Gå til innhold

Hatsang om tynne jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke poenget er å si at tynne kvinner er bitches, men hun klager på de bitches som bare mener at å være tynn er akseptabelt, tror jeg..skjønte ikke så mye.. grusom sang



Anonymous poster hash: 312c5...87e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sykt hvor sjalu enkelte er på tynne jenter..



Anonymous poster hash: 09708...7b6
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah takk! Trodde jeg var den eneste som reagerte. Greit nok at hun vil støtte fat bitches, men det betyr ikke at hun må henge ut oss tynne likevel. Det irriterer meg. Hun synger om at moren hennes sa hun skulle elske seg selv for den kroppen hun har - gjelder det bare de som er tjukke da?



Anonymous poster hash: 864b8...f0d
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm bringing booty back

Go ahead and tell them skinny bitches that

No I'm just playing. I know you think you're fat

But I'm here to tell ya

Every inch of you is perfect from the bottom to the top

http://www.azlyrics.com/lyrics/meghantrainor/allaboutthatbass.html

Jeg ser egentlig ikke problemet

problemet er at det er helt tåpelig sang..

Jeg bringer booty tilbake. OKey? hæ?

gå og fortelle de tynne bitchene det. At du bringer booty tilbake? okeey..

neida, tulla, vet at du syns du er feit. Gjør jeg vel ikke..

siste delen er vel..grei...men hæ...

Anonymous poster hash: 312c5...87e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Ah takk! Trodde jeg var den eneste som reagerte. Greit nok at hun vil støtte fat bitches, men det betyr ikke at hun må henge ut oss tynne likevel. Det irriterer meg. Hun synger om at moren hennes sa hun skulle elske seg selv for den kroppen hun har - gjelder det bare de som er tjukke da?

Anonymous poster hash: 864b8...f0d

Her gjør jo du det samme... :klo:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

I'm bringing booty back

Go ahead and tell them skinny bitches that

No I'm just playing. I know you think you're fat

But I'm here to tell ya

Every inch of you is perfect from the bottom to the top

http://www.azlyrics.com/lyrics/meghantrainor/allaboutthatbass.html

Jeg ser egentlig ikke problemet

Veldig passiv-aggresivt, i grunn. På meg virker det som om hun prøver å avfeie en provoserende holdning hun har som en vits, mens hun egentlig mener det.

Det er vel bare hele holdningen hele sangen gjennom som irriterer meg. Det blir ikke referert direkte til tynne jenter på noen positiv måte. Det er alltid i sammenheng med ord som "bitches" og "stick figure silicone barbie doll".

For ikke å nevne hvordan hun baserer det hele på hva menn liker. Som om det er hva vi skal bry oss om når det kommer til hvordan vi ser på vår egen kropp. Og som om ikke menn har ulike preferanser de også. Neida, her er alle menn ute etter den samme, feite kroppsfasongen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare Meghan som synger sånt, men også Nicki Minaj med "fuck those skinny bitches in the club" og masse tull.

Er så lei av det rumpehystreriet og bitchblikk om man har tightgap eller er tynnere enn resten ute på byen. Kan ikke folk bare gi seg og si at det er greit å være fyldig samtidig som det er greit å være tynn? -_-

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gjør jo du det samme... :klo:

Ja, eller, jeg gjør et poeng ut av det. Du reagerte jo? Men tviler på at alle som hører den på radioen reagerer på det.

Anonymous poster hash: 864b8...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ha, hvor sykt da?

Ikke ta det personlig da.

Anonymous poster hash: 09708...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er at det er helt tåpelig sang..

Jeg bringer booty tilbake. OKey? hæ?

gå og fortelle de tynne bitchene det. At du bringer booty tilbake? okeey..

neida, tulla, vet at du syns du er feit. Gjør jeg vel ikke..

siste delen er vel..grei...men hæ...

Anonymous poster hash: 312c5...87e

mange kvinner med litt ekstra på kroppen kjenner presset om å ha den ''perfekte'' kroppen fra mainstream media, går man ut av døra er det plakater av kvinner med som har den såkalte idealkroppen, man ser det på TV, internett, så og si overalt.

Altså, jeg er for body positivity til en viss grad, så lenge man har en god helse og lever et sunt liv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Ja, eller, jeg gjør et poeng ut av det. Du reagerte jo? Men tviler på at alle som hører den på radioen reagerer på det.

Anonymous poster hash: 864b8...f0d

Jeg var enig i poenget ditt i HI. Jeg er imot hets av alle typer mennesker, enten det gjelder størrelse, hudfarve, språk eller hva som helst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var enig i poenget ditt i HI. Jeg er imot hets av alle typer mennesker, enten det gjelder størrelse, hudfarve, språk eller hva som helst.

(Jeg er ikke TS btw).

Men ja, det er jeg og. Ble vel i litt heat of the moment, for jeg syns det er dårlig gjort at en sang som hetser tynne jenter, og kaller oss Skinny Bitches skal bli så populær uten at noen reagerer, men med en gang jeg snur på det, og sier "fat bitches" så er det noen som reagerer. Men det er altså ikke en holdning jeg har :)

Anonymous poster hash: 864b8...f0d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

(Jeg er ikke TS btw).

Men ja, det er jeg og. Ble vel i litt heat of the moment, for jeg syns det er dårlig gjort at en sang som hetser tynne jenter, og kaller oss Skinny Bitches skal bli så populær uten at noen reagerer, men med en gang jeg snur på det, og sier "fat bitches" så er det noen som reagerer. Men det er altså ikke en holdning jeg har :)

Anonymous poster hash: 864b8...f0d

Vel, jeg reagerte i begge tilfeller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

I'm bringing booty back

Go ahead and tell them skinny bitches that

No I'm just playing. I know you think you're fat

But I'm here to tell ya

Every inch of you is perfect from the bottom to the top

http://www.azlyrics.com/lyrics/meghantrainor/allaboutthatbass.html

Jeg ser egentlig ikke problemet

Jeg ser absolutt ikke problemet jeg heller, og jeg føler meg absolutt ikke sett ned på eller diskrimininert av henne ved sangteksten.

Det kan jeg lønne seg å få med seg hele teksten, og ikke bare den ene lille linjen man kunne føle seg fornærmet over, eller hva?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig passiv-aggresivt, i grunn. På meg virker det som om hun prøver å avfeie en provoserende holdning hun har som en vits, mens hun egentlig mener det.

Det er vel bare hele holdningen hele sangen gjennom som irriterer meg. Det blir ikke referert direkte til tynne jenter på noen positiv måte. Det er alltid i sammenheng med ord som "bitches" og "stick figure silicone barbie doll".

For ikke å nevne hvordan hun baserer det hele på hva menn liker. Som om det er hva vi skal bry oss om når det kommer til hvordan vi ser på vår egen kropp. Og som om ikke menn har ulike preferanser de også. Neida, her er alle menn ute etter den samme, feite kroppsfasongen.

Dette reagerte jeg også på, så dette er jeg enig i. Hun kunne også ordlegge seg bedre når hun snakker om tynne jenter, jeg forstår at andre tynne jenter blir fornærmet av det hun sier, men personlig påvirker det ikke meg noe særlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...