Gå til innhold

Ditt siste one night stand?


Urbania

Anbefalte innlegg

Hvordan var ditt siste ons? Hvordan skjedde det og hva gjorde dere?

Mitt siste var på torsdag etter øyafestivalen. Kjekk kar med tatoveringer. Kom i prat mellom konserter. Hang sammen resten av kvelden. Hjem til ham etterpå. Masse klining. Begge ned på hverandre. Deilig, deilig pikk hadde han. Samleie etter det. Jeg kom ikke, men han kom over magen min. Sov over, og ga ham en bj da vi våknet. Ga ham nummeret, så får vi se om det blir noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kom ikke, men du belønnet ham med en bj neste morgen? Ja, det hørtes vellykket ut du.



Anonymous poster hash: 0b39e...0ff
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Du kom ikke, men du belønnet ham med en bj neste morgen? Ja, det hørtes vellykket ut du.

Anonymous poster hash: 0b39e...0ff

Så sex er ikke vellykket dersom man ikke får orgasme?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sex er ikke vellykket dersom man ikke får orgasme?

Klart det kan være det, men sex handler om å gi og ta. Ikke bare gi og gi til mannen.

Anonymous poster hash: 0b39e...0ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri hatt ons, heldigvis! og stolt over deg. ;)



Anonymous poster hash: 87e21...20f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sex 4 ganger. Kom alle gangene. Han kom ikke siste gangen (dvs ikke utløsende) siden det var kort mellom hver gang og siden han hadde kommet alle gangene før klarte han ikke komme, så bestemte meg for å gi han en BJ.. Han sa det var den lengste og beste BJ han hadde fått. Hele kroppen hans ristet... ;)

Anonymous poster hash: eaa5d...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det kan være det, men sex handler om å gi og ta. Ikke bare gi og gi til mannen.

Anonymous poster hash: 0b39e...0ff

Hva om man tenner på å gi da?

Jeg for min del kan godt ha bra sex med noen, selv om jeg ikke kommer. Det er jo ikke alltid jeg får orgasme i hvert fall. Og jeg er veldig glad i å gi og gjøre litt ekstra for han.

Men selvfølgelig, ikke hele tiden da..

Anonymous poster hash: 8f10c...ad3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Klart det kan være det, men sex handler om å gi og ta. Ikke bare gi og gi til mannen.

Anonymous poster hash: 0b39e...0ff

Helt enig i det....men det er svært mange damer som ikke kommer hver gang de har sex også..og spesiellt dersom de er litt nervøse eller ikke helt 100% tilpass eller trygge på settingen....Men har man hatt det gøy og nyti allt det andre rundt sexen, så vil jeg jo si det har vært vellykket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det kan være det, men sex handler om å gi og ta. Ikke bare gi og gi til mannen.

Anonymous poster hash: 0b39e...0ff

Godt vi er forskjellige. Jeg elsker å gi til mannen, trenger ikke nødvendigvis få tilbake ;)

Anonymous poster hash: eaa5d...2cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om man tenner på å gi da?

Jeg for min del kan godt ha bra sex med noen, selv om jeg ikke kommer. Det er jo ikke alltid jeg får orgasme i hvert fall. Og jeg er veldig glad i å gi og gjøre litt ekstra for han.

Men selvfølgelig, ikke hele tiden da..

Anonymous poster hash: 8f10c...ad3

Ok, du om det. Jeg pleide også å si slikt da jeg var yngre og ikke kom like ofte som nå.

Anonymous poster hash: 0b39e...0ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i det....men det er svært mange damer som ikke kommer hver gang de har sex også..og spesiellt dersom de er litt nervøse eller ikke helt 100% tilpass eller trygge på settingen....Men har man hatt det gøy og nyti allt det andre rundt sexen, så vil jeg jo si det har vært vellykket :)

Jojo, selvfølgelig. Jeg kom bare med en kommentar til startinnlegget da. Kan hende TS hadde det supert.

Anonymous poster hash: 0b39e...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jojo, selvfølgelig. Jeg kom bare med en kommentar til startinnlegget da. Kan hende TS hadde det supert.

Anonymous poster hash: 0b39e...0ff

Hehe ja..jeg syntes det virket som hun hadde det artig. Jeg missoppfattet kanskje posten din litt tror jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hemsedaltur i vinter. Ikke særlig vellykket da enten alkoholen eller mitt puppestell (fant ut senere at han var en puppemann, og jeg har andre attributter) gjorde at han ikke fikk det helt til... Han fikk dog meg i mål, og kvelden/natten var ganske koselig. Vi hadde litt kontakt etterpå, men det var ikke noe å bygge på.



Anonymous poster hash: 28a62...022
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en kollega jeg har hatt et godt øye til en stund. Skal ikke påstå at jeg presterte mitt aller beste, men trodde likevel hun hadde det fint. I ettertid har hun ikke virket interessert i noe kontakt, så virker som om jeg trodde feil. Lesson learned: ikke ta med noen du faktisk liker hjem fra byen.

Anonymous poster hash: 8508d...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kom ikke, men du belønnet ham med en bj neste morgen? Ja, det hørtes vellykket ut du.

Anonymous poster hash: 0b39e...0ff

Koste meg selv om jeg ikke kom. Tar litt tid og trening noen ganger. Bj'en ga jeg fordi han var deilig og smakte godt. ☺
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var i går, var litt utsultet på mann og gikk ut for å finne noen. Ikke så mye å velge mellom, men fikk jo med meg en hunk. Han var litt vanskelig i starten fordi han har dame, men etter hvert ikke så vanskelig å be likevel. Litt komisk i dag tidlig når dama ringte og var lei seg fordi han ikke hadde kommet hjem, og han trøstet og sa at hun måtte stole på ham imens han var inne i meg og jeg red ham :fnise:

Anonymous poster hash: 4d069...df1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i går, var litt utsultet på mann og gikk ut for å finne noen. Ikke så mye å velge mellom, men fikk jo med meg en hunk. Han var litt vanskelig i starten fordi han har dame, men etter hvert ikke så vanskelig å be likevel. Litt komisk i dag tidlig når dama ringte og var lei seg fordi han ikke hadde kommet hjem, og han trøstet og sa at hun måtte stole på ham imens han var inne i meg og jeg red ham :fnise:

Anonymous poster hash: 4d069...df1

:nei:

Anonymous poster hash: 8f10c...ad3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Var i går, var litt utsultet på mann og gikk ut for å finne noen. Ikke så mye å velge mellom, men fikk jo med meg en hunk. Han var litt vanskelig i starten fordi han har dame, men etter hvert ikke så vanskelig å be likevel. Litt komisk i dag tidlig når dama ringte og var lei seg fordi han ikke hadde kommet hjem, og han trøstet og sa at hun måtte stole på ham imens han var inne i meg og jeg red ham :fnise:

Anonymous poster hash: 4d069...df1

Håper dette er troll :kvalm::kvalm::kvalm::kvalm::kvalm::kvalm::kvalm::kvalm::kvalm::kvalm::kvalm::kvalm::kvalm:

Endret av Awzm me
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i går, var litt utsultet på mann og gikk ut for å finne noen. Ikke så mye å velge mellom, men fikk jo med meg en hunk. Han var litt vanskelig i starten fordi han har dame, men etter hvert ikke så vanskelig å be likevel. Litt komisk i dag tidlig når dama ringte og var lei seg fordi han ikke hadde kommet hjem, og han trøstet og sa at hun måtte stole på ham imens han var inne i meg og jeg red ham :fnise:

Anonymous poster hash: 4d069...df1

For en drittsekk!

Anonymous poster hash: 95d21...95b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...