Gå til innhold

Jeg har begynt å få sterke mistanker om mannen er normal


Gjest Usikker

Anbefalte innlegg

Kontrollerende er det første jeg tenker. Deretter manipulerende. Han sier høyt og tydelig at han skal straffe deg ved å la deg være alene så du kan tenke over hva du har gjort?!

Han behandler deg jo på sett og vis som en liten unge.

På tide å gi ham en lærepenge spør du meg. Hvor gammel er fyren når han reagerer at noen tar fløte til kaffen? 5 år gammel?

Her i gården ringer varselbjellene på nivå med ei luftvernsirene.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrekk og gru, han høres akkurat ut som x-n til mora mi og han viste seg å være en psykopat:S Han rev i stykker halve stua da moren min ved en feiltagelse laget to drinker fremfor en som de kunne dele.

Gå på nettet, finn en billig hybel og flytt, det trenger jo bare å være midlertidig. Går jo ikke an å leve på det viset der.

Anonym poster: 7f77801cb27c0e6cded8b32035cbd72a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ninja

Kontrollerende er det første jeg tenker. Deretter manipulerende. Han sier høyt og tydelig at han skal straffe deg ved å la deg være alene så du kan tenke over hva du har gjort?!

Han behandler deg jo på sett og vis som en liten unge.

På tide å gi ham en lærepenge spør du meg. Hvor gammel er fyren når han reagerer at noen tar fløte til kaffen? 5 år gammel?

Her i gården ringer varselbjellene på nivå med ei luftvernsirene.

Veldig enig! Er han utlending TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ikke helt god ut spør du meg, og han høres heller ikke ut som en som kommer til å bli bedre. Tvert i mot.

Selfølgelig klarer du å flytte hvis du vil, du skal da ikke bli boende med en mann bare fordi du ikke føler du har noe alternativ.

Hør på disse over her, kom deg ut og vekk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig! Er han utlending TS?

Så dette er liksom stereotype på utlendinger? Kontrollerende?

Anonym poster: 8c65b4958dcc33da6bbd3b89d4f67278

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan merket han i det hele tatt at det manglet litt fløte? Hun tok vell ikke halve kartongen liksom.

Dette hørtes veldig spesielt ut, aldri hørt om samboere som har hver sin hylle i kjøleskapet. Trodde det kun var de som bodde i kollektiv som gjorde det.

Anonym poster: 8f9ec3c566a3829508cc876dc7509b7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Det her høres veldig merkelig ut. Det er jo i utgangspunktet litt rart å ikke dele noe av maten, men om dette er en løsning som funker for dere, så for all del. Men at han blir så sint over en skvett med fløte er ganske så urovekkende. Han er sikkert god og snill på andre måter, men når man blir så sint over en så liten ting så er det noe galt. Er dette vanlig oppførsel fra hans side, eller er dette et engangstilfelle?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke normalt ut i det heletatt.

Dere er kjærester og samboere, ikke kompiser som bor i kollektiv. Greit at folk vil ha delt økonomi, men de pleier vel å ha en slags "felles pott" der de hiver inn hvert sitt beløp for felleskostnader som mat, strøm, husleie osv, ikke delt økonomi som om man nesten ikke kjenner hverandre.

Hadde det vært meg så tror jeg at jeg hadde funnet meg et annet sted å bo, tviler på at man kan bli lykkelig i et sånt forhold.

Klemmer til deg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det Abdullah? Takk for at du understreker poenget mitt ;)

Ja, jeg har stående en egen rød telefon med direktelinje til Mullah Krekar. Hvor dum kan man bli? Slutt å generaliser andre mennesker.

Endret av Abdullah
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usikker

Takk for flere svar og råd.

Han har ikke gitt lyd fra seg ennå, men han kommer nok ikke hjem før sent i kveld/natt.

Og ja, han er utlending. Men han har bodd i Norge siden han var tenåring. Han er svensk.

Jeg forstår at han ble sint, hun tømte faktisk kartongen slik at han ikke fikk "morgenkaffen" sin i dag. Han våkner ikke ordentlig før kaffen og han skulle tidlig på jobb.

Skal prøve å ringe venninnen min snart for å høre hennes "side" av saken. Kanskje jeg får litt trøst der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig fyr. Delt økonomi er greit. At man ikke nødvendigvis "liker" de samme matvarene er greit, selv om forskjellige avdelinger i kjøleskapet høres mer enn merkelig ut for meg.

Å gå helt fra konseptene pga en gjest tar fløte i kaffen er aldeles tåpelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal få hennes side av saken, hvilken sak? At hun tok litt fløte? Men herregud da, han må jo tåle at fløten går tom, han kunne brukt litt melk istedenfor eller drukket kaffen uten, det er ikke verre enn det. Unnskyldningen "Våkner ikke skikkelig før jeg får kaffen" er ikke god nok. Det er absolutt ikke normalt å reagere på denne måten, og du skal ikke trenge eller bør akseptere dette. Han høres kontrollerende ut på måten han reagerer på og måten han vil ha forholdet på.

Hva gjør dere når dere lager felles middag? Bruker 200gram av din kjøttdeig og 200gram av hans? Dette er ikke normalt, TS. At han tjener mer enn deg har jo heller ingenting med saken å gjøre. Dere er kjærester, samboere, partnere og skal liksom stå sammen. Å ha hver sin tannkrem er ikke normalt. Hver sin hylle i kjøleskapet hører hybellivet til, ikke samboerskap med kjæresten.

Ikke lag unnskyldninger for han kjære TS, dette er ikke normalt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er rart å ha forskjellige hyller i kjøleskapet når man er samboere.

vi deler hele kjøleskapet. synes det er best.jeg liker ikke alt i kjøleskapet men da spiser jeg ikke det. han liker ikke alt ,da spiser han ikke det.

pluss å gi noe melk eller fløte i kaffen til en venninne synes jeg ikke er så veldig krise. hva skjer vis dere får barn? hvordan skal dere løse det da?i forhold til kjøleskap ? vis dere får 2 barn kan 1 spise av hylla di å den andre av hans? eller skal dere ha et helt eget barnekjøleskap?

Anonym poster: 913f2dcce687d5371342265982251e6b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ninja

Veldig enig! Er han utlending TS?

:kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna:

Ja, jeg har stående en egen rød telefon med direktelinje til Mullah Krekar. Hvor dum kan man bli? Slutt å generaliser andre mennesker.

Takk for flere svar og råd.

Han har ikke gitt lyd fra seg ennå, men han kommer nok ikke hjem før sent i kveld/natt.

Og ja, han er utlending. Men han har bodd i Norge siden han var tenåring. Han er svensk.

Jeg forstår at han ble sint, hun tømte faktisk kartongen slik at han ikke fikk "morgenkaffen" sin i dag. Han våkner ikke ordentlig før kaffen og han skulle tidlig på jobb.

Skal prøve å ringe venninnen min snart for å høre hennes "side" av saken. Kanskje jeg får litt trøst der.

HAHA!! I rest my case.

Men TS om du ønsker et forhold som dette er det bare å "finne sin plass i hjemmet". Om ikke pakker du baggen din og flytter ut, du er ikke avhengig av denne mannen. Seriøst du fortjener så mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dessuten kunne venninnen min spurt meg først, hun har ingenting med å gå inn i mitt kjøleskap uten min tillatelse.

Er jeg gal?

Tillatelse? Du er kanskje ikke gal, men hyggelig er du ikke. Slitsomt å være på besøk hos deg, må man be om tillatelse for å bruke toalettet også? Hvis dere satt og drakk kaffe sammen kunne du jo spurt henne om hun ville ha noe i kaffen, eventuelt stoppet henne hvis det var så innmari forferdelig å kikke inn i kjøleskapet.

Anonym poster: ce5e1192db452c6efec4265da68e2807

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å ringe venninnen min snart for å høre hennes "side" av saken. Kanskje jeg får litt trøst der.

Herregud, du skal ringe og fortelle henne hvor stor sak det ble av at hun tok fløte? Dette er en god oppskrift på å få henne til å aldri besøke deg igjen. Jeg hadde følt det utrolig ukomfortabelt å komme tilbake til et sted der jeg visste at partneren hadde ubegrunnet klikket for noe jeg hadde 'gjort', særlig hvis ikke venninnen min 100 % var på min side og syntes typen var en tulling.

Dette handler ikke om venninnen din. Hold henne utenfor.

Anonym poster: ce5e1192db452c6efec4265da68e2807

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvordan du kan mistenke "om" mannen er normal. Jeg ville heller mistenkt at mannen din er særdeles unormal.

I begynnelsen at hovedinnlegget får jeg medlidenhet med deg, men på slutten av hovedinnlegget og i det andre innlegget du har skrevet her begynner jeg å mistenke at du er ganske unormal du også.

Anonym poster: 178b52915421969a361d61ae496ce4c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...