Gå til innhold

Begravelse til bestemoren til kjæresten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg og kjæresten min har bare vært sammen i ei måned nå. Bestemoren hans har gått bort igår. Og kjæresten min spurte om jeg vil være med på begravelsen hennes nå kommende tirsdag. Jeg er litt usikker for jeg har aldri hilst på henne før. Den eneste gangen jeg så henne var da hun lå ubevisst i senga i gamlehjemmet. Ville det vært veldig frekt å ikke være med på begravelsen ?

Anonymous poster hash: 2d833...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Offensive Pie

Du går i begravelsen for å støtte kjæresten, ikke for å ta farvel med hans bestemor. Ingen vil synes at du gjør noe feil :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ville vært litt rart om du kom, sånn egentlig.



Anonymous poster hash: c7e7c...748
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom kjæresten ønsker å ha deg med, så drar du. Ikke for å ta forvell med bestemoren, men for å støtte han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville synes det var veldig merkelig om du ikke var med. Jeg vet i alle fall at jeg hadde blitt veldig skuffet om jeg var kjæresten din. Jeg har vært i flere begravelser hvor jeg ikke egentlig har kjent vedkommende, men jeg har vært der for å støtte gode venner som har trengt å ha noen der for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han spør om du kan være med for hans skyld. Da blir du med. Enkelt og greit. Og ja, noe annet er frekt.



Anonymous poster hash: 1c4bf...131
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...