Gå til innhold

Skal jeg skrive nr 200?


Sandman

Anbefalte innlegg

Asterism skriver:

"Du var bare uheldig å ha denne tråden der jeg fikk nok Milla hets." sitat slutt.

Jeg syns forsåvidt det er et sunnhetstegn ved KG, og et kvalitetsstempel, at deltagere reagerer på slik språkbruk. Hvem som helst hadde fått så ørene flagrer, når man opptrer slik....

..spørsmålet er om det i heletatt ER noen annen som opptrer slik, jeg har tilgode å se det... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere! :)

Vær grei og ikke la dette bli en ny Millatråd. Jeg har sluttet å stenge slike tråder. Jeg sletter dem :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

asterism... du har vært registrert som bruker i 5 dager... jeg synes grunnlaget ditt for å mene du vet hva som foregår virker litt tynt, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! :)

Vær grei og ikke la dette bli en ny Millatråd. Jeg har sluttet å stenge slike tråder. Jeg sletter dem :wink:

Jeg tror faktisk det er i svært manges interesse at denne tråden får stå, selv om du har slettet "hovedsubstansen", Hege :wink:

Derfor håper jeg alle opptrer med forsiktighet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Men når Milla sier hun følte at denne tråden var en spydighet som svar på hennes tidligere innlegg kan jeg meget godt forstå at hun kan føle det. og prøve en gang til?

Det er hyggelig med støtte Asterism, men vær forsiktig for hvis du gir meg for mye støtte vil folk snart tro at du og jeg er samme person og da vil du IKKE få det lett her inne.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

asterism... du har vært registrert som bruker i 5 dager... jeg synes grunnlaget ditt for å mene du vet hva som foregår virker litt tynt' date=' jeg.[/quote']

Ja - det er jo derfor jeg stadig vekk har sagt at jeg kanskje ikke har vært her lenge nok til å ha sett på sikt. Men det som har skjedd de 5 dagene!! Vel - det er ikke noe tynt grunnlag - selv om det absolutt kan tenkes det er tatt ut av sammenhengen. Jeg er klar over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, skal man bli utskjelt for slikt også nå da?! Noe så uskyldig som å skrive at man har nådd innlegg 200, og så få ei skyllebøtte i retur?? Slutt å være så j**** paranoid!!!!!!!

Grattis med innlegg nr.200 Sandman!!!! Stå på, sånår du meg snart igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Sandmann.

Jeg er faktisk blitt superaktiv bruker uten at jeg visste det. At ingen av dere har sendt meg PM og gratulert meg!!! kødder

Tenk å bli superaktiv bruker på nesten bare tant og fjas på "snikk-snakk" :kul:

Det er jeg faktisk litt stolt av.

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe
asterism... du har vært registrert som bruker i 5 dager... jeg synes grunnlaget ditt for å mene du vet hva som foregår virker litt tynt, jeg.

Du kommer meg alltid i forkjøpet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...