Gå til innhold

Maiken


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

At du gad å hause deg opp over Pose & sekktråden fatter jeg bare ikke.

Forklar hvorfor.

(Hege; jeg vil iallfall prøve å være saklig denne gangen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Fordi d er sikkert flere som vil poste innlegg.

Dessuten er jeg livredd for å bli beskyldt for å sende ekle PM til folk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev selv at du ønsket en seriøs debatt Sexysadie, men sørget selv for at tråden ble stengt ved å slenge dritt til Vinga i sammen med en annen bruker. At den ble flyttet til skråblikk og generaliseringer er en dårlig unnskyldning for å si at du ikke skjønner hva folk hisset seg opp over. Debatten ble ikke noe mindre seriøs selv om en moderator muligens gjorde en feilvurdering med å flytte tråden.

Tråden din handlet om samfunnets krav til kvinner om at utdannelse, jobb og god økonomi må være på plass før de kan få barn, og etter Vingas innlegg rakker du ned på henne fordi hun var ung når hun fikk barn, og at hun ikke bør poste noen flere innlegg på KG.

Det er skremmende å se at du ikke fatter hvorfor folk reagerer, og at du sier du tar selvkritikk for så i neste setning fortsette å rakke ned på Vinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
r Vingas innlegg rakker du ned på henne fordi hun var ung når hun fikk barn' date=' og at hun ikke bør poste noen flere innlegg på KG.[/quote']

Ikke helt riktig.

Jeg ba henne bare om å ikke poste flere innlegg i den tråden, hva hun ellers gjør på KG interesserer meg ikke.

Har Vinga blitt ei hellig ku inne på forumet?

Ingen som hisset seg opp når Flere andre kvinnelige brukere kalte Mann40 for Pedogris inne på seksualitet. Og han ble virkelig lei seg!!!

(Hege, en lille digresjon, beklager)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar meg SS, du vet like godt som oss andre at debatten ikke ble stoppet fordi du ba Vinga om ikke skrive mer i den tråden.

Du sier at du ikke bryr deg om hva hun ellers gjør her på KG, men hva hun gjør i RL klarer du fint å ha en formening om.

Folk reagerer her fordi du gikk langt over streken, og svarene dine i den forrige tråden viser veldig godt hva du virkelig mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt å spill så uskyldig nå da. Det du skrev til Vinga i den tråden er slettet SS, brudd på reglene her på KG pga. persontrakkasering.

Der har du svaret!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Og jeg tok selvkritikk sa jeg

men d virker virkelig som om at etter den gangen da noe n la inne navn og adr på Vinga har hun blitt en hellig ku som ikke kan sees ilt på.

Hvorfor har ingen blitt rasende på de som pisset ned på Mann40 så til de grader inne på seksualitet?

Eller kan han bare pisses ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa du tok selvkritikk og forsatte å rakke ned på henne etterpå, med andre ord ikke så veldig lett å se at du virkelig mente det.

Vinga er ingen hellig ku, men fortjener å blit møtt med lik respekt som andre selv om man ikke er enig med henne om tidspunktet for å få barn (noe som i følge henne heller ikke var planlagt), eller valg av samboer og hans yrke (dette ble faktisk også rakket ned på i tråden du startet).

Mann40 har faktisk fått flere støtteerklæringer i tråden han startet etter at den du nevner ble stengt. Ta deg tid til å lese det så ser du det du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Du sa du tok selvkritikk og forsatte å rakke ned på henne etterpå' date=' med andre ord ikke så veldig lett å se at du virkelig mente det.[/quote']

Må jeg friske opp hukommelsen din v å fortelle d at hun beskyldte meg for å ønske hennes barns død?

Man kan bli rasende aV MINDRE. Dessuten Vinga er voksen nok til å sloss for seg selv.Så jeg synes ikke du trenger å rydde på hennes vegne

Etterlyser fremdeles litt raseri på Mann40`s vegne.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinga skrev i den tråden

Hvordan reagerer man når en/flere personer på et diskusjonsforum trakkasserer en pga ens alder og ønsker babyen man bærer på død, bl.a? Skal man gråte eller le? Overse?

Senere bekreftet hun at det ikke var du som hadde sagt dette.

Nei, jeg trenger ikke forsvare Vinga, men jeg har i likhet med deg rett til å uttrykke hva jeg mener om ting som skrives her inne så lenge jeg holder meg innenfor reglene.

Ser forøvrig at du er mer opptatt av å få fokus over til Mann40 nå og ellers benekte at du har gått for langt. Så da gir jeg meg her. Det er jo tydlig at du har ment det du har skrevet og ikke ønsker å gå tilbake på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Jeg dro fokus over på Mann40 fordi da folk trakkaserte ham så reagerte ingen....

Han ble så lei seg at han måtte starte sin egen tråd om d bare var ham...

Jeg har skrevet flere ganger at jeg har tatt selvkritikk.

Du også bare fortsetter med å trakkasere meg.

men d er jo naturligvis helt greit d....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...