Gå til innhold

Angrer så jævlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har flere sånne... :dry: Kan bare si; shit happens! Man kommer heldigvis over det! Det hender at jeg tar meg selv i å bli rød i kinnene av tanken, fordi jeg syns det er helt forferdelig, men så går det over! Selv prøver jeg la vær å angre, det blir ikke ugjort uansett. Prøv å opphold deg selv med andre tanker og etter hvert vil følelsen gå over av seg selv. Og det er helt normalt å føle slik.



Anonymous poster hash: dec3d...1c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se på det som en sjanse til å lære.

Nå har du blitt bedre kjent med deg selv og vet hva du ikke har lyst til en annen gang.

Det hjelper ikke å hate seg selv.

Man må bare lære av det og gjør man det, så er det en bra ting.

Enig Med tigærn her, ingenting man gjør er bortkasta, feil er noe man lærer av, men ikke gjør sammen feilen to ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På at jeg hadde sex med en jævlig motbydelig type. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det, var full begge gangene. Var rett etter ett brudd og jeg bare vet ikke hvordan jeg kunne være så dum. Han er en gutt/mann av verste sort på alle plan! Faen, skulle så gjerne vært foruten. Æsj.. Noen som har vært i samme situasjon? At jeg kunne være så dum og ekkel..

Anonymous poster hash: 576ae...2ca

Kondolerer...

Nei er så lei å høre det jævla pisset om at man angrer så jævlig.. Slutt å drikk alkohol, å gå på byen... En annen ting er å slutte å spre bena til randoms folk!

Anonymous poster hash: 6a0f1...5cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere sånne... :dry: Kan bare si; shit happens! Man kommer heldigvis over det! Det hender at jeg tar meg selv i å bli rød i kinnene av tanken, fordi jeg syns det er helt forferdelig, men så går det over! Selv prøver jeg la vær å angre, det blir ikke ugjort uansett. Prøv å opphold deg selv med andre tanker og etter hvert vil følelsen gå over av seg selv. Og det er helt normalt å føle slik.

Anonymous poster hash: dec3d...1c1

Er vel ikke så rart at sjelelivet til folk som driver på sånn der er fucka... Ons er helt bak mål og direkte skadelig for folk..

Anonymous poster hash: 6a0f1...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så rart at sjelelivet til folk som driver på sånn der er fucka... Ons er helt bak mål og direkte skadelig for folk..

Anonymous poster hash: 6a0f1...5cf

Tror du, til tross for å være alt for bastant, kanskje er inne på noe. Har det siste året nok hatt rundt 10-12 one night stands og jeg føler meg egentlig bare "tom" etter hver og en av dem. De betyr rett og slett mindre og mindre for meg - og jeg er nok redd det vil påvirke mitt syn på forhold med damer i et større perspektiv dersom denne likegyldigheten bare vedvarer for hver eneste dame jeg nedfeller.

Men igjen; skal man gidde å gå hele livet uten sex frem til man finner noen man matcher godt med?

Anonymous poster hash: 3f44e...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Ts.....Det kan være jeg er litt inovativ og grensesprengende her, men en løsning kan være å drikke akkurat såpass at man fortsatt har kontroll over seg selv.

Nå som du angrer er det på sin plass å lære av det som har skjedd og tilgi seg selv. Og så gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du, til tross for å være alt for bastant, kanskje er inne på noe. Har det siste året nok hatt rundt 10-12 one night stands og jeg føler meg egentlig bare "tom" etter hver og en av dem. De betyr rett og slett mindre og mindre for meg - og jeg er nok redd det vil påvirke mitt syn på forhold med damer i et større perspektiv dersom denne likegyldigheten bare vedvarer for hver eneste dame jeg nedfeller.

Men igjen; skal man gidde å gå hele livet uten sex frem til man finner noen man matcher godt med?

Anonymous poster hash: 3f44e...4bd

Ja du har jo blitt utstyrt med to hender.:) Bruk de.. Er uten tvil skadelig å ha for mange sexpartnere. De fleste jeg kjenner som har det sliter alle med å slå seg til ro.. Oppsøk hjelp:)

Anonymous poster hash: 6a0f1...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooofffff. Nå er jo jeg mann, og det er vel vanligere at menn "knuller nedover"...

Jeg har hatt ONS med damer med pukkelrygg, forferdelig kroppslukt osv, osv.

Og ofte har jeg følt meg tom og dum i etterkant.

Men så lenge man er singel, så føler jeg meg tom og dum, om jeg skal gå i månedsvis uten sex også...

Dilemma det der.

Anonymous poster hash: e4eac...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Jeg hadde i tillegg mensen og en tampong inni.... Min historie slår din! :P



Anonymous poster hash: 07d21...ef4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...