Gå til innhold

Er steriliserte hunnkatter av interesse for ukastrerte hannkatter?


Sphynx

Anbefalte innlegg

Om en ukastrert/usterilisert hannkatt møter en hunnkatt som er sterilisert, vil han da prøve å parre seg med den? Markere osv? Eller er det ikke av interesse fordi den er sterilisert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kattene bryr seg ikke noe om det. Vår hunnkatt er kastrert (dvs alt er fjernet av eggstokker og livmor) så hun har ikke noe reproduktive organer, likevel hopper nabokatten opp på henne med jevne mellomrom. De koser seg for å si det slik :P



Anonymous poster hash: dcab0...340
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattene bryr seg ikke noe om det. Vår hunnkatt er kastrert (dvs alt er fjernet av eggstokker og livmor) så hun har ikke noe reproduktive organer, likevel hopper nabokatten opp på henne med jevne mellomrom. De koser seg for å si det slik :P

Anonymous poster hash: dcab0...340

Du sier at de ikke bryr seg, men så hopper likevel nabokatta på henne? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to hunnkatter. Da kattene begynte å bli kjønnsmoden var vi plaget med pågående monser. Monsene var borte et par dager etter at kattene var steriliserte :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to hunnkatter. Da kattene begynte å bli kjønnsmoden var vi plaget med pågående monser. Monsene var borte et par dager etter at kattene var steriliserte :)

Nice! Da antar jeg de bli mindre spennende når de er steriliserte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir mini sterilisert idag, men hun har jo hatt løpetid. Og hver eneste gang har de steriliserte guttene "hatt" seg med henne. Hun maser og maser og tilslutt så får hun vilja si.

Ganske interessant siden de ikke kan utføre noe. Han ene var tydelig frustrert og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min var interessert i alle hunnkatter, før han ble kastrert, om de var kastrert eller ikke var ikke så nøye, han passet dem opp regelmessig uansett. De oppfatter dem fortsatt som kjønnet, og tenker vel at de vil få løpetid en eller annen gang.



Anonymous poster hash: 70224...1db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattefrøkena her ble kastrert for over et år siden, likevel tar ikke frierene hintet. De bæljer og slåss utenfor huset konstant!

Med mindre de er homofile og synger kjærlighetsballader til den kastrerte hannkatten vår da.

Gudene veit, et leven uten sidestykke til tider iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk høre av en veterinær at katter er glad i å skryte at de har hatt seg med noen :fnise: Så om en hann har hatt seg med pusefrøkenen din så har han skrytt av hvem og hvor det skjedde til andre hannkatter. Og derfor kommer det andre hanner der hun er selv om hun er kastrert :klaske:

Det stemte med min pus. Der vi bodde før var det mange friere på døra, selv etter at hun ble kastrert, men det har ikke kommet noen friere etter at vi flyttet (Ikke sammen dessverre :sukk: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...