Gå til innhold

Til mannfolk: Knulle islandske jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere erfaring med det?

Var på Sagaøya i forrige uke på arbeid, og møtte 2 nydelige damer der.

Aldri opplevd så mye og god sex i mitt 40 årige liv!

Har noen andre her gode minner/erfaringer fra disse herlige skapningene på nabo øya vår?

Anonym poster: 20ab1bbd36ce0ff4cced505d7f8506a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Amazing Cunt Wig

Det kan vel muligens henge sammen med at det var lenge siden sist, du vet når man ikke har spist mat på en uke så smaker en Ritzkjeks ut som en tre-retters middag ;)

Endret av Amazing Cunt Wig
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er all rumpelukten som gjør det.

Eller som sakt over, en tørr kavring er det beste du har smakt etter du har gått lenge sulten.

Mannlige islendinger er også gode i senga ikke bare jentene. Og kanskje du bare har vært heldig med disse to :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere erfaring med det?

Var på Sagaøya i forrige uke på arbeid, og møtte 2 nydelige damer der.

Aldri opplevd så mye og god sex i mitt 40 årige liv!

Har noen andre her gode minner/erfaringer fra disse herlige skapningene på nabo øya vår?

Anonym poster: 20ab1bbd36ce0ff4cced505d7f8506a0

Nå er jeg bare i begynnelsen av 20-årene, men jeg har akkurat samme erfaring. Faktisk. Fantastisk søte og sjarmerende, men samtidig ville. Jeg tipper, for å være flåsete, at det er fordi de ikke har noe annet å gjøre der enn sport, geysir og sex.

Men virkelig: Nøyaktig samme erfaringen selv. Ikke var jeg utsultet heller, så jeg protesterer høflig på den utrulege fitteparykkens teori. Om jeg blir spurt om hvor verdens beste damer er, svarer jeg Island. Hakket foran Norge. Riktignok ikke hvis samboeren var i nærheten (slapp av, aktuell islandstur var før vår tid), men sånn ellers.

Anonym poster: 0cd0a3330084d8050aa4b62596885c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenlandske jenter er vell ofte mer spennende enn de norske jentene? det er alltid mer spennende å ha sex i et annet land og du er på ferie, slapper av, alt er chill.. mye spennende opplevelser iløpet av dagen.

Jeg har vært mye i det landet og kjenner mange islandske jenter, de er kanskje mer løse her, noen av dem hvertfall, de snakker mer med folk, de er ikke så avvisende og "bitchy" som mange jenter kan være her i norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin

Jeg kan helt ærlig si at jeg aldri har hatt sex med en kvinne fra Island.

Men fra Færøyene derimot

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg bare i begynnelsen av 20-årene, men jeg har akkurat samme erfaring. Faktisk. Fantastisk søte og sjarmerende, men samtidig ville. Jeg tipper, for å være flåsete, at det er fordi de ikke har noe annet å gjøre der enn sport, geysir og sex.

Men virkelig: Nøyaktig samme erfaringen selv. Ikke var jeg utsultet heller, så jeg protesterer høflig på den utrulege fitteparykkens teori. Om jeg blir spurt om hvor verdens beste damer er, svarer jeg Island. Hakket foran Norge. Riktignok ikke hvis samboeren var i nærheten (slapp av, aktuell islandstur var før vår tid), men sånn ellers.

Anonym poster: 0cd0a3330084d8050aa4b62596885c7d

Enig med deg, men er forundret over en del av de andre innleggene her.

Jeg er samboer med en islandsk jenta, har vært i forhold med norske jenter før og norske jenter kan ikke sammenlignes med islandske og færøyske damer........islandske kvinner vet å være feminine, de er slettes ikke "løsere" enn norske, men riktig at de byr på seg selv, er høflige og generelt ikke bitchy. De er rett og slett kvinner.

Norske kvinnfolk skulle tatt seg en tur til sine medsøstre på Island, for å lære.....kanskje noen av de finner seg en partner her i Norge etter det. Utrolig mye single damer i Norge, i sin beste alder - og det forundrer meg ikke i det hele tatt :laugh:

Anonym poster: 20ab1bbd36ce0ff4cced505d7f8506a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, men er forundret over en del av de andre innleggene her.

Jeg er samboer med en islandsk jenta, har vært i forhold med norske jenter før og norske jenter kan ikke sammenlignes med islandske og færøyske damer........islandske kvinner vet å være feminine, de er slettes ikke "løsere" enn norske, men riktig at de byr på seg selv, er høflige og generelt ikke bitchy. De er rett og slett kvinner.

Norske kvinnfolk skulle tatt seg en tur til sine medsøstre på Island, for å lære.....kanskje noen av de finner seg en partner her i Norge etter det. Utrolig mye single damer i Norge, i sin beste alder - og det forundrer meg ikke i det hele tatt :laugh:

Anonym poster: 20ab1bbd36ce0ff4cced505d7f8506a0

Jeg er han du siterte igjen:

Enig i det med femininitet. Tror det var det som gjorde utslaget for min del. Min nåværende norske samboer er litt samme typen, så det er ikke universalt, men jeg tror det du sier er mye av grunnen til at i hvert fall jeg ble så interessert.

Nå påstår jeg ikke at norske kvinner er maskuline, akkurat, men det var noe ved jentene på Island. Landet er jo gjentatte ganger (også i den siste rapporten) kåret til verdens aller mest likestilte, "alle" jobber minst én jobb og statsministeren er en lesbisk kvinne, så jeg ser ikke helt hva den mentaliteten går på bekostning av heller.

Anonym poster: 0cd0a3330084d8050aa4b62596885c7d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere erfaring med det?

Var på Sagaøya i forrige uke på arbeid, og møtte 2 nydelige damer der.

Aldri opplevd så mye og god sex i mitt 40 årige liv!

Har noen andre her gode minner/erfaringer fra disse herlige skapningene på nabo øya vår?

Anonym poster: 20ab1bbd36ce0ff4cced505d7f8506a0

Norske jenter er prippne og kjedelige, er sammen med ei fra Sør Amerika nå, og vil aldri vurdere å stifte bekjentskap med en norsk kvinne igjen. Det ville vært som å bytte Mercedesen med en Volga eller Lada eller en Trabant. Mulig det finnes unntak her, men de er det få av. Har vært aktiv i mange år, vært gift, samboer, kjæreste, hele pakken. Til og med unger med norske kvinner.

Styr unna norske kvinnfolk er mitt råd!!!!!! Og svenske også :-) Men de er da hakket bedre om man sverger til skandinavisk.

Anonym poster: 20ab1bbd36ce0ff4cced505d7f8506a0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er all rumpelukten som gjør det.

Eller som sakt over, en tørr kavring er det beste du har smakt etter du har gått lenge sulten.

Mannlige islendinger er også gode i senga ikke bare jentene. Og kanskje du bare har vært heldig med disse to :)

Vil påstå at islandske kvinner er flinkere å ta vare på kropp og sjel enn de norske, så teorien om rumpelukt må du ha fra din egen lille verden :biggrin:

Svaret ditt er forøvrig bitchy = representerer godt den norske "kvinne" :bolledeig:

Anonym poster: 20ab1bbd36ce0ff4cced505d7f8506a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Enig med deg, men er forundret over en del av de andre innleggene her.

Jeg er samboer med en islandsk jenta, har vært i forhold med norske jenter før og norske jenter kan ikke sammenlignes med islandske og færøyske damer........islandske kvinner vet å være feminine, de er slettes ikke "løsere" enn norske, men riktig at de byr på seg selv, er høflige og generelt ikke bitchy. De er rett og slett kvinner.

Norske kvinnfolk skulle tatt seg en tur til sine medsøstre på Island, for å lære.....kanskje noen av de finner seg en partner her i Norge etter det. Utrolig mye single damer i Norge, i sin beste alder - og det forundrer meg ikke i det hele tatt :laugh:

Anonym poster: 20ab1bbd36ce0ff4cced505d7f8506a0

Er ikke forundret jeg heller ^^ *Humre!*

Mange av damene i Norge har jo så fæl oppførsel..

Jeg er forøvrig venn med en hyggelig islandsk mann :)

Jenter fra island har solid personlighet og selvtillit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan helt ærlig si at jeg aldri har hatt sex med en kvinne fra Island.

Men fra Færøyene derimot

Det må du prøve å få til før du forlater denne jorden, rimelig å reise til Island :wow:

Hvordan var færøysk da? Har en nabo som er der i fra, kan ikke tro hun er noe spes......men gubben virker fornøyd da :laugh: Men stusser litt på hvor mye han arbeider, reiser hjemmefra kl. 06:00 hver dag og er aldri hjemme før etter klokken 20:30.

Anonym poster: 20ab1bbd36ce0ff4cced505d7f8506a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SpaceBaby

Har aldri ligget med en islandsk dame, men ser ikke bort ifra at det er sånn som dere beskriver. Både innen musikken og innen idretten beviser jo islendingene gang på gang at innavl ikke nødvendigvis er så skadelig som folk skal ha det til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel muligens henge sammen med at det var lenge siden sist, du vet når man ikke har spist mat på en uke så smaker en Ritzkjeks ut som en tre-retters middag ;)

Jævlig bra sagt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Javel. Jeg klarer fint å skaffe meg god og vill sex her i Norge.

Kult. Det klarer andre også. Det var ikke det praten handlet om. Men du klarte å komme over som tøff, altså.

Anonym poster: 0cd0a3330084d8050aa4b62596885c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kamerater av meg var på guttetur dit og fortalte lignende historier.

Den ene av de var nesten sammen med en jente, så han holdt seg i skinnet, men ble spurt direkte om han var interessert i å ha sex med flere pene jenter alt første kvelden. Først ble han spurt direkte om han ville bli med inn på toalettet og ha sex. Og dette var PENE jenter, men som var direkte og selv tok initiativ.

Den andre av de to hadde sex med to jenter, en for hver kveld de var der.

Jeg har lyst å bli med neste gang :)

Anonym poster: 80ff18a7a02ddd3f8da208c1068c8296

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror trådstarter spurte om erfaringer med islandsk mus!

Merkelig at kvinnegruppa Ottar må invadere et innlegg som er myntet på menn.....vi kan visst ikke få ha noe i fred for dere.......ikke heller i cyberspace :sinnatagg:

Jeg har en erfaring og den lever jeg på resten av livet.

Anonym poster: 20ab1bbd36ce0ff4cced505d7f8506a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

Tror trådstarter spurte om erfaringer med islandsk mus!

Merkelig at kvinnegruppa Ottar må invadere et innlegg som er myntet på menn.....vi kan visst ikke få ha noe i fred for dere.......ikke heller i cyberspace :sinnatagg:

Jeg har en erfaring og den lever jeg på resten av livet.

Kvinnegruppen Ottar består utelukkende av lesber, så det er klart de må få svare i en tråd om islandsk mus de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...