Gå til innhold

Knust..


Gjest Chloe87

Anbefalte innlegg

Gjest Chloe87

Ble dumpet for tre uker siden, han jeg trodde var min livs kjærlighet valgte dop fremfor meg. Idag drakk jeg for første gang etter bruddet og ei venninne som har eksen min på snapchat viste et bilde han har lagt ut av seg selv nylig tydelig rusa. I tillegg har han lagt ut bilde av nyinnkjøpte høyttalere.. Ikke rart han bare kunne betale meg 2000 av de 7300 kr han skylder meg nå..

Det gjør så vondt å se hvordan han ødelegger seg selv og det å tenke på at han prioterte rusen fremfor meg. Det med pengene han skylder meg er liksom toppen av kaka. Jeg føler meg så lite verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble dumpet for tre uker siden, han jeg trodde var min livs kjærlighet valgte dop fremfor meg. Idag drakk jeg for første gang etter bruddet og ei venninne som har eksen min på snapchat viste et bilde han har lagt ut av seg selv nylig tydelig rusa. I tillegg har han lagt ut bilde av nyinnkjøpte høyttalere.. Ikke rart han bare kunne betale meg 2000 av de 7300 kr han skylder meg nå..

Det gjør så vondt å se hvordan han ødelegger seg selv og det å tenke på at han prioterte rusen fremfor meg. Det med pengene han skylder meg er liksom toppen av kaka. Jeg føler meg så lite verdt!

valgte nok ikke rusen fremfor deg. Han er avhengi. SYKDOM. du klarer ikke å få en som er avhengi til å velge bort rus. Har ahn komt langt,så glem pengene. Kom deg videre i livet

Anonymous poster hash: 304e8...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...