Gå til innhold

Kvinner; har du noen gang blitt befølt av en fremmed på et offentlig sted og likt det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen gang på et tog, en buss eller iknende blitt befølt av en fremmed person og hvordan var det?



Anonymous poster hash: 68b9c...452
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det ja, men jeg likte det så absolutt ikke. Tror ikke du skal prøve det.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan foregikk det da?



Anonymous poster hash: 68b9c...452
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan foregikk det da?

Anonymous poster hash: 68b9c...452

Trenger du runkemateriale?

Anonymous poster hash: 18c25...c4b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden skulle ikke ligget på underforumet "seksualitet", den skulle ligget på underforumet "Oppførsel som med 99% sikkerhet ikke klaffer sånn som i erotiske noveller på internettet, men snarere oppfattes som krenkende og veldig ekkel".

Ja, det har jeg. Nei, det likte jeg ikke. Det var creepy.

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på hven som gjør det og hvordan da...

Anonymous poster hash: 68b9c...452

Nei, det er i høyeste grad respektløst og det er et overgrep.

Anonymous poster hash: 18c25...c4b

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde man skulle prate om lyster og behod og tanker i dette forumet. Synes det har blitt litt for politisk korrekt. Man trenger ikke lese om hva som er gjengs oppfatning, man trenger å finne ut av ting som ikke er opplagte. Trodde det var poenget. Ja, dette er sikkert skremmende og til og med ulovlig i mange tilfeller. Men, vi er dyr, og av og til kan kåtskap være digg. Trodde det kunne være fint å prate om det og ikke bare hva som er politisk korrekt. Unskyld meg. :bond::ironi:



Anonymous poster hash: 68b9c...452
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde man skulle prate om lyster og behod og tanker i dette forumet. Synes det har blitt litt for politisk korrekt. Man trenger ikke lese om hva som er gjengs oppfatning, man trenger å finne ut av ting som ikke er opplagte. Trodde det var poenget. Ja, dette er sikkert skremmende og til og med ulovlig i mange tilfeller. Men, vi er dyr, og av og til kan kåtskap være digg. Trodde det kunne være fint å prate om det og ikke bare hva som er politisk korrekt. Unskyld meg. :bond::ironi:

Anonymous poster hash: 68b9c...452

Du må gjerne både prate om og tenne på det du oppfatter som politisk ukorrekt. Men når du spør hvordan vi med erfaring opplevde situasjonen, så må vi også få lov til å svare at vi ikke likte det.

Kåtskap er digg, ja, men jeg forbinder ikke denne opplevelsen med kåtskap. Det tror jeg gjelder veldig mange andre som har opplevd det samme.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble opphisset. Fyren var kjekk og han ble med meg hjem for en runde i senga.

Anonymous poster hash: 54832...38f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, det er ikke opplagt og helt sikkert ikke tilfellet for alle. Og ja, samfunnet må ha regler, men mange sitter i sin egen boks og har lyster og behov, og vil for alltid sitte i den boksen dersom de ikke bryter noen av sine regler. Og, det er mulig å føle spenning og aggere på de uten at man nødvendigvis ender opp med blått øye av den grunn.



Anonymous poster hash: 68b9c...452
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en buss, måtte stå, var fullt av folk. En mann bak meg begynte å føle meg på rumpa, jeg snudde meg, sa han skulle slutte. Men han fortsatte, jeg ropte og sa han skulle slutte. Så kom det en annen kar som hadde sett dette og slo han ganske så godt i trynet. Vel fortjent.



Anonymous poster hash: f15e3...d0d
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes menn skal få være menn. Vil de tafse- så skal de få det og kvinnene burde bare godta det!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Det har skjedd flere ganger og jeg har aldri likt det.

De har blitt bedt om å fjerne labbene, og den ene gangen klappet jeg hardt til fyren etter tredje advarsel og nei.

Ble og holdt fast på nattbuss av en lokal(gift med barn og) fyr som hadde glodd med ned i månedsvis. Skjelte ham ut.

Liker heller ikke den "gå helt inntil og trykke kjønnsorgan mot en" på utesteder, og de utallige som liksom bare skal forbi men MÅ beføle pupper eller rumpe.

Normalt høflige folk unnskylder seg og lar det bli med en hånd på ryggen for å signalisere at man vil forbi.

De drøyeste episodene var kanskje fyren som på dagtid tok meg i underlivet utpå klærne i forbifarten, og en idiot som stod med en gjeng hells angels folk, gikk bort til meg som da stod med kjæresten, og begynte å krafse for å vise at han eide hele plassen- opptatte damer inkludert.

Jeg ba fyren dra til helvete, uten at han responderte. Var ufattelig patetisk.

Tror han ville jeg skulle føle meg nedverdiget eller noe, men jeg og kjæresten reagerte nok litt annerledes enn han hadde tenkt.

Endret av åffårno
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ble tafset på på en bensinstasjon. Likte det IKKE!!!!

Er jo ganske stor forskjell på å bli tafset på av en du kjenner(som du gjerne vil bli tafset på av), enn en vilt fremmed. For meg var det som et overgrep, ekle mannen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en kar som tafset på meg på et utested, endte med at han fikk en brukket lillefinger. Godt fortjent. Mannfolk som ikke kan styre seg har virkelig et problem. Fysj, burde bures inne



Anonymous poster hash: 609a0...d9e
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...