Gå til innhold

Sofagrisen som skal bli sexy!


2ne2

Anbefalte innlegg

Det var i dag, 02.11.10 sofagrisen på 22 år kom seg ned på treningssenteret for første gang på lenge.

Sommeren har satt sine spor og det er på tide å stramme opp. Vekten viser 66kg om morgen og høyden er 165cm. BMI er normalvektig, men i speilet ser man at det trengs litt mosjon.

Sofagrisen jogget 3km og trente magemusklene som ligger et stykke inn under puddingen. Hun avsluttet det hele med 15min i solariumet, fordi hun syns svidd flesk ser bedre ut en hvitt.

I skrivende stund sitter hun nydusjet og sliten. Hun har slengt bena på bordet og er fornøyd med seg selv, men gruer seg litt til økten i morgen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint. Stå på og ikke gi opp. resultatene vil komme:)

Takk for kommentar! Den kommer jeg til å bruke på mandag, da jeg mest sannsynlig er dødsliten etter helgen!

Dagens trening er forbi. Det kjennes godt, men kondisen kunne vært mye bedre! I dag slet jeg meg gjennom 20 minutter på mølla i et passende tempo og trente øvre og nedre del av ryggen.

Vekta viste faktisk 600g mindre i dag til morgen, men kjæst sier at jeg ikke kan følge med på vekta hver dag. Så jeg har bestemt meg for en gang i uken!

Sees i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogget 20 minutter og syklet i 15 minutter.

Nå skal jeg dra den svette skrotten inn i dusjen, også står kyllingsalat for turen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flink sofagris! Du kan være stolt nå! ;)

Hihi, takk!! :):)

Hadde ikke regnet med at jeg skulle merke noe forskjell på 3 dager, men jeg føler jeg sover bedre om natten og magen er ikke lenger like oppblåst! :)

I dag tar jeg meg en dag fri, men skal vaske leiligheten i svettetempo!

Plan for neste uken;

Mandag

Triceps

Bryst

Mage

Skuldre

25 minutter jogging

Tirsdag

Rygg

Biceps

Mage

45 minutter jogging (evt. 30 min jogg og 15 sykkel).

Torsdag

Bein

Triceps

Bryst

Mage

Løpe 25 min

Fredag

Rygg

Biceps

Mage

Løpe 25 minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra du har de rette øvelsene i programmet på samme dag:)

Stå på :klemmer:

Var litt usikker på om det ble riktig, men da vet jeg jo at ikke det ble så værst!

Takk for det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig hvor raskt man merker forskjell! :jepp: Så fin plan du har satt opp :D

Takk! :D Du er jo kjempe flink selv jo Sexy Bitch ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke ser jeg på som en "komme igang" uke. Jeg føler allerede at det er litt enklere å komme seg på SATS og kroppen har gått fra veldig oppblåst til flatere. Når det gjelder vekten en uke etter start ligger den på 65kg.

I går var jeg sofagris igjen, og straffen for det er dobbel i dag. Jeg skal ned nå å gjøre styrketeningen som jeg skulle gjort i går. Og når kjærsten kommer hjem skal jeg ned å jogge - 45 min.

Så da håper jeg at jeg har lært...

Utover det har jeg tatt bilder av meg selv i trusa i alle vinkler - motivasjon nok i seg selv. Hadde aldri trudd jeg var så kjukk i ryggen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utover det har jeg tatt bilder av meg selv i trusa i alle vinkler - motivasjon nok i seg selv. Hadde aldri trudd jeg var så kjukk i ryggen :P

Åh, jeg hater undertøysbilder av meg selv :dåne: Har tatt flere av dem, for å se om jeg ser forskjell, men det ender alltid opp med at jeg sletter dem fordi jeg syns det er så ekkelt å se på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg hater undertøysbilder av meg selv :dåne: Har tatt flere av dem, for å se om jeg ser forskjell, men det ender alltid opp med at jeg sletter dem fordi jeg syns det er så ekkelt å se på :fnise:

Hehe, ja det er helt grusomt!! Man tror man vet hvordan man ser ut, til man får se seg selv bak. Stakkar sambo :P

Jeg tok de, så fort på de og la bort kamera. Legger de ikke inn på pcn før jeg har et sett med bedre bilder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei sofagrisen! (liker navnet på dagboka di :) )

Et lite tips: ikke start for hardt, da kan det være du får et dropp i motivasjonen om litt. Husk å legge inn hviledager med god samvittighet!

Men kjennes bra å trene ja, absolutt.. Keep up the good work!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sofagrisen! (liker navnet på dagboka di :) )

Et lite tips: ikke start for hardt, da kan det være du får et dropp i motivasjonen om litt. Husk å legge inn hviledager med god samvittighet!

Men kjennes bra å trene ja, absolutt.. Keep up the good work!

Heisann :) :)

Nei, jeg vet det.. Det er bare det at jeg blir så ivirig etter å se resultater. Men jeg har begynt hardt 10000 ganger før og det resulterer jo bare i jojo slanking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsen i boka mi, her vil jeg følge med, er en sofagris jeg og :sjenert:

Jeg vil ned litt jeg og, men de siste kg sitter godt. :gjeiper:

Velkommen skal du være :)

Ja, det er helt sykt. Begynner å lure på om ikke jeg kan veie mindre jeg. Veier 66-65 annenhver dag..

Men har ikke tenkt å gi meg enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...