Gå til innhold

Milla, en liten oppklaring kanskje...?


Eowyn

Anbefalte innlegg

Hva jeg skriver i pm til deg har vel ikke de andre noe med, for å si det sånn...? Dessuten oppfattet jeg det som ren og skjær spydighet fra din side .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Vel, da oppfattet du det helt feil. Pass på så du ikke blir like blindet av hat slik som .... har blitt.

Milla

(Navnet i innlegget er slettet - ikke nødvendig å trekke andre navn inn i en slikk "diskusjon)

Chiquita (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Here we go again!!!!

Blir spennende å se hvor mange innlegg det rekker å kommer her før denne tråden også stenges.

På tide å døpe om Kvinneguiden til fjortisguiden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke dra denne diskusjonen ut, og det er heller ingen vits i å dra andre inn i dette. Hva andre føler for deg er deres business, jeg kan kun styre mine egne følelser, og er på ingen måte påvirket av hva andre synes om deg. Syns bare du oppførte deg utrolig dårlig i stad. Hva barnefaren sier angår ikke deg, og jeg synes du skal slutte med denne "jeg-vet-alt-om-alle"-holdningen din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke dra denne diskusjonen ut' date=' og det er heller ingen vits i å dra andre inn i dette. Hva andre føler for deg er deres business, jeg kan kun styre mine egne følelser, og er på ingen måte påvirket av hva andre synes om deg. Syns bare du oppførte deg utrolig dårlig i stad. Hva barnefaren sier angår ikke deg, og jeg synes du skal slutte med denne "jeg-vet-alt-om-alle"-holdningen din...[/quote']

Milla's opptreden er nok et utslag av at hun fortsatt er inne i en viktig læreprosess mht det å etablere respekt for andre mennesker og menneskegrupper, og mht evnen til å se verden rundt seg med balanserte øyne. Tror hun lærer noe på KG hver dag, og det er positivt for hennes personlighetsutvikling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av erfaring vet jeg at tråder som dette bare fører bråk med seg. Og persondebatter, noe som allerede har startet her. Derfor lukker jeg denne tråden like godt med en gang. Kritikk mot enkeltbrukere er det uansett best å ta på pm :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...