Gå til innhold

Å tenke posetivt er det noe som heter Milla


Gjest Lottemor

Anbefalte innlegg

Gjest Lottemor

Oki nå vet jeg at jeg beveger meg ut på usikker is ved å skrive en slik personlig meling til deg ,men det får så være.

Kvinner som får barn tidelig eller selv om far til barnet ikke kommer til å stille opp er ikke idioter som tror altt kommertil å ordne seg av seg selv,men heller modige sterke mennesker i de fleste tilfeller.

Og de tar ansvar,de tar konsikvenser for sine egne handlinger og viser seg voksen så lenge de vet at de er moden for ansvaret det inne bærer å oppdra et barn.

Og man må tenke posetivt i slike stunder når man sitter og vet at om noen månder så er jeg alene med et barn eller så er jeg 19 år og mamma,om man ikke tenker posetivt så er både mor og barn kjørt.

Og en ting til Milla det er ikke din jobb og kritisere andres valg i livet,du har ikke myndighet til å utale deg som om ditt ord er lov.

I noen tilfeller så er det bedre å holde kjæften enn å skrike med fulle lunger.

Kan det vere at du har disse meningene for å beskytte deg selv siden du ikke kan få barn med den mannen du elsker?

At du blir fustrert over at andre tar så "lett" på det du aldrig får oppleve?

Tror det er slik jeg Milla,men alikavel så har du ingen rett å la dinn fustrasjon gå ut over andre.

Det er ditt liv andre har sitt liv !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er enig i at folk må få velge selv hvordan de velger å leve livene sine og når man ønsker å få barn.

Men Milla må også få lov til å definere hva hun mener er det "beste" tidspunktet på å få barn, uten at hun skal få høre at grunnen til at hun mener som hun gjør skyldes at hun ikke kan få barn selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Kristian ... ja kansje det var et slag under belte,men det er i samme tone leie som Milla selv skrivert til samtelige brukere her inne.

Som man rer får man ligge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Antar de fleste av oss en eller annen gang tenker sitt om valg andre gjør. Personlig så lurer jeg virkelig på hva som foregår i hodet på enkelte tenåringer med rosa drømmer om baby....

(Uten at jeg skal begynne å generalisere....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det du skriver Lottemor, men dersom det er lov å slå når man blir slått, ja da blir det aldri slutt på krig eller noen slags drit.... Dersom vi alle kniper igjen, og viser respekt, så blir det mye bedre her for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Kan det vere at du har disse meningene for å beskytte deg selv siden du ikke kan få barn med den mannen du elsker?

At du blir fustrert over at andre tar så "lett" på det du aldrig får oppleve?

Original teori Lottemor :roll:

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antar de fleste av oss en eller annen gang tenker sitt om valg andre gjør. Personlig så lurer jeg virkelig på hva som foregår i hodet på enkelte tenåringer med rosa drømmer om baby....

(Uten at jeg skal begynne å generalisere....)

Baby? Jeg ville aldri hatt en baby. Det er mye som må gjøres med dem, og en tenåring har ikke kapasitet til å ta seg av et slikt vesen, som faktisk LEVER ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Hva er d Milla ikke får oppleve?

D å få barn?

Hun kan jo adoptere!

Jeg får ikke oppleve overvekt, strekkmerker, bekkenløsning og følelsen av å revne på midten når man skal føde samt ødelagt kropp etterpå.

Skikkelig lei meg nå :ler:

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Milla får ikke opplveve hvordan hennes og hennes kommenede manns barn hadde sett ut,hvordan det føles ut at et liv vokser inni deg.

Hvordan det føles å sette et barn til verden....

syntes synd på deg jeg Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Baby? Jeg ville aldri hatt en baby. Det er mye som må gjøres med dem, og en tenåring har ikke kapasitet til å ta seg av et slikt vesen, som faktisk LEVER ...

Det er d jeg vil fram til men som så mange mener jeg tar så feil i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Milla får ikke opplveve hvordan hennes og hennes kommenede mann hadde sett ut,hvordan det føles ut at et liv vokser inni deg.

Hvordan det føles å sette et barn til verden....

syntes synd på deg jeg Milla

Kommende mann hadde sett ut??? Forklaring ønskes?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ikke oppleve overvekt, strekkmerker

Milla

Nei, gudbevaremegvel, DET ville være for jævli!! Verden får heller bare dø ut enn at noen skal risikere slike grusomheter!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

sorry har rettet settningen...... har vert oppe hele natten med min datter hun fant vel ut at det var kjedelig å sove....

det er vel noe av det som jeg ikke synst synd i deg for at du ikke har opplevt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Nei, gudbevaremegvel, DET ville være for jævli!! Verden får heller bare dø ut enn at noen skal risikere slike grusomheter!! :ler:

Jeg forbinder ikke graviditet og fødsel med noe vakkert, jeg fikk plukket av meg illusjonene etter å ha sett en fødselsvideo som var alt annet en pen.

Tro meg- jeg er sjeleglad for at jeg ikke skal gå igjennom noe slikt.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale

det er vel noe av det som jeg ikke synst synd i deg for at du ikke har opplevt :)

Jeg tror ikke det vil bli så aller verst og hente mitt evt. adoptivbarn heller :-)

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg får ikke oppleve overvekt, strekkmerker, bekkenløsning og følelsen av å revne på midten når man skal føde samt ødelagt kropp etterpå.

Skikkelig lei meg nå :ler:

Milla

Etter det jeg har hørt er det bare dette et svangerskap, fødsel og påfølgende år består av, ja...

Men det viktigste for deg er jo at du er fornøyd! Kos deg med mangelen på strekkmerker, du! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg tror ikke det vil bli så aller verst og hente mitt evt. adoptivbarn heller :-)

Milla

Der er jeg derimot 112 % enig med deg - et vennepar av oss har nylig adoptert verdens hittil skjønneste gutt, og de er minst like langt oppe i både skyer og bleietåke som hvem som helst andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Etter det jeg har hørt er det bare dette et svangerskap, fødsel og påfølgende år består av, ja...

Glemte vannansamlinger, halsbrann, morgenkvalme, trøtthet, svangerskapsforgiftning og ryggvondt :wink:

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...