Gå til innhold

From flab to fab!


silverdoe

Anbefalte innlegg

Ja, føler at lchf blir litt FOR mykje diett..men hadde definitivt ikkje hatt vondt av å kutte ein del av karboinntaket mitt :) Mange unødvendige kalorier der.. Men det blir litt sånn, kva får eg ete når eg ikkje får ete verken poteter, ris eller pasta til middag?! Linser liksom?

Hehe, er litt sånn jeg også. Skjønner godt du vil velge lavkalori framfor lavkarbo. Det har jeg også gjort når jeg har slanket meg litt. Er aaaalt for glad i karbohydrater :fnise:

For eksempel blir jeg kvalm av å bare spise omelett til frokost/lunsj. Liker ikke diverse spekepølser, liker ikke nøtter, så kan ikke spise noen form for nøttebrød osv. osv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, er litt sånn jeg også. Skjønner godt du vil velge lavkalori framfor lavkarbo. Det har jeg også gjort når jeg har slanket meg litt. Er aaaalt for glad i karbohydrater :fnise:

For eksempel blir jeg kvalm av å bare spise omelett til frokost/lunsj. Liker ikke diverse spekepølser, liker ikke nøtter, så kan ikke spise noen form for nøttebrød osv. osv. ;)

Hehe, eg er også altfor glad i karbohydrater ;) Har meir trua på å kunne ete alt, men med forsiktighet! Det blir altfor fristande å skulle kutte sånn og sånn, ikkje ete det og det, fy her og fy der..

Og eg hugsar då Fedon kom i media for første gong..då var det ein dame i Hjemmet som dei fulgte, som hadde slankedagbok. Og eg berre hugsar det ho skreiv på julaftan.."sprakk i dag, åt 2 poteter til julemiddagen", og eg berre tenkte med meg sjølv at nei, viss eg ikkje får ete poteter til julemiddagen eingong, då er ikkje det noko for meg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig dag å ha vegedag på - minus 2 kg sidan forrige fredag. Flaks :) I går satte eg ny skrittrekord på den nye tlf min: 17846 skritt. Ikkje så masse for normale folk altså, men ganske bra til å vere meg :jepp:

Har sykla 6 km i dag, og skal snart på ei ekstra lang jobbvakt.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :)

Tusen takk! :) Men eg trur det var mest flaks med vegingstidspunkt, altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 km sykling i dag, men ikkje tredemølle. Har jobba litt med hagearbeid, men veit ikkje kor mykje det tell. Det var mest kantkutting, greinklipping og spaing i jord :) Så blir det seinvakt i kveld, håper på ca 10000 skritt der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Tilbake etter ferie! :tommelsmil: Er ikkje så voldsom på pc når vi har ferie, det blir så usosialt :P

Uansett, no er vi i gang igjen :jepp: Vi har tømt huset for usunne ting, gav bort eit heilt plastnett med godterier og potetgull til mamma og pappa ;) Og vi har vore veeeldig flinke i TRE dagar no :fnise: Vi har ikkje drukke brus (fysj, for ei grusom Pepsi Max-hovudpine eg hadde på mandag og tirsdag!), ikkje ete godterier, ete skikkeleg middag, trena.. Ein GOD start :tommelsmil:

Min aktivitet så langt denne veka:

Mandag: sykla 8 km.

Tirsdag: sykla 8 km. 53 minutt på tredemølla på kvelden.

Onsdag: sykla 8 km.

Torsdag: Då blir det 6 km sykling + ca 50 minutt på tredemølla.

Resten av veka veit ikkje eg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening gjennomført :) 6 km sykling og 52 minutt på tredemølla, ca 580 kcal tilsaman. Og så skal eg på jobb etterpå, då bruker det å bli ein del trasking, løfting og bering. Det får telje som litt kvardagsaktivitet ;)

No er vi på 4. dag utan søtsaker, og det går heilt fint :) Hovudpina frå Pepsi Maxen har heldigvis gitt seg, og eg har vore flink og ete mykje jordbær, bringebær og blåbær :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :)

Skjer det noe på baby-making-fronten, eller tror du det blir utredning til høsten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :)

Skjer det noe på baby-making-fronten, eller tror du det blir utredning til høsten?

Nei, det skjedde i alle fall ingenting i juli :P Så eg gir kroppen min ein syklus til å få det til på, og så bestiller eg legetime slik at det passer med når neste mensen er ferdig. Det burde vere rundt 28. august :) Då har det gått to år, på tide å finne utav det. Dei fleste går kanskje til legen etter 1 år, men eg er litt sånn at eg drøyer det i det lengste..går ikkje med mindre eg er dødssjuk eller liknande, vil jo ikkje vere til bry for legen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endeleg helg! Ikkje superbra dag på jobb i dag, men har heldigvis ein positiv vektnedgang å tenke på! :)

Vekta viste nemlig -1,9 kg i dag :tommelsmil: Mannen hadde -1,7 kg, så vi har fått ein meget god start :jepp:

I morgon skal vi kose oss med iskald brus til tacoen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig flinke (til å vere oss, altså! ;) ) i helga - drakk ikkje brus før til tacoen seint laurdags kveld, kl 22! Og ingenting snop eller potetgull :) Hadde familiebesøk på søndag, så då hadde vi god middag med kalkun og fløtesaus, og is, vafler og kake til dessert. Det må da vere lov ;)

No er det kvardag igjen, og hittil har eg sykla 6 km og vore 52 minutt på tredemølla. Det vart 317 kcal, i følge mølla. Over 350 ifølge tlf-appen..Blir nok 6 km sykling etterpå også, skal hente guten i bhg. Første dag på storeavdeling! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig flink og trena i dag også :fnise: Det vart 60 minutt på tredemølla. 5 km og 366 kcal :tommelsmil: I morgon blir det ikkje trening, men satsar på ei økt både torsdag og fredag, for då har eg seinvakt.

I går hadde vi besøk (og når ein får besøk MÅ ein ha kaffimat, sant?!), så det vart vaflar og jordbær på oss.

Prøver å variere litt mellom å gå og jogge, for eg har ikkje kondis til å jogge samanhengande enda. Så eg joggar 2 minutt kvar 5. minutt. Altså på 5,10, 15 etc. minutt. I dag vart det 16 minutt jogging tilsaman :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg sykla 6 km, vore 30 minutt på tredemølla (2,5 km og ca 200 kcal) og klipt plenen i 1,5 time. Veit ikkje heilt kor mykje ein forbrenn ved hagearbeid, men appen min sa at 80 minutt med lav intensitet (kan velge mellom lav, medium og høg) gir 441 kcal. Det høyres mykje ut..men eg vart uansett sveitt, for graset var høgt :P

No har eg ete vaniljeyoghurt med banan og ekte blåbær, ikkje sånne fjuskeblåbær som blir oftast solgt. Fann eit spann med 750 g blåbær, til den herlege prisen av 74 kr! :daane: Jaja, godt var det! :)

Skal på jobb etterpå, og jobber seint i morgon også. Då får eg trena då også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vegedag i dag, og det positive først: mannen min gjekk ned over 1 kg :tommelsmil: Eg derimot, gjekk OPP 200 gram! Æsj :P Men etter at eg hadde ete frukost, sykla til/frå bhg og trena, så vog eg meg igjen, og då var vekta 1 kg lavere enn i dag tidleg. Det tell såklart ikkje, men det er framleis håp for ein god vegedag neste veke! :) Vi er veldig motiverte :jepp:

Sykla 6 km i dag, og var på tredemølla i 55 minutt. 4,5 km og 365 kcal :) Skal på jobb etterpå, så då blir det ein del trasking der.

No har det gått snart to veker av livsstilsendringsprosjektet vårt, og vi føler det går veldig bra. Har ikkje ete verken godteri eller potetgull, vi har drukke brus kun på laurdag (og søndag, fordi det kom besøk), vi har trena 3-4 gongar pr veke, og for min del har eg ete mykje meir bær og frukt enn tidlegare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens økt unnagjort! Ei litt kortere økt, tok berre 1 episode av SATC. Prøvde difor å vere liiitt meir effektiv, så eg jogga 3 og gjekk 2 minutt kvart 5.minutt. Då vart det 15 minutt jogging tilsaman :-) 2,65 km og 191 kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt ei veke ferie no, og i dag er første jobbdag igjen. Det var innmari deilig med ei veke ferie, og liiitt kjipt at veka er over :) Samtidig så er det godt å komme inn i fast rutine igjen, for det er veldig lett at ting sklir ut. Vi har drukke ein del meir brus enn planglagd (holdt oss fram til onsdag :P ), ete frykteleg med is, og hatt besøk no og då med tilhøyrande kaffimat :) Vi har heldigvis holdt oss unna snop og potetgull, men trening har det ikkje blitt sidan mandag. Bortsett frå ein god trilletur på torsdag.

Men i dag fekk eg trena igjen! 55 minutt på tredemølla, 4,5 km og ca 330 kcal (appen seier over 400, men ikkje veit eg...). Håper på trening på onsdag og fredag også :) Torsdag tenkte eg å la gutungen få fri frå bhg, så då blir det kanskje ein trilletur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...