Gå til innhold

Spenstig!


Zenobia

Anbefalte innlegg

Da jeg startet opp så brukte jeg over 120 minutter på en strekning på ca en mil, og var nede på 74 minutter etter ca en måned. Må bare fortelle det, fordi jeg er så stolt av meg selv. :jepp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har du all grunn til å være!

Jeg trener litt styrke og går litt. Ikke direkte lange turer, men blir en del skritt i løpet av dagen. Har gått ned noen kg, og skal ned noen til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg gikk kortløypa fredag, og langløypa lørdag. I dag er det tirsdag. Trodde det skulle bli mer.

 

I morgen er atter en ny anledning :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner du det godt på kondisen eller?

 

Nei :sukk: Jeg er bare glad for å komme meg ut i frisk luft. Jeg har en bakke med 10% stigning som tar meg mellom 17 og 20 min å forsere, litt varierende. Går raskere om jeg har rett musikk på øret. Resten av løypa er mer eller mindre rett frem.

 

Hvordan går det med deg, da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint. Har ligget litt på latsiden en stund nå egentlig. Tror ikke det er så farlig, virker som om kondis kommer fortere enn den går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laaaaaaaaaangløypa :bolledeig:

 

Jeg brøt ut i post-88169-0-27498300-1421253203.gif (spontanjogging) opptil flere ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAA!!

 

smiley-sport012.gif    Måtte kjempe med meg selv i dag, og vant

 

 

proud-smiley-emoticon.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo alle sammen! :bolledeig: Ja, da har jeg begynt på'n igjen etter jeg innså at jeg ikke lenger var syk og at jeg bare fant på masse unnskyldninger for meg selv ;) hehehe

 

Har begynt på treningssenteret igjen, men det er kun for denne uka pga. at det er gratis ut juni. På søndag trente jeg overkropp, og gjett om jeg ble sår og støl!! Jeg er ENDA støl i overkroppen! I går trene jeg bein og rumpe... Og jeg sliter ekstremt i dag. Jeg klarer så vidt å sette meg opp og ned fra doen/sofaen, det gjør vondt å gå, etc. Aaah... Men det er jo et tegn på at noe skjer i kroppen; noe nytt!

 

I sommer blir det ikke trening på treningssenter. Da blir det KUN fjellturer, sykling og hjemmetrening, men det er super trening da!  :laugh:  :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen! :bolledeig: Ja, da har jeg begynt på'n igjen etter jeg innså at jeg ikke lenger var syk og at jeg bare fant på masse unnskyldninger for meg selv ;) hehehe

 

Har begynt på treningssenteret igjen, men det er kun for denne uka pga. at det er gratis ut juni. På søndag trente jeg overkropp, og gjett om jeg ble sår og støl!! Jeg er ENDA støl i overkroppen! I går trene jeg bein og rumpe... Og jeg sliter ekstremt i dag. Jeg klarer så vidt å sette meg opp og ned fra doen/sofaen, det gjør vondt å gå, etc. Aaah... Men det er jo et tegn på at noe skjer i kroppen; noe nytt!

 

I sommer blir det ikke trening på treningssenter. Da blir det KUN fjellturer, sykling og hjemmetrening, men det er super trening da!  :laugh:  :danse:

 

Artig å lese at du er igang igjen, :duskedame: kjøttmeis :duskedame: Det er jo lov å rapportere her :ninja: selv om det "bare"(!) er fjellturer, sykling og hjemmetrening! Det er inspirasjon i hver rapport :skya:

 

- - -

 

 

Selv har jeg vært ut i regn og blåst og gått laaaaaaaaangløypa atter en gang post-88169-0-92918500-1422210003.gif

 

Sprang litt innimellom på grunn av været; aldri så galt at det ikke er godt for noe :fnise:

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Puh!

 

Kaldt, men oppholds. Laaaaaaaaaaangløypa er ikke så slitsom

i oppoverbakken lenger smiley-alien011.gif

 

 

God helg rose.gif til alle Spenstige!

Endret av Zenobia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treeeg start på uken, og snodde meg unna tur i går. Men i dag ble det

 

LAAAAAANGLØYPA

 

igjen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut på (lang :P  ) tur, aldri sur  big-smiley-003.gif

 

 

Jeg springer mere. Litt, altså. Jeg stopper aldri i 10% stigning-bakken lenger. For første gang sprang jeg kanskje 50 skritt oppover. (Ja, i den bakken, ja!)

 

Flesket rister. Ha! Det skal av.

 

nervous.gif

 

(redd flesk)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jammen en flink dame du! :klappe:

 

                                                                                                                    *lese med beven og beundring i blikket* :ninja:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...