Gå til innhold

Missdior styrer og steller; lager fine forhold for en liten baby!


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest LightBulb

Jeg vil gjerne følge deg! Jeg har hittil gått ned 16kg. :hoppe: mitt neste mål er 10 kg til innen bursdagen min 1. november :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne følge deg! Jeg har hittil gått ned 16kg. :hoppe: mitt neste mål er 10 kg til innen bursdagen min 1. november :)

så utrolig flink du er!!! :danse:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LightBulb

Hvor lang tid har du brukt?

Jeg begynte juni 2012, gikk ned 10kg til juli, (de første kiloene rant av!) mistet litt motivasjon så fokuserte bare på å holde vekta der den var kommet. Så kom jula og jeg gikk opp 4,5kg. Der var jeg til mai i år hvor motivasjonen kom tilbake for fult og jeg nå har gått ned tilsammen 16kg :) Merker også at kroppen har "blitt vant" til den nye vekta, for jeg legger ikke på meg like fort som i fjor om jeg slurver litt med kostholdet. Så det er viktig å bruke god tid sånn at kroppen blir vant det. :)

Så det som har funka hos meg er å gi meg delmål som jeg prøver å nå innen en viss tid og så gir jeg kroppen en pause hvor jeg bare fokuserer på å holde vekta. Og så begynner jeg igjen med et nytt mål :)

Endret av LightBulb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, har glemt av denne! :fnise: Har faktisk gått ned 1 kg fra forrige uke, så nå er vi i gang! Skal bli flinkere til å loggføre her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fører bare opp dagens matinntak før jeg glemmer det... Får ikke tid til noe trening i dag, så får passe ekstra godt på å ikke komme over 1500 kcal :)

Frokost - To surdeigsknekkebrød med et tynt lag philadelphia light, røkt kulkunfilet og agurk. En kokosyoghurt (0%), en kopp usøtet jasminte

Mellommåltid - to gulrøtter ett glass farris (har kullsyremaskin, så lager uten smak)

Middag - Ca 200 gram fiskegrateng, fem små poteter og litt smeltet smør med gressløk. To glass med farris

Mellommåltid - En kald fiskekake som lå og ropte på meg i kjøleskapet :fnise:

Kveldsmat - To grove brødskiver med leverpostei og en kokosyoghurt (0%). En kopp jasminte med litt honning.

Dagens trening har vært husarbeid, pg er veldig klar over at det ikke telles! I morgen skal jeg stå tidligere opp og ut og røre på kroppen før jobb klokka 12 :)

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matlogg 28.august:

Frokost - To surdeigsknekkebrød med philadelphia light og agurk. To glass vann.

Lunsj - Tre grove brødskiver med phildeplhia ligth og røkt kalkunfilet, agurk. En halvliter vann (drikker fra flaske på jobb)

Mellommåltid - En gulrot

Middag - Ovnsbakt laks med masse grønnsaker og en saus laget på lettrømme og masse urter. To glass farris

Dagens trening: Vet ikke om det telles, men vi fikk ned masse varer på jobb som ble pakket ut, satt på plass osv. Finner ikke tiden til trening disse dagene jeg jobber 12-20.

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å være i gang med omlegging av matvaner og livsstil. Kjenner mye på sultfølelsen, men jeg tror den er psykisk, for jeg spiser jo mer enn nok. Forsøker fortsatt å ligge på mellom 1300-1500 kcal om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snip*

Dagens trening: Vet ikke om det telles, men vi fikk ned masse varer på jobb som ble pakket ut, satt på plass osv. Finner ikke tiden til trening disse dagene jeg jobber 12-20.

Før jobb? Det er jo ganske sent å begynne tolv, når jeg begynner på skolen åtte klarer jeg å gjøre øvelser før jeg hopper i dusjen. Må stå opp femten-tjue-trevje minutter før, men allikevel!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før jobb? Det er jo ganske sent å begynne tolv, når jeg begynner på skolen åtte klarer jeg å gjøre øvelser før jeg hopper i dusjen. Må stå opp femten-tjue-trevje minutter før, men allikevel!

Har ikke tid nå i "disse" dager, for tiden før jobb bruker jeg på å rydde og vaske hjemme. Mamma kommer i morgen, så da må det se bra ut her.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig hadde nok droppet trening før jobb, for når jeg har trent, er jeg så søvnig at jeg ikke kan tenke meg at det hadde vært fornuftig å jobbe etterpå. :fnise:

Tatt det igjen i helga i stedet for. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig hadde nok droppet trening før jobb, for når jeg har trent, er jeg så søvnig at jeg ikke kan tenke meg at det hadde vært fornuftig å jobbe etterpå. :fnise:

Tatt det igjen i helga i stedet for. =P

Jeg blir også trøtt av det, og nå frister det ikke å være ute heller... regn og gråvær i dag :( Skal få tatt noen mageølvelser osv foran tven i dag ! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Matlogg 29.august

Frokost - To knekkebrød med philadelphia light, spekeskinke og masse basilikum. Et lite glass Biola, ett glass vann

Lunsj - Tre ekstra grove brødskiver med leverpostei og agurk. En flaske vann, og en kopp usøtet rabarbrate

Middag - En liten kyllingfilet, innsurra i bacon, serert med hasselbakte poteter. Litt saus som var lagd på Ekte meierismør, matfløte, buljong og kraft fra kyllingen.

Jeg spiste ALT FOR LITE I GÅR. Frokosten ble inntatt halv ti, lunsj klokka tre, og middag halv ti på kvelden... uheldig matfordeling i går med andre ord. Fikk tatt 50 sit-ups og 20 squats før jeg la meg i går, men det føles ikke nok..... Får se hva jeg finner på i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en rockering, de skal visst være supre. Har ikke prøvd selv, kanskje jeg skulle gjøre det. De styrker musklene i midjen, korsryggen, hoftene, baken og beina, og det er jo ofte kroppsdeler hvor fettet legger seg hos kvinner. Tror det finnes egne treningsringer, som er litt tyngre enn de der plastringene i leketøysbutikkene. Men jeg tror muligens jeg i så fall vil starte med en sånn vektløs en, tror det er utfordrende nok for meg, det. =P

Vi har en wii, med sånn treningsspill-greie, men jeg synes det er så flaut, på en måte. Det ser jo unektelig SINNSYKT dumt ut, der man står og veiver med armer og bein foran skjermen.

Endret av Raven Emerald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en rockering, de skal visst være supre. Har ikke prøvd selv, kanskje jeg skulle gjøre det. De styrker musklene i midjen, korsryggen, hoftene, baken og beina, og det er jo ofte kroppsdeler hvor fettet legger seg hos kvinner. Tror det finnes egne treningsringer, som er litt tyngre enn de der plastringene i leketøysbutikkene. Men jeg tror muligens jeg i så fall vil starte med en sånn vektløs en, tror det er utfordrende nok for meg, det. =P

Vi har en wii, med sånn treningsspill-greie, men jeg synes det er så flaut, på en måte. Det ser jo unektelig SINNSYKT dumt ut, der man står og veiver med armer og bein foran skjermen.

Jeg kan ikke rocke!!! :fnise: Og wii er jeg ikke noen fan av... treninga her går i turer i skog og mark, på fjell og flatmark, hjemmetrening med diverse styrkeøvelser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pcen min er fortsatt uten lader, så jeg får ikke skrevet inn alt jeg vil her! :fnise: Husker jo ikke hva jeg spiste for flere dager siden....

Dagens matinntak:

Frokost - En banan og den nye greske yoghurten fra tine med honningsmak.. YUK! Smakte dritt!

Lunsj - Tre surdeigsknekkebrød med philadelphia og pepperskinke, ett glass ananassaft fra Zeroh!

Idag har jeg faktisk fått trent litt også. Tok 5 x 12 situps, og deretter 10 x 4 squats. LÅRENE MINE!! :( Blir en hektisk dag på jobb i dag også, siden vi har fått så mye nye varer. Spennende :)

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...