Gå til innhold

"Bleiebøtte" til katt ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg så noe lignende en bleiebøtte på en nettbutikk for ikke lenge siden, og lurer på om noen her inne har kunnskap til noe sånt? Det var en beholder med flere lag poser i , til å putte bæsj oppi slik at man slipper å gå ut med poser hele tiden.



Anonymous poster hash: 4d33a...3aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo...er det slitsomt å ha pus? samle opp poser. fyttikatta



Anonymous poster hash: 3f488...6e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Har nesten vurdert det selv, bor i fjerde etasje og det er litt slit å gå ut med bæsj/tiss hele tiden. Pusen min er så rar at han ikke vil gå på do igjen før vi har fjernet alle klumpene :bond: Heldighvis er vi to som kan dele på å gå ut å inn ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på det samme, men ikke funnet noe annet enn vanlige bleiebøtter for baby. Så jeg har begynt å tenke på om jeg kanskje skal kjøpe en beholder som er helt tett for å legge posene i. Jeg bruker vanlige bæsjeposer for hund :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Søren at jeg ikke husker navnet på nettbutikken, de var desverre utsolgt akkurat da. Selv bor jeg i 7 etg. så det hadde gjort livet litt enklere for meg ;)

Om jeg finner ut av det skal jeg tipse dere!



Anonymous poster hash: 3601e...fbf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo...er det slitsomt å ha pus? samle opp poser. fyttikatta

Anonymous poster hash: 3f488...6e9

Med klumpesand blir det maks en bitteliten pose pr dag, og de fleste beveger seg uansett lenger ut enn søppeldunken hver dag? En rull med hundeposer fåes billig i butikkenes dyremathyller, så slipper man å ha kattedrit liggende til søppelposen er full.

Anonymous poster hash: e328c...0b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøkte å bruke hundeposer og kaste oppi ei bøtte med tett lokk, og fytti h****** hvor fælt det lukta etter noen dager! Endte opp med å kaste hele bøtta, fordi jeg ikke orka tanken på å åpne den igjen... :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøkte å bruke hundeposer og kaste oppi ei bøtte med tett lokk, og fytti h****** hvor fælt det lukta etter noen dager! Endte opp med å kaste hele bøtta, fordi jeg ikke orka tanken på å åpne den igjen... :spy:

Hvor mange dager er det snakk om? Jeg vurderer i hovedsak å ha det i en tett beholder i ca 2 dager eller noe lignende. Jeg rengjør doen minimum 2-3 ganger per dag, så det ville spart meg for mye jobb med løping opp og ned trapper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånne krystaller , plukker bæsjen oppi en hundepose og lukker igjen . Går ut med søppelet minst en gang om dagen , ( spiser mye grønt og fisk , og det er ikke så digg i bøtta om der står lenge) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dager er det snakk om? Jeg vurderer i hovedsak å ha det i en tett beholder i ca 2 dager eller noe lignende. Jeg rengjør doen minimum 2-3 ganger per dag, så det ville spart meg for mye jobb med løping opp og ned trapper :)

Den begynte å lukte allerede samme kveld... Problemet var at lukta satt seg i bøtta og ble verre og verre. Vet ikke om det var fordi det var lufttett og på et litt varmt rom? Jeg gav i hvert fall opp det prosjektet. Hvis jeg ikke går ut med det jeg har tømt med en gang nå tar jeg det i en bærepose og har ved ytterdøra. Det lukter omtrent ingenting, så noe må det ha vært med bøtta som gjorde det. Kanskje det er bedre om man får tak i beholdere som faktisk er til det behovet? Eller kanskje det hadde fungert om det ikke var helt lufttett? Vurderer å forsøke med et lite pedalspann og se om det fungerer bedre. Bøtte med lokk prøver jeg ikke igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde katteperler! Og puttet bare avføringen i toalettet, var minimalt av steiner som festet seg til det, og ikke utvider de seg eller klumper seg når de kommer i kontakt med vann heller så det funket helt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! Tusen takk :)

Jeg hadde katteperler! Og puttet bare avføringen i toalettet, var minimalt av steiner som festet seg til det, og ikke utvider de seg eller klumper seg når de kommer i kontakt med vann heller så det funket helt greit :)

Jeg har også katteperler, men er litt skeptisk til å kaste for mye av de perlene i do :/

TS

Anonymous poster hash: 3601e...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde bleiebøtte (til babybleier). Det var dyrt, og det stinket! Mye bedre å putte i en vanlig pose, og putte i søpla. Den tømmes uansett hver dag, i motsetning til en bleiebøtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæsjen gikk rett i do her.

Den klumpete sanda kan man vel ha i en pose og kaste i søpla så lenge?



Anonymous poster hash: 0a7e4...878
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den begynte å lukte allerede samme kveld... Problemet var at lukta satt seg i bøtta og ble verre og verre. Vet ikke om det var fordi det var lufttett og på et litt varmt rom? Jeg gav i hvert fall opp det prosjektet. Hvis jeg ikke går ut med det jeg har tømt med en gang nå tar jeg det i en bærepose og har ved ytterdøra. Det lukter omtrent ingenting, så noe må det ha vært med bøtta som gjorde det. Kanskje det er bedre om man får tak i beholdere som faktisk er til det behovet? Eller kanskje det hadde fungert om det ikke var helt lufttett? Vurderer å forsøke med et lite pedalspann og se om det fungerer bedre. Bøtte med lokk prøver jeg ikke igjen!

Fortell hvordan det går om du prøver med et lite pedalspann da! Det virker så praktisk å ha et eller annet som man kan kaste posene i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...