Gå til innhold

Mitt treningshjørne


LouiseL

Anbefalte innlegg

Da tenkte jeg å opprette en treningsdagbok som en motivasjon og inspirasjon for å komme i formen jeg vil ha og nå målene mine :D

Litt om meg:

Jeg er en jente på 22 år (fyller 23 i slutten av året), bosatt i Oslo og går på skole og jobber. Jeg har vært en aktiv danser før, men sluttet med det etter en skade for en del år siden. Jeg har kjæreste og har gått opp de berømte "kosekiloene" hehe! Så fra å ha veid 50-52 kilo er jeg nå oppe i 60. Veldig lite fornøyd med det så nå skal jeg ordne opp i det en gang for alle!

Jeg skal altså ned mellom 8-10 kilo og tar veldig gjerne i mot tips og triks hvis noen har! Jeg tror ikke jeg tåler melkeprodukter fordi jeg blir helt rar i magen av det og får ekstrme smerter. Jeg er ikke kresen på mat og elsker sunn og frisk mat som alle slags grønnsaker, fisk, kylling, egg etc, men jeg er også svak for fastfood og sjokolade.... :wow:

Jeg skal prøve å få trent hvertfall 4 ganger i uken kombinert med et sunt kosthold, tenker å veksle mellom kondisjon og styrke. Jeg håper denne dagboken vil gi meg motivasjon til å endelig nå målet mitt! Tenker å ha veiedag hver mandag fra og med i morgen.

Gleder meg! Kjenner jeg allerede er motivert nå! Starter med en real leilighetsvaskedag :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er SKIKKELIG skuffet over meg selv! Jeg skulle begynne uken superbra og supersunn, men det har vært så sinnsykt mye sosiale happenings siden mandag og jeg har overspist og føler meg skikkelig dårlig nå. Er sint på meg selv og låst meg inne på rommet. Forstår ikke hvor det har blitt av selvdisiplinen og motivasjonen min :jolie:

Jeg får starte igjen.. Sette opp en plan og fullføre. Er lei av å ikke klare å følge en plan nå kjenner jeg. Håper jeg på et underlig vis får tilbake motivasjonen og selvdisiplinen snart! :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...