Gå til innhold

Til mannfolk: Knulle islandske jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Svigermor er fra Færøyene :)

Anonym poster: 03a1c5b82b1578a46e67bd9083f29fe3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LostCase

Hehe, dette blir kanskje litt som de "fordommene" jeg har. Jeg har det for meg at menn fra Portugal, Nederland og Canada er noen beist i senga :fnise:

Endret av LostCase
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Kom fra Island i går og kan anbefale islandske kvinner på det sterkeste. Flotte kvinnfolk, de jeg møtte, åpne og hyggelige. Ikke snerpete og negative. Ble mye god sex på meg den uken jeg var på øya.

Ser allerede nå etter neste mulighet for å reise dit :natti:



Anonymous poster hash: 4c7e0...1a4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det merkelige er hvorfor så mange menn klager over norske kvinner, syter over at de ikke er feminine nok og bruker x antall timer på badet før de kan gå til butikken og handle, at de er pripne, bitchy osv .... når utenlandske menn mener det motsatte. De synes norske og skandinaviske kvinner generelt er veldig pene(og det er jo sant).

Men jeg antar at det er typisk at menn alltid vil ha det andre menn har(kvinner fra andre menn sitt land). Ikke skjønner jeg hvor erfaringene deres kommer fra, jeg har møtt mange fantastiske jenter/kvinner. Men dere veier vel det negative mer enn det positive og da blir det slik.

Hvis man bare velger å se på utseendet, så skjønner jeg ikke hvorfor menn velger kvinner fra Asia, Afrika, Sør-Amerika osv, de har jo noe av det kjedeligste utseendet som finnes; alle har lys brun til svart hud, svart hår, brune øyne .... istedet for blondiner, brunetter osv med blå og grønne øyne. De er faktisk i mindretall i verden og det blir stadig mindre av dem(spesielt blonde). Det er blitt forsket på og om en stund kommer de faktisk til å bli utrydda og ikke finnes mer.



Anonymous poster hash: d20bf...0b3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom fra Island i går og kan anbefale islandske kvinner på det sterkeste. Flotte kvinnfolk, de jeg møtte, åpne og hyggelige. Ikke snerpete og negative. Ble mye god sex på meg den uken jeg var på øya.

Ser allerede nå etter neste mulighet for å reise dit :natti:

Anonymous poster hash: 4c7e0...1a4

Må du helt til Island for å få deg et ligg?

Anonymous poster hash: 7fb1c...19d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det merkelige er hvorfor så mange menn klager over norske kvinner, syter over at de ikke er feminine nok og bruker x antall timer på badet før de kan gå til butikken og handle, at de er pripne, bitchy osv .... når utenlandske menn mener det motsatte. De synes norske og skandinaviske kvinner generelt er veldig pene(og det er jo sant).

Men jeg antar at det er typisk at menn alltid vil ha det andre menn har(kvinner fra andre menn sitt land). Ikke skjønner jeg hvor erfaringene deres kommer fra, jeg har møtt mange fantastiske jenter/kvinner. Men dere veier vel det negative mer enn det positive og da blir det slik.

Hvis man bare velger å se på utseendet, så skjønner jeg ikke hvorfor menn velger kvinner fra Asia, Afrika, Sør-Amerika osv, de har jo noe av det kjedeligste utseendet som finnes; alle har lys brun til svart hud, svart hår, brune øyne .... istedet for blondiner, brunetter osv med blå og grønne øyne. De er faktisk i mindretall i verden og det blir stadig mindre av dem(spesielt blonde). Det er blitt forsket på og om en stund kommer de faktisk til å bli utrydda og ikke finnes mer.

Anonymous poster hash: d20bf...0b3

Det er jo ikke uvanlig å syntes noe som er litt mer eksotisk er vakkert, det gjelder jo både kvinner og menn. Som norsk mann med mellomblondt hår og grønnblå øyne er det ikke akkurat få ganger jeg hører snakk om en høy, mørk kjekkas fra sydeuropa eller latinamerika uten at jeg tar meg nær av det. Det betyr ikke at alle kvinner bare ser etter dette, det betyr bare at man kanskje er litt ekstra tiltrukket av det man ikke finner så mye av her hjemme. På samme måte er det mange menn som finner litt mørkere kvinner flotte uten at det betyr at man bare ser etter det eller at man ikke kan tenke seg å bli sammen med norske kvinner også.

Anonymous poster hash: 9ed67...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Mine islandske venner gjør omtrent ikke annet enn å klage på damene der (bortsett fra han som er forlovet). Ord som går igjen er: kjedelige i senga, bare opptatt av seg selv, gjennomsnittlig utseende, ute av stand til å føre en interessant samtale, osv.

Tror jeg konkluderer med at det er det "eksotiske" som appellerer, samt at man har vært heldig nok til å møte en person man faktisk har god kjemi med :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Har dere erfaring med det?

Var på Sagaøya i forrige uke på arbeid, og møtte 2 nydelige damer der.

Aldri opplevd så mye og god sex i mitt 40 årige liv!

Har noen andre her gode minner/erfaringer fra disse herlige skapningene på nabo øya vår?

Anonym poster: 20ab1bbd36ce0ff4cced505d7f8506a0

Har du betalt for sex eller har du sjarmet dem til sengs ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Hehe, dette blir kanskje litt som de "fordommene" jeg har. Jeg har det for meg at menn fra Portugal, Nederland og Canada er noen beist i senga :fnise:

Du glemte dem :fnise: fra Bergen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte dem :fnise: fra Bergen..

Bergensere er hotte!

Anonymous poster hash: 7fb1c...19d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en student i midten av 20-årene og har hatt gleden av å ta meg et semester på Island. Aldri sett så mange bra damer noe sted. Fantastisk hyggelige, imøtekommende og, som flere skriver her, veldig ivrige i halmen.

De fleste er nok kanskje ikke noe koneemne, men veldig grei for en kort periode. Den beste sexen jeg har hatt er islandsk - med Danmark på en god andreplass.



Anonymous poster hash: 4522d...c71
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har ligget med seks islandske menn, og jeg må si meg skuffet. De fortalte meg at de foretrakk norske jenter, unntatt at det kanskje var enda lettere å få islandske damer til sengs. Jeg føler ikke at det er stor forskjell.

Jeg liker i hvert fall å eksperimentere litt i senga, og menn fra landsbygda på Island har ikke så mye erfaring med sånt. De synes det er skummelt. Var veldig fornøyd med en av dem da :)



Anonymous poster hash: 03b81...512
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som er fryktelig glad i islandsk mus.

De har en eller annen sær greie mellom seg, de har barn og mann hver for seg men unner seg litt jentekos en gang eller to i uka - med tillatelse.

De har vel holdt på sånn i 15-20 år nå, barna er tenåringer, men jeg tror faktisk ikke at de vet noe.



Anonymous poster hash: 7c761...ca3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Norske jenter er prippne og kjedelige, er sammen med ei fra Sør Amerika nå, og vil aldri vurdere å stifte bekjentskap med en norsk kvinne igjen. Det ville vært som å bytte Mercedesen med en Volga eller Lada eller en Trabant. Mulig det finnes unntak her, men de er det få av. Har vært aktiv i mange år, vært gift, samboer, kjæreste, hele pakken. Til og med unger med norske kvinner.

Styr unna norske kvinnfolk er mitt råd!!!!!! Og svenske også :-) Men de er da hakket bedre om man sverger til skandinavisk.

Anonym poster: 20ab1bbd36ce0ff4cced505d7f8506a0

Skal prøve å ikke høres for nedlatende ut, men kan virkelig ikke skryte av norske mannfolk heller. Slik som jeg er nå, har jeg overhode ikke lyst til å se for meg en framtid med et norskt hankjønn. Desverre vet jeg at det er nok mest fordi at utlandet og ukjent virker pirrende. Så finner jeg noe jeg liker der - klart jeg kommer til å si at jeg liker den gruppen bedre!

Jeg er singel - desverre ikke fordi gutta ikke gidder pga. "prippen og kjedelig jente" - men fordi jeg rett og slett ikke vil ha noe forhold:-) Jeg blir også vanligvis overlegent populær når jeg drar til utlandet og gutta kryr. Så for å måtte skuffe litt - lokale klynger seg rundt det nye, spennende og ukjente, og de samme med oss:-)

Men dette ble vel en skikkelig preik - glad du hadde en god runde! Haha. Mine islandske venninner og KOMPISER, som først har bodd litt i Norge, blir som regel boende her. De mener de er kaldere der borte, og pga. lite land, kjenner alle hverandre og vet noe om en person som ikke personen vet selv. KLART det da blir stas for de å få litt kjøtt fra Norge :fnise:

Anonymous poster hash: 9e958...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

De fleste er nok kanskje ikke noe koneemne, men veldig grei for en kort periode. Den beste sexen jeg har hatt er islandsk - med Danmark på en god andreplass.

Anonymous poster hash: 4522d...c71

Hore og madonna, altså.

Anonymous poster hash: 7fb1c...19d

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Vil gjerne høre flere historier

Anonymkode: 38d0d...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.1.2013 den 14.38):

Tror trådstarter spurte om erfaringer med islandsk mus!

 

Merkelig at kvinnegruppa Ottar må invadere et innlegg som er myntet på menn.....vi kan visst ikke få ha noe i fred for dere.......ikke heller i cyberspace :sinnatagg:

 

Jeg har en erfaring og den lever jeg på resten av livet.

 

Anonym poster: 20ab1bbd36ce0ff4cced505d7f8506a0

Merkelig å gå til et kvinneforum om man ikke ønsker svar fra kvinner... Og så i tillegg snakke om at menn ikke får ha noe i fred for kvinner...😂 

Anonymkode: d7f37...75c

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...