Gå til innhold

Hva er dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Idag var jeg ute med en guttegjeng, vi satt og pratet og hadde det koslig, uansett, underveis i praten fortalte en i gjengen om et ONS han måtte avbryte! Musa hennes så sprengt ut sa han, han kalte det *flaggermusfitte*

Hva er flaggermusfitte???

Anonymous poster hash: 8d830...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Store indre kjønslepper?

Ligner dette virkelig på flaggermus?

Anonymous poster hash: 8d830...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men de er litt mer "flagrete" da, jeg vet ikke. Ville aldri kalt det det selv, men kommer ikke på noe annet det kunne vært.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest krokodillen

Høres ikke ut som at den jenta gikk glipp av et kupp :P

herregud. fordi en gutt/mann bruker et uheldig utrykk så betyr ikke det at han er en fjott vanligvis.

du har sikkert aldri sagt noe stygt om noen. feilfrie,skinnhellige mennesker ass. faen meg det verste jeg veit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som at den jenta gikk glipp av et kupp :P

Tror ikke jeg heller :D Jeg hadde kosa meg like godt uansett :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

herregud. fordi en gutt/mann bruker et uheldig utrykk så betyr ikke det at han er en fjott vanligvis.

du har sikkert aldri sagt noe stygt om noen. feilfrie,skinnhellige mennesker ass. faen meg det verste jeg veit

Når man omtaler kjønnsorganene til noen andre med et slikt uttrykk i alt alvor og tydeligvis synes det var så stygt at han måtte avbryte, jo, da er man en fjott! Både tilvanligvis og ellers. Gjør det meg skinnhellig så sier det mer om din holdning enn min.

Anonymous poster hash: a19d1...01c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er kvinne og det underlivet som er på bildet så veldig rart og stygt ut. Beklager, altså!



Anonymous poster hash: d7435...957
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og det underlivet som er på bildet så veldig rart og stygt ut. Beklager, altså!

Anonymous poster hash: d7435...957

Nettopp! er kvinne selv og skjønner hvis en mann hadde avbrutt hele greia om han så noe sånt. alle er individuelle og liker forskjellige ting, betyr ikke at han er en dust uansett.

Anonymous poster hash: d5a41...ced

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man omtaler kjønnsorganene til noen andre med et slikt uttrykk i alt alvor og tydeligvis synes det var så stygt at han måtte avbryte, jo, da er man en fjott! Både tilvanligvis og ellers. Gjør det meg skinnhellig så sier det mer om din holdning enn min.

Anonymous poster hash: a19d1...01c

Det var noe sånt poenget mitt var, ja. Alle har sine preferanser, det er klart, men å ta det den veien at det blir nesten mobbing av utseendet til andre mennesker mener jeg er lavmål.. :/

Og det har ingenting om hvorvidt jeg er så prektig eller ikke, jeg kommenterer ikke andres utseende på den måten.

krokodillen nevnte jeg var så "engel" utifra en kommentar, etter å ha kritisert meg for å mene fyren ikke var et kupp utifra den kommentaren hans om underlivet hennes. Selvmotsigende å påpeke jeg ikke kan vite om fyren er en fjott bare utifra hans formulering, men samtidig påpeke hvordan jeg er utifra min formulering :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...