Gå til innhold

Dexter-freaks inn hit! - Mulig spoiler


Mrs. Morgan

Anbefalte innlegg

Gjerne oppgi kjønn og alder før dere uttaler dere noe om denne fantastiske, fascinerende serien! hehe. Ingen krav da men... gøy å vite hvem der ute som ser på denne serien. :popcorn:

Jeg selv er en jente på 19 år. Jeg kjøpte sesong 1 for noen uker siden og har vært frelst siden da! Har kjøpt og sett alle 4 sesongene på 3-4 uker. :jepp:

Nå som sesong 5 ennå ikke har kommet ut på dvd og avslutningen på sesong 4 var... OMGBEKMSAL:WIU#Y(#"UJ driver jeg nå å laster ned sesong 5! Jeg tenkte det ville vært gøy å snakke om denne serien? Diskutere alt mulig rart! Jeg er blant annet stor fan av Supernatural, The OC og den nye Beverly Hills 90210. Dette er noen serier som har gjort meg skikkelig hekta. Men nå er det Dexter som gjelder! :lur:

Noe av det beste jeg vet med Dexter er det derre blikket hans... hah! You know? SPOOOOOOOOILER!!!!!!!!!! Serr, jeg er helt sjokkert over avslutningen på sesong 4!!! Flere som syns dette var trist? Eller glad for å være kvitt Rita? :trist:

Endret av Iah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett sesong 1 og 2 og ble helt frelst da jeg først starta. :jepp: Så begge sesongene på ett og ett halvt døgn.

Lånte begge sesongene av en kompis og har ikke fått tak i de siste enda, men jeg gleder meg til det skjer! :danser:

Hærlig sexy er det eneste jeg klarer og si...

Er en jente på 19 Btw.

Endret av She_Leiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helfrelst!! Begynte på sesong 1 forrige uke, og er nå straks ferdig med sesong 4 (Rita DØR????:overrasket:). Den er så jævla bra, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har somla meg til å se den før.:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesongpakkene er ikke så dyre! Billigere enn andre tvseriepakker... så for meg er det enkelt og greit å bare stikke innom Platekompaniet og rappe med meg alle sesongene. Rita dør ja, og det er helt... ja, jeg vet ikke. Jeg likte Rita så... Men samtidig likte jeg også godt at Dexter liksom er "alene". Hehe. Da fokuserer vi mest på HAN. Sikle, sexy Dexty! <3

Sesong 5 har altså ikke kommet ut på dvd ennå, noe som har fått meg til å laste det ned på tankaner.com!!! Men skal til Tyrkia om 2 dager nå og blir der i 7 dager, så litt Dextermaratonkos blir det ikke før etter der igjen. Men, da har man noe å glede seg til ^^

Ingen flere som er Dexterhekta?? :popcorn::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker dexter! Husker jeg ble helt frelst rundt sånn juletider. Er bare den beste serien jeg noen gang har sett, fikk ikke nok av dexter etter 4. sesong, så lasta ned sesong 5(gled dere!), men satt igjen med en tom følelse. Nå har det gått rundt et halvtår, men sesong 6 er på vei, så blir nok mange gode timer foran TV'en igjen da :popcorn:

Er forresten en 16 år gammel gutt :)

Endret av SubHuman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde faktisk flere ville skrevet noe her... hah, men det kommer seg vel. Altså, Dexter må jo være veldig populært! Og jeg har hørt mange skryte Dexter serien oppi været. Og etter alle disse sesongene tyder det jo på at serien har mange seere! ^^

Driver fortsatt å laster ned sesong 5. Er nesten 90% ferdig nedlastet nå! Håper jeg får sett èn-to episoder i kveld før jeg drar til Tyrkia i morra!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jente på 26. Bøkene er dessverre ikke like god som tv serien..

Har sett ut sesong 4! Den siste episoden var for vond,har ikke klart å se videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente på 17, og jeg elsker Dexter! Det er den beste seiren jeg noen gang har sett, jeg er helt hektet. Jeg har sett alle sesongene, og var helt rystet etter sesong 4, det var så trist! Syns sesongavslutningen på sesong 5 var ekstremt spennende, den også. Ingen annen serie gir meg hjertet i halsen så ofte som Dexter gjør. Så ble jeg etter hvert veldig glad i Lumen, selv om jeg savnet Rita i begynnelsen. Kan nesten ikke vente til sesong 6!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Noen andre som har sett finalen av sesong 6? Jeg har nettopp sett den ferdig selv og sitter sånn her i sofan nå :overrasket::hakeslepp: .

Makan til større cliffhanger skal du lete lenge etter. Er ganske sikker på at hjertet mitt stoppet i siste øyeblikk. Kan ikke tro at vi nå må vente et helt år før vi får vite hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den nettopp selv, og herreguuud! :sjokkert:

Tror aldri jeg har sett en så spennende sesongavslutning før! Utrolig kjedelig å vente nesten et helt år på fortsettelsen, ja :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere faen meg ha, hva med å merke innlegget med SPOILER?!?!? :kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna:

Eeeh, hvem refererer du til om jeg tørr spørre? Jeg har ikke skrevet noe spoiler i mitt innlegg i hvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eeeh, hvem refererer du til om jeg tørr spørre? Jeg har ikke skrevet noe spoiler i mitt innlegg i hvertfall.

De som har skrevet at en sentral karakter dør, det burde vel være innlysende. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har skrevet at en sentral karakter dør, det burde vel være innlysende. ;)

I og med at denne sentrale karakteren døde i serien i 2009, regnes det jo ikke lengre som en spoiler. Hvis du da ikke har sett fram til den episoden, som er 2 år gammel, burde du jo heller ikke gå å lese på nettet i tråder som handler om serien.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er fremdeles en dexterfan, bare ikke fått meg til å se noe mer på i det siste. Stoppet på sesong 4 eller 5. Eh husker plutselig ikke.. Men gud, når de dvdene kommer ut skal jeg kjøpe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke vente ett helt år før neste episode!! Btw, finnes det en Dexter tråd med spoilers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kommer til å bli langdrygt! Men det har gått før, så det går vel igjen :jepp: Heldigvis er det minst to nye sesonger i vente :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at denne sentrale karakteren døde i serien i 2009, regnes det jo ikke lengre som en spoiler. Hvis du da ikke har sett fram til den episoden, som er 2 år gammel, burde du jo heller ikke gå å lese på nettet i tråder som handler om serien.

I og med at det ikke står noe om sesong i denne tråden, bare at det handler om Dexter, så hadde en spoiler-advarsel vært på sin plass (i tittelen, og ikke rett før selve spoileren kommer. Ikke garantert at alle har sett like mye, selv om de digger Dexter. Skjønner veldig godt at personen ble irritert. Ville vært det samme om jeg skulle begynt å diskutere det som skjer i sesong 5 eller 6, uten at TS har sett det selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...