Gå til innhold

Rosa trening


Anglofil

Anbefalte innlegg

Da er jeg hjemme fra trening, deilig! 40 min med løping/rask gange på tredemølle har gjort at jeg er skikkelig kake her jeg sitter. I morgen blir det enda mer trening, og da blir det nok styrke i tillegg også. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg hjemme fra jobb og trening. Har tatt meg i skinnet nå, og har trent tre dager på rad. I dag ble det løping og styrke. Nå skal jeg kose meg med fiskesuppe og lyxfällan! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er jeg skikkelig sliten. Hadde egentlig ikke særlig lyst til å dra på trening, men dro meg allikevel til treningsstudioet før det stengte. 60 min med løping og styrke, og nå er jeg skikkelig gelé. ;) I grunn ganske stolt av meg selv som klarte å gjøre dette før jeg skal ut og spise middag med venninner jeg har fått her i Kristiansand. Etter det skal vi se på The Social Network, det gleder jeg meg til! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom hele dagboken nå. Grattis med så stor omvelting både trenings og kostholds messig. Klarer du fremdeles 1000min i mnd? Og kun 15-20 karbs?

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn! :)

Nei, jeg ligger ikke på rundt 20 karber nå om dagen, men jeg holder meg fremdeles til lavkarbo. Det vil si at jeg sjelden går over 50 karber, men om jeg vil det så kan jeg godt spise, i moderate mengder selvsagt, godteri og annet snacks. Alt med måte. ;)

Ift treningen så teller jeg ikke minutter lenger, men prøver å holde meg til minst to ganger i uken, men det blir gjerne tre-fire. Det har vært varierende de siste ukene pga eksamenslesing og den slags, det er liksom førsteprioritet. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Man vet man har blitt flink til å trene når instruktørene på treningssenteret kommer bort til deg og sier at du er flink til å trene. :sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Man vet man har blitt flink til å trene når instruktørene på treningssenteret kommer bort til deg og sier at du er flink til å trene. :sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se deg her inne. ;)

Jau, liten stund siden sist jeg skrev her inne. Skal på trening i dag, etter jobb, men jeg tror nok jeg utsetter den harde økta til i morgen. Er tung og sliten i hodet, så det blir nok ikke mer enn et kvarter eller tyve minutter på sykkel, men bedre enn ingenting! Må rekke butikken også, og den stenger ni, så det blir litt av et stress det her. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, da gifter vi jo oss nesten samtidig. :)

Jeg har vært flink med trening og holdt mitt eget nyttårsforsett, meget fornøyd! Får ikke sove, så jeg skal på treningsstudioet når det åpner klokken 08.00. Er jeg ikke flink?

Hard treningsøkt i går, kjenner det både i ben og armer i dag. Har også startet på min treningsutfordring hvor jeg skal trene minst 1000 minutter i måneden. Så langt har jeg kommet:

04.01.: 60 minutter. 60/1000 min totalt.

05.01.: 76 minutter. 136/1000 min totalt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

75 min trening i dag. Jeg er skikkelig gåen, så nå skal jeg legge meg på senga litt og lese. *sliten*

06.01.: 76 minutter. 212/1000 min totalt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

07.01.: 76 minutter. 288/1000 min.

Gikk på trening i dag tidlig. Skulle ikke gjort det, for jeg lyttet ikke nok til kroppen min tror jeg. Følte meg litt pjusk i går, men kom meg gjennom natten. Hadde noen murringer i magen, men ikke noe mer enn at jeg følte meg i form til trening. Trente i 76 minutter, men på vei hjem fra trening ble jeg så utrolig dårlig. Følte meg helt grønn både innvendig og utvendig. Kastet opp da jeg kom hjem og tarmene vrengtes. Fikk og får fremdeles ikke i meg mat. :( Gikk så på jobb, men ble sendt hjem fordi jeg ikke akkurat så frisk ut - og at jeg i tillegg kastet opp på jobb. Ikke bra, og nå sitter jeg her, etter å ha sovet litt, og jeg kjenner meg fremdeles ganske pjusk.

Jeg vil ikke ha dette nå!

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært her, så bra at du er på gang med trening igjen! Men utrolig kjipt å bli sjuk, håper det går over raskt... Viktig å lytte til kroppen sin, men lett å glemme av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Får håpe dette går over snart, tror jeg skal gå tilbake til senga og håpe det hjelper. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endelig frisk! :)

11.01.: 76 minutter. 364/1000 min.

12.01.: 76 minutter. 440/1000 min.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13.01.: 20 minutter. 460/1000 min.

15.01.: 45 minutter. 505/1000 min.

Halvveis! :hoppe:

Blir borte hele uka, skal på shoppingferie i London, så det blir nok litt trim på meg da også. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...