Gå til innhold

Kvinner som kommer fort anses for å være gode i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbeat

målet som han sa til meg er vel at man skal prøve å ikke komme i det hele tatt

Og hva er vitsen med det? Å ødelegge orgasmefølelsen for han ?

:rolleyes::rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Og hva er vitsen med det? Å ødelegge orgasmefølelsen for han ?

:rolleyes::rolleyes:

Jeg har førsterett på deg i det neste liv Heartbeat :) :) hahahaha

Men seriøst...det ultimate ville vært å kunne styre dette helt selv! Altså å komme når man har lyst...oioioii! Det klarer jeg bare alene med meg selv og det er så synd ikke det funker med dame også. Da hadde jeg blitt glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg har førsterett på deg i det neste liv Heartbeat :) :) hahahaha

Men seriøst...det ultimate ville vært å kunne styre dette helt selv! Altså å komme når man har lyst...oioioii! Det klarer jeg bare alene med meg selv og det er så synd ikke det funker med dame også. Da hadde jeg blitt glad :)

Kan bare si det samme her. Har ikke sjans på å holde igjen sammen med noen mann!! Heldigvis er dere menn mye lettere å forholde seg til når det kommer til kvinner som kommer fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Heldigvis er dere menn mye lettere å forholde seg til når det kommer til kvinner som kommer fort :)

Stemmer det :) vi bryr oss ikke. Vi blir krye vi vetu når dama koser seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Og hva er vitsen med det? Å ødelegge orgasmefølelsen for han ?

:rolleyes::rolleyes:

Du tenker så feil. Sex er mer enn orgasme. Og det ødelegger ikke en dritt for det er mer powerful når han flrst kommer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor trenger vi det. Vi varer lengre og kan få multiorgasmer likevel...

Jo lengre jeg venter med å komme, jo sterkere blir orgasmen, og dersom han bestemmer når og om jeg får lov, jo sterkere blir den. Alle har godt av å trene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

går an jo. Jeg vet om en som kunne det. Du har ikke orlvd lenge nok. Krever årevis med trening

Har det falt deg inn at "for tidlig sædavgang" ikke skyldes det samme for alle?

Tenk over hodepine. Det finnes sikkert tusen grunner til at folk får hodepine. Noen finner en eller annen løsning som hjelper dem, og som gir mindre hodepine. Andre, som har hodepine av andre årsaker, kan prøve disse løsningene uten at det vil hjelpe i det hele tatt.

Det er fordi hodepine, akkuat som for tidlig sædavgang, ikke er en lidelse, men et symptom - som kan skyldes en shitload forskjellige årsaker.

Hvis årsaken var den samme for alle menn, kunne kanskje alle menn bruke den samme teknikken/behandlingen.

Siden årsakene ikke ER de samme for alle menn, sier der seg selv at ikke alt vil hjelpe for alle.

Det ER ikke alle menn som kan "læres opp" til å bestemme selv, like lite som jenter med f.eks vaginisme kan "læres opp" til å bli nymfomane. "Joda, kjære, vi må bare pule mer".

Dette her burde du strengt tatt skjønne uten å få det forklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Du tenker så feil. Sex er mer enn orgasme. Og det ødelegger ikke en dritt for det er mer powerful når han flrst kommer

Du vet at det er menn som har trent på dette og ødelagt seg selv så mye at de nesten ikke klarer å komme lengre? Pga strenge krav fra kvinner som deg?

Da er det plutselig galt at de er for seine med å komme. Begrepet tidlig sædavgang og begrepet forsinket sædavgang finnes i alle medisinske bøker. Hva med å bruke det begrepet på kvinner?

Nei, her er det bare å skylde på mannen som alltid. Er han for sen må han trene seg på å komme fortere, er han for snar må han trene seg på å komme senere..

Stakkars menn.. tror jeg også hadde valgt å være alene...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Du vet at det er menn som har trent på dette og ødelagt seg selv så mye at de nesten ikke klarer å komme lengre? Pga strenge krav fra kvinner som deg?

Da er det plutselig galt at de er for seine med å komme. Begrepet tidlig sædavgang og begrepet forsinket sædavgang finnes i alle medisinske bøker. Hva med å bruke det begrepet på kvinner?

Nei, her er det bare å skylde på mannen som alltid. Er han for sen må han trene seg på å komme fortere, er han for snar må han trene seg på å komme senere..

Stakkars menn.. tror jeg også hadde valgt å være alene...

taxi-drive-clap.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...