Gå til innhold

Skal jeg skrive nr 200?


Sandman

Anbefalte innlegg

Nå har jeg skrevet 199 innlegg, spørsmålet er nå, om jeg skal skrive nr 200... hva syns dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg skrevet 199 innlegg, spørsmålet er nå, om jeg skal skrive nr 200... hva syns dere? :)

Hehe - du har visst allerede skrevet nummer 200. Men da har du litt tid til å planlegge hva du skal gjøre ved 300 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat slettet, Hege

Milla

????????????? :o

det var ikke mye til dame vel, å komme med sånne uttrykk....

anyway, hva er vitsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Og sånne kommentarer kan du spare deg for Milla!!!!!

Sandman gjør det jo bare fordi jeg skrev at jeg passerte 4000 innlegg i dag. Snakk om å være blåøyde :o

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme faaen hvilken grunn han hadde for å skrive et slikt innlegg. Det er nettopp slike kommentarer du gir her som fører til en dårlig stemning og krangling på forumet.

Normal oppførsel gjelder for deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sandman gjør det jo bare fordi jeg skrev at jeg passerte 4000 innlegg i dag. Snakk om å være blåøyde :o

Milla

Erkedefinisjonen på en god diplomat er en person som kan be folk dra til helvete på en sånn måte at de gleder seg til å dra.

Milla har litt å jobbe med foreløpig... - i likhet med de aller fleste av oss andre :ler:

Jeg likte denne tråden, jeg... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Sandman gjør det jo bare fordi jeg skrev at jeg passerte 4000 innlegg i dag. Snakk om å være blåøyde :o

Milla

Det kan vel hende at Sandman er slik som deg, med et sterkt behov for å reflektere høyt over antall innlegg han har skrevet?

til spørsmålet: ja skriv ditt 200. innlegg du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tilliten, Embla :)

Jeg vil komme med en bønn til Moderatorene:

Kjære vene, vær så snill å la svaret der Milla ber meg om å dra til helvete, få stå! Det er jo MEG hun "angriper, og jeg tar meg overhodet ikke nær av det, så da må jo jeg kunne påvirke en evt sletting?? På forhånd takk...

Svaret bør tvertimot stå som et momument over den totale mangel på folkeskikk... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke forsvare milla sitt innlegg i denne tråden. For det var direkte unødvendig og spydig og frekt og alt det.

Men - vil gjerne si til alle de som driver denne "anti Milla" kampanjen - at hadde det vært meg som ble behandlet slik ville nok jeg og kanskje fått litt forfølgelsesvanvidd og følt det var myntet på meg. Det er jammen ikke rart, dere prater så utrolig mye dritt og urettferdig er det og det meste av det jeg har sett.

Dette er ikke ment spesielt til Sandman - for jeg vet ikke hva som er blitt sagt i forkant. Men når Milla sier hun følte at denne tråden var en spydighet som svar på hennes tidligere innlegg kan jeg meget godt forstå at hun kan føle det. Ikke fordi at Sandman har gjort noe galt,. men fordi at forumet nesten like godt kunne hett Mobb Milla....

Gi folk en mulighet da!!

Kan vi ikke bare viske ut denne tendensen og prøve en gang til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Asterism...og alle andre...bl a Milla...

Når jeg skrev dette innlegget, var jeg overhodet ikke i noen som helst Milla-tanker.... jeg var nok ganske mye mer egosentrert enn som så... :ler:

...jeg lot meg beruse av det faktum at jeg kunne gå fra "ganske godt kjent" til "meget godt kjent"...med èt eneste innlegg.... og i mangel av noe annet, så ble fristelsen for stor til å skrive det jeg skrev, for å passere den magiske grensen.... jeg er nok mindre opptatt av Milla, enn hun er av meg... :wink:

Absolutt INGEN baktanker, hadde jeg, bare så det er sagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sexysadie

Toppen av diplomati må jo være å be folk om å dra til helvete på en slik måte at de faktisk gleder seg til turen.... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med innlegg nr 20* Sandman.... :D

Hold deg her hos oss du, ikke i helvete. Der er det så varmt!!! Her er det svalt og godt, med en varm/het bris innimellom .. Mye bedre... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Asterism...og alle andre...bl a Milla...

Når jeg skrev dette innlegget, var jeg overhodet ikke i noen som helst Milla-tanker.... jeg var nok ganske mye mer egosentrert enn som så... :ler:

...jeg lot meg beruse av det faktum at jeg kunne gå fra "ganske godt kjent" til "meget godt kjent"...med èt eneste innlegg.... og i mangel av noe annet, så ble fristelsen for stor til å skrive det jeg skrev, for å passere den magiske grensen.... jeg er nok mindre opptatt av Milla, enn hun er av meg... :wink:

Absolutt INGEN baktanker, hadde jeg, bare så det er sagt...

Tviler ikke på det. Du var bare uheldig å ha denne tråden der jeg fikk nok Milla hets. Det var ikke myntet på deg. Håper du vet det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...