med en på 16


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 27, jeg lå med en jente hun så ut som at hun var rundt 19-20 så jeg kjørte på og hun var med på det. Jeg spurte ikke om alderen hennes, men har vært hengt med henne i etterkant og funnet ut at hun er 16. vi har også flere fellesbekjente, men jeg tror jeg har begynt å falle for denne unge jenten. etter min mening oppfører hun seg mye mer voksen enn hva andre 16 åringer gjør og hun har flere venner på min alder. Blir det galt av meg og gjøre noe videre med tanke på alder?



Anonymous poster hash: 4b8c9...3eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan vi ikke svare på. Vi vet intet annet enn hvilken alder hun og du er i. Og at hun har bedratt deg (vært uærlig mot deg). Hun er over "lovlig alder", så hun er ikke "off limits", men det er mange som vil være fordømmende mot deg i og med at hun ikke er myndig likevel.

Men bare du og hun vet om dere passer sammen.



Anonymous poster hash: 95d72...c5c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vi ikke svare på. Vi vet intet annet enn hvilken alder hun og du er i. Og at hun har bedratt deg (vært uærlig mot deg). Hun er over "lovlig alder", så hun er ikke "off limits", men det er mange som vil være fordømmende mot deg i og med at hun ikke er myndig likevel.

Men bare du og hun vet om dere passer sammen.

Anonymous poster hash: 95d72...c5c

Hun løy aldri om alderen sin, det var bare det at verken jeg eller henne vil jeg tro tenkte noe særlig over det, i og med at hun ikke visste alderen min så kan det ha vært at hun har trodd at jeg var yngre, derimot har hun ikke sagt noe om hendelsen etter det skjedde.

Tenkte mer på hvor ille det faktisk er å inngå et forhold til ei så ung jente, altså aldersmessig ikke om vi faktisk passer sammen.

Anonymous poster hash: 4b8c9...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest autopilot

Rettslig er du jo in the clear. Når det gjelder felles interesser, kompatibilitet over tid, og aksept fra venner og familie, derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte mer på hvor ille det faktisk er å inngå et forhold til ei så ung jente, altså aldersmessig ikke om vi faktisk passer sammen.

Anonymous poster hash: 4b8c9...3eb

Hvis du ikke er interessert i hvorvidt dere passer sammen eller ikke så er det feil å gå inn i et forhold. Uavhengig av alder.

Anonymous poster hash: 95d72...c5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er interessert i hvorvidt dere passer sammen eller ikke så er det feil å gå inn i et forhold. Uavhengig av alder.

Anonymous poster hash: 95d72...c5c

Det jeg mente var at jeg ikke spurte dere om tips om vi faktisk passet sammen, jeg spurte om det var feil av meg med tanke på aldersforskjellen.

Om vi passer sammen er opp til meg og hun og er ikke å spørre andre om.

Anonymous poster hash: 4b8c9...3eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente var at jeg ikke spurte dere om tips om vi faktisk passet sammen, jeg spurte om det var feil av meg med tanke på aldersforskjellen.

Anonymous poster hash: 4b8c9...3eb

Og det svarte jeg på - aldersforskjellen er irrelevant. Det relevante (det viktige) er hvorvidt dere passer sammen eller ikke. Føler du ikke noe for henne så er forholdet dødfødt, samme hva. Føler dere sterkt for hverandre så er det jo en god begynnelse for et forhold.

Hadde hun vært 15 ville jeg vært enig i at det var lurt å vente. Men det er fordi jeg vet man har vanskelig for å vente med ting man da burde vente med. Men hun er 16. Hva som er lurt er opp til dere.

Hvis dere føler sterkt for hverandre så finner dere også styrke i hverandre, samme hva andre i samfunnet rundt dere måtte mene.

Anonymous poster hash: 95d72...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig driter jeg egentlig i hvilken aldersforskjell det er på dere, og det er ikke noe som jeg ville dømme noen for. Hun er over lovlig alder, ferdig med den saken. Ut over det er det bare dere to som kan vite hva dere "har" for noe. Når det er sagt er det noen ting som nok er verdt for deg å tenke over her:

- Du vil møte sosial fordømmelse. Sånn er det bare. Folk liker å dømme, og dette er en av de tingene som setter en person lagelig til for hugg.

- I din alder er du antageligvis mer "satt" når det gjelder hvilken person du er, hvordan du tenker og så videre. I hennes alder er hun antageligvis i langt mindre grad det. Derfor er det en reell mulighet her for at hun etter hvert kommer til å "vokse fra deg". Om 10 år kommer hun sikkert ikke til å være den "samme personen" hun er nå, mens du sannsynligvis vil være meg lik deg sånn som du er nå.

- Sjansen er stor for at hun etterhvert kommer til å våkne opp og innse at hun egentlig aldri har levd. Du er 27 og har sikkert litt forskjellig erfaring i forhold til jenter, og vet mer hva du vil ha. Hun er bare 16, og har neppe den samme erfaringen. For henne er det derfor mye lettere å begynne å tenke "what if", hvis du skjønner.

Ja, alder er bare et tall og alt det der, og såklart er det mulig å "klikke" helt med noen som er i en helt annen aldersklasse enn en selv, men jeg tror nok at sjansen er rimelig stor her for at dersom det blir noe seriøst mellom dere to, kommer hun til syvende og sist til å dumpe deg litt lenger frem i tid. Med andre ord er hun neppe noe å satse på for deg i lengden, og da spørs det om det egentlig er verdt det å stille seg så lagelig til for hugg fra samfunnet rundt deg.

Endret av evnukken
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik:

Søstera mi er 16.

Nei, det er ikke greit at en godt voksen mann går etter jentunger!

Anonymous poster hash: 1b736...dbf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig driter jeg egentlig i hvilken aldersforskjell det er på dere, og det er ikke noe som jeg ville dømme noen for. Hun er over lovlig alder, ferdig med den saken. Ut over det er det bare dere to som kan vite hva dere "har" for noe. Når det er sagt er det noen ting som nok er verdt for deg å tenke over her:

- Du vil møte sosial fordømmelse. Sånn er det bare. Folk liker å dømme, og dette er en av de tingene som setter en person lagelig til for hugg.

- I din alder er du antageligvis mer "satt" når det gjelder hvilken person du er, hvordan du tenker og så videre. I hennes alder er hun antageligvis i langt mindre grad det. Derfor er det en reell mulighet her for at hun etter hvert kommer til å "vokse fra deg". Om 10 år kommer hun sikkert ikke til å være den "samme personen" hun er nå, mens du sannsynligvis vil være meg lik deg sånn som du er nå.

- Sjansen er stor for at hun etterhvert kommer til å våkne opp og innse at hun egentlig aldri har levd. Du er 27 og har sikkert litt forskjellig erfaring i forhold til jenter, og vet mer hva du vil ha. Hun er bare 16, og har neppe den samme erfaringen. For henne er det derfor mye lettere å begynne å tenke "what if", hvis du skjønner.

Ja, alder er bare et tall og alt det der, og såklart er det mulig å "klikke" helt med noen som er i en helt annen aldersklasse enn en selv, men jeg tror nok at sjansen er rimelig stor her for at dersom det blir noe seriøst mellom dere to, kommer hun til syvende og sist til å dumpe deg litt lenger frem i tid. Med andre ord er hun neppe noe å satse på for deg i lengden, og da spørs det om det egentlig er verdt det å stille seg så lagelig til for hugg fra samfunnet rundt deg.

Dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke er interessert i hvorvidt dere passer sammen eller ikke så er det feil å gå inn i et forhold. Uavhengig av alder.

Anonymous poster hash: 95d72...c5c

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne vært pappaen hennes, så blir veldig unaturlig:)

Anonymous poster hash: e33b6...bd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 år?? Ærlig talt ts. Hun var lovlig og trang & god. Hvorfor ha dårlig samvittighet. Kjør på! Du har det som plommen i egget nå.



Anonymous poster hash: a643a...fc1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 år?? Ærlig talt ts. Hun var lovlig og trang & god. Hvorfor ha dårlig samvittighet. Kjør på! Du har det som plommen i egget nå.

Anonymous poster hash: a643a...fc1

Er almennkunnskapen om kvinnens kropp så dårlig hos deg at du tror at kvinner blir "brukt opp?" :laugh:

Du kunne vært pappaen hennes, så blir veldig unaturlig:)

Anonymous poster hash: e33b6...bd3

Pappa som 11-åring? :icon_lol:

Anonymous poster hash: 0ca65...ab1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik:

Søstera mi er 16.

Nei, det er ikke greit at en godt voksen mann går etter jentunger! Anonymous poster hash: 1b736...dbf

Enig. Hvordan 11-12 års aldersforskjell kan være irrelevant i følge noen her når yngstemann bare er 16 forstår jeg ikke. Er det den nye politisk korrekte tankegangen?

Kan si så mye som at hvis en 27 år gammel mann hadde gått etter snuppa vår på 16 hadde jeg troppa opp på døra hans med balltre. En 16 åring er bare ungen, så jeg foreslår at du går noen runder med deg selv ts. Hva er det som gjør at du i det hele tatt tenker tanken å fortsette noe med henne nå som du vet hvor ung hun er? Kvalmt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er almennkunnskapen om kvinnens kropp så dårlig hos deg at du tror at kvinner blir "brukt opp?" :laugh:

Pappa som 11-åring? :icon_lol:

Anonymous poster hash: 0ca65...ab1

Teknisk sett ja.. Hva skal en gammel gubbe med så ung jente?

Anonymous poster hash: e33b6...bd3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hun var syv, var du atten. Øøøøøøsj

Anonymous poster hash: 0ede7...9dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...