Gå til innhold

Dotter i ørene!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Shuvani

Leste for etpar år tilbake, at man kan få kjøpt noe på apoteket (tror jeg det var), som hindret at man fikk dotter i ørene når man skulle fly... Noen som har hørt om dette? Skal på ferie med små barn, så det hadde vært fint å finne noe som forhindret disse ekle dottene i ørene! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Og tyggegummi når flyet går nedover.

Hilsen en som får så vondt i øra at jeg nesten står på hodet når flyet begynner å gå nedover. Det er lite som hjelper, man må bare vente til flyet lander....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BK ikke innlogget

På apoteket kan du få kjøpt noen ørepropper av silikon som hjelper meg bra mot det. Dette vet jeg av egen erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de heter Earplan. Jeg har brukt dem med stor suksess. Det er ørepropper med en liten ventil i som skal gjøre trykket jevnt. Det er vigtig at man har dem i hele tiden. De finns i både barne- og voksenstørrelse.

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de heter Earplan. Jeg har brukt dem med stor suksess. Det er ørepropper med en liten ventil i som skal gjøre trykket jevnt. Det er vigtig at man har dem i hele tiden. De finns i både barne- og voksenstørrelse.

Hilsen Trille

Jeg har tenkt å prøve disse neste gang jeg skal opp i fly. Men stemmer det at de bare kan brukes en gang? Jeg har nemlig gjerne et par mellomlandinger når jeg først er ute og flyr, og da blir det litt dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BK ikke innlogget

De kan brukes to ganger men hvis du bare skal mellomlande og opp igjen etter noen timer så trenger du jo ikke å ta dem ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte bare smokker med ett eller to hull i på butikken, så tok vi med tåteflasker med noe godt i, som poden fikk ved oppstigning og landing. Hun fikk ikke dotter i ørene når hun måtte suge litt ekstra på smokken :)

Vi har vært ute og reist flere ganger, jeg har bare opplevd én gang at hun har grått litt på flyet, da var det fordi hun var sliten og hadde lyst til å sove :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...