Gå til innhold

Til mannfolk: Knulle islandske jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eugene Onegin

Javel. Jeg klarer fint å skaffe meg god og vill sex her i Norge.

Samme her men noen av oss greier også og få det i utlandet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk

Tviler ikke på deg et sekund, turen blir lagt til Torshavn neste sommer, med seilbåt :-)

Anonym poster: 20ab1bbd36ce0ff4cced505d7f8506a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin

Tviler ikke på deg et sekund, turen blir lagt til Torshavn neste sommer, med seilbåt :-)

Anonym poster: 20ab1bbd36ce0ff4cced505d7f8506a0

Hun jeg lå med var ikke fra Torshavn men fra Klaksvik

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jeg lå med var ikke fra Torshavn men fra Klaksvik

Tar turen innom Klaksvik også ;-)

Anonym poster: 20ab1bbd36ce0ff4cced505d7f8506a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar turen innom Klaksvik også ;-)

Anonym poster: 20ab1bbd36ce0ff4cced505d7f8506a0

Hva er oddsen for at du finner den samme jenta som Eugene Onegin traff på?

Anonym poster: 7fb1c787b6e147de3e5953004397919d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eugene Onegin

Hva er oddsen for at du finner den samme jenta som Eugene Onegin traff på?

Anonym poster: 7fb1c787b6e147de3e5953004397919d

Svært liten siden hun døde i en bilulykke i for 6 månder siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært liten siden hun døde i en bilulykke i for 6 månder siden

Oi, det var trist å høre. :(

Anonym poster: 7fb1c787b6e147de3e5953004397919d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror trådstarter spurte om erfaringer med islandsk mus!

Merkelig at kvinnegruppa Ottar må invadere et innlegg som er myntet på menn.....vi kan visst ikke få ha noe i fred for dere.......ikke heller i cyberspace :sinnatagg:

Anonym poster: 20ab1bbd36ce0ff4cced505d7f8506a0

Om dere hadde nøyet dere med å svare på erfaringene med islandske jenter hadde kanskje ikke "Ottar" blandet seg inn. Men når noen av dere samtidig føler for å rakke ned på norske jenter så må dere rett og slett regne med innblanding fra jenter.

Dere befinner dere på et KVINNEforum hvor et overveldende flertall av brukerne er nettopp kvinner.

Om du/dere ønsker å være i fred for irriterende norske damer som reagerer på deres omtale av dem så finn et forum hvor menn kan utfolde seg i fri dressur uten å måtte tenke på smålige ting som respekt for det annet kjønn.

Jeg er overbevist om at slike fora finnes uten at jeg ønsker å vite noe om dem.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Island har det største kvinneoverskuddet i Europa, så det er kanskje ikke så rart at jentene der har lært seg å stå på litt for å få seg menn?

Anonym poster: fd4255e61eca8f194e76b5f24cd983d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil påstå at islandske kvinner er flinkere å ta vare på kropp og sjel enn de norske, så teorien om rumpelukt må du ha fra din egen lille verden :biggrin:

Svaret ditt er forøvrig bitchy = representerer godt den norske "kvinne" :bolledeig:

Anonym poster: 20ab1bbd36ce0ff4cced505d7f8506a0

Hvis du ser på svaret jeg skrev under så står det mer hva jeg mener der, rumpelukta var en vits da, men den tok du vell ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Island har det største kvinneoverskuddet i Europa, så det er kanskje ikke så rart at jentene der har lært seg å stå på litt for å få seg menn?

Anonym poster: fd4255e61eca8f194e76b5f24cd983d3

Det stemmer nok dessverre ikke, er omtrent like mange av begge kjønn, men i "gamle dager" var det overskudd av damer, da gubbene reiste mye til sjøs, og mange kom ikke tilbake. Andre tider nå, så dette er en myte som har levd lenge.

Men nok om det, skal til Island på seminar i neste uke, og det skal bli spennende å utforske den islandske musa :danse:

Må "google" litt og finne ut av populære utesteder etc. på denne vakre øya!

Om noen har tips hadde det vært kult !!

Anonym poster: 20ab1bbd36ce0ff4cced505d7f8506a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk Ugla på frontsiden til Gaysir!

Der fikk vi bekreftet det vi har trodd om Ronaldo hele tiden :)

Anonym poster: 3692b4bb346d815fd3e3ba125da1f536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Det stemmer nok dessverre ikke, er omtrent like mange av begge kjønn, men i "gamle dager" var det overskudd av damer, da gubbene reiste mye til sjøs, og mange kom ikke tilbake. Andre tider nå, så dette er en myte som har levd lenge.

Men nok om det, skal til Island på seminar i neste uke, og det skal bli spennende å utforske den islandske musa :danse:

Må "google" litt og finne ut av populære utesteder etc. på denne vakre øya!

Om noen har tips hadde det vært kult !!

Anonym poster: 20ab1bbd36ce0ff4cced505d7f8506a0

Skal du til hovedstaden da :) ?

Jeg og samboeren min vurderer vertfall å ta oss en tur dit til sommeren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror också att Isländska kvinnor är mer "desperate" på att komma till Norge pga deras ekonomiska situation. Det är i alla fall vad de isländska kvinnorna som jag har träffat har sagt. Sedan om de är bra eller dåliga i sängen, det vet jag inte. Men det var söta då, både i personlighet och utseende :)

Någon kanske borde lägga till en tråd "Vart ifrån kommer de med mest sex appeal (stavning?) och vart kan man ha bäst sex?", så kan jag lägga till liten mer där ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente så kan ikke uttale meg om islandsk mus, men alle jeg har møtt fra Island lukter vondt.. Jeg er ekstremt sensitiv på lukter. Har møtt mange gjennom jobben, så er ikke snakk om noen få tilfeldige. Men regner med dere som har hatt samleie med disse jentene har møtt noen som er rene :)

Anonym poster: 2654e467c5c231c85e2d5da6177aa7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kamerater av meg var på guttetur dit og fortalte lignende historier.

Den ene av de var nesten sammen med en jente, så han holdt seg i skinnet, men ble spurt direkte om han var interessert i å ha sex med flere pene jenter alt første kvelden. Først ble han spurt direkte om han ville bli med inn på toalettet og ha sex. Og dette var PENE jenter, men som var direkte og selv tok initiativ.

Den andre av de to hadde sex med to jenter, en for hver kveld de var der.

Jeg har lyst å bli med neste gang :)

Anonym poster: 80ff18a7a02ddd3f8da208c1068c8296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis norske jenter hadde oppført seg sånn å spurt direkte om sex, så hadde vi oppført oss som løse og horer, ei sånn dame ingen vil ha..... Logikken hen da? Helt supert at jenter i andre land tilbyr sex uten å kjenne mennene, men gud hjelpe med for noen rykter vi norske får hvis vi gjør det.

Anonym poster: 328e3e33634e63b2172969ad2e3bf923

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...