Gå til innhold

Å tenke posetivt er det noe som heter Milla


Gjest Lottemor

Anbefalte innlegg

Gjest Scampi

De kommentarene som du kommer med angående hvor vondt man har og hvor ødelagt man blir etter å ha gått gravid og født et barn kan kun komme av uvitenhet. Ikke tråkk på noe som er vakrere enn ord kan beskrive..*sintansikt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
Ikke tråkk på noe som er vakrere enn ord kan beskrive..*sintansikt*

Jeg synes ikke at det finnes noe vakkert ved en fødsel, jeg blir kvalm bare av å tenke på det.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Hvorfor skal alltid barnefødsler omtales som noe vakkert? Bare jeg som føler at blodet forsvinner fra hjernen når de sender videoer om fødsler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Hvorfor skal alltid barnefødsler omtales som noe vakkert? Bare jeg som føler at blodet forsvinner fra hjernen når de sender videoer om fødsler?

Jeg synes bare det ser helt jævlig ut Tristessa.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

det er for å beskytte seg selv....det enkleste er å spøke om noe i steden for å la det gå inn på en vet du vel Scampi

nei de vet ikke hva de snakker om og det dumme er at Milla aldrig får oppleve det heller....

Jeg er glad jeg er så heldig som jeg er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scampi

Hvis dere ikke har født, så har dere ikke den erfaringen som skal til for å uttale seg om hvordan det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
det er for å beskytte seg selv....det enkleste er å spøke om noe i steden for å la det gå inn på en vet du vel Scampi

nei de vet ikke hva de snakker om og det dumme er at Milla aldrig får oppleve det heller....

Jeg er glad jeg er så heldig som jeg er....

Herregud Lottemor nå får du jammen gi deg. Jeg føler ikke at jeg går glipp av noe som helst, ingen skal komme her og fortelle meg at det er synd på meg!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

For ikke å glemme; klarere hud, blankere hår, større pupper....

Min mann har aldri vært så forelsket i meg som de gangene jeg har vært gravid.

Vannansamlinger var jeg kun plaget litt med de siste to ukene, ryggen var fin- formen generelt var bra (løp i trapper), gikk på aerobic helt til 7. mnd. Halsbrann har jeg aldri hatt. Gikk opp mange kilo, men so what?? De var borte igjen etter 3 måneder.

Jeg synes ikke fødslene var så mye og rope hurra for, men det glemmer man da raskt.

L-B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry har rettet settningen...... har vert oppe hele natten med min datter hun fant vel ut at det var kjedelig å sove....

det er vel noe av det som jeg ikke synst synd i deg for at du ikke har opplevt :)

Du har ikke noe å være sorry for, Lottemor.

Dette skrev du: "hennes og hennes kommenede manns barn hadde sett ut" sitat slutt. ...en helt grei og forståelig mening/formulering.

Bry deg ikke noe om respektløse mennesker som ikke klarer å lese hva det står. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

takker og bukker sandman men jeg rettet det etter på jeg hadde uteblitt ordent barn i den settningen så det ble : hennes og hennes kommenede mann hadde sett ut"

rett skal være rett :)

takk alikavel sandmann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Man kan vel trygt si at denne tråden har sklidd ut.

Mødre må gjerne komme og tre sine overbevisninger om Den Hellige Plikt nedover hodet mitt om de ønsker det- men meg er det ikke synd på.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scampi

Og der er jeg helt enig med Lisa Beth.. Ikke synd i deg Milla, men det er da slettest ikke synd i oss som velger å føde barn heller selv om du tror vi ødelegger oss for livet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg sier ikke at alle som får barn ødelegger livet sitt, men unge jenter bør virkelig tenke seg om før de setter barn til verden med en mann som slettes ikke ønsker å bli far/føler seg presset til å bli det.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

He,he,he.

Dere beskylder Milla for å være ekkel men hvordan vil dere forsvare denne hetstråden imot henne da?

D er jo d jeg sier, kalles man Milla, mann40 eller Sexy sadie er d bare for hvem som helst og skyte med skarpt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

takker og bukker sandman men jeg rettet det etter på jeg hadde uteblitt ordent barn i den settningen så det ble : hennes og hennes kommenede mann hadde sett ut"

rett skal være rett :)

takk alikavel sandmann

OK, det var altså slik at vedkommende som svarte hadde skrevet før du rettet... da beklager jeg mitt innspill.. ...men jeg mistenker at det var et sterkt ønske tilstede om og bevisst misforstå deg...

For øvrig syns jeg unnfangelse og fødsel er et av naturens vakre undere, både blant mennesker og dyr, selv om hendelsen isolert sett kanskje ikke er så vakker. :)

Jeg syns dessuten det er noe veldig vakkert over en gravid kvinne. Det finns faktisk respektløse unggutter som syns "det er stygt"... dette var tilfeldigvis i mitt påhør....og denne fjompen fikk kjørt seg litt da... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt personlige, private valg om man vil ha barn eller det seg være biologiske eller ikke.

Det er fullt ut lov å IKKE ønske seg barn, ikke ha barn, men mene noe om det å ha barn osv.

Det mener JEG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...