Gå til innhold

Nuttapia gir seg selv en oppstrammer


Nuttapia

Anbefalte innlegg

så flink du er! skal jammen finne frem 30 days shred igjen, det passer jo fint i permisjon :Nikke:

Takk for det! Ja, 30 Days er ganske så beleilig til hjemmebruk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Proteinshake er i boks og er blitt benyttet hver dag siden søndag. Så får vi se om dette skyter igang muskler og bedre forbrenning.

Har kommet over ei kneik på treninga, positivt altså. Harder better faster stronger.

Jeg jobber hardere og bedre, jeg er blitt mer fast og absolutt sterkere. igår klarte jeg min første strake pushup. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Aaah, deilig med noen dager skikkelig treningsfri i restitusjonsland (Les: sofaen) :ler:

Veldig godtvondt å løpe på mølla idag. Svetta som en helt og jobba som en elefant.

Imorgen blir det ettermiddagstrening, så om det blir fint vær, så blir det opplegg ute i hagen.

Ønsker meg hoppetau!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har kjøpt meg hoppetau! Har brukt det kun én gang, da.. Har begynt å jobbe 100%, så det er plutselig en helt annen hverdag nå. Jeg er avhengig av å komme meg ut også, ikke bare være i leiligheten, så det blir litt annet enn trening som blir prioritert også. Hodet mitt er viktigere ;) Men asså - i juli har jeg ferie. Da blir det MYE trening, og det ser jeg innmari frem til.

 

Tips til steder å reise hvor man kan slappe av og samtidig være aktiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Jeg gleder meg sånn til betennelsen er over - kan ikke annet enn å jogge. Jeg digger jo å jogge, men lysta er ikke så stor når det er lite som skal til før det gjør vondt ;) Hvis jeg får tid, så blir det bakketrening. Har en slak bakke på ca 200 meter nedenfor huset, så jeg må kvinne meg litt opp å komme meg ut.

Gleder meg helt sinnsykt til å begynne med overkropp og armer igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...