Gå til innhold

Bambino håper på en bambino.


 bambino

Anbefalte innlegg

Disse eggløsningstestene har jeg ikke peiling på i det hele tatt. Hvis du ikke er gravid denne mnd, så kan vel TR like godt komme ja.. :)

Helt enig :fnise:

Endret av bambino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde svake menssmerter i går kveld, og bittelitt farget utflod.. Men foreløpig i dag, ingenting. Jeg gir meg over :fnise:

Endret av bambino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har TR endelig kommet!

Etter jeg sluttet på p-piller så har menssmertene plutselig blitt mye værre. I dag har jeg ligget kvalm, i fosterstilling med varmeflaske på magen. Noen som har opplevd det samme, at det har blitt værre ?

Endret av bambino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det snart dag nr. 9 med TR... De siste 2 dagene har jeg hatt litt friskt blod, det har aldri skjedd før. For en rar måned

Endret av bambino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, vil følge med her om det er greit :)

Er prøver selv,så er derfor litt spennende å lese hvordan det går med andre.

Så koselig da 😊 lykke til 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg endelig eggløsning, 3 dager etter jeg egentlig hadde beregnet men det er ikke så lett når syklusen er litt på bærtur!

Er det noen som kan kjenne at man har eggløsning? Synes magen har vært så rar i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja syklusen kan være litt tull av og til. Jeg kan faktisk kjenne at jeg skal ha eggløsning, og kjenner når jeg har det. Var ferdig med TR i går, og allerede i dag så kjenner jeg små små murringer i magen, også blir de sterkere jo nermere EL jeg kommer, og når jeg har EL så får jeg økt utflod og blir "kvisetryne"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

I noen dager nå så har jeg vært litt svimmel, småkvalm, hatt litt angst og det har vært en konstant kiling i magen..

SÅ, i dag kjøpte jeg en test og denne lyste mot meg etter noen nervepirrende minutter!

2OIVx9.jpg

Jeg er sååå glad! Dette er helt sprøtt!!

Mannen hadde bursdag her om dagen så jeg pakken inn testen og gav han den "forsinkede gaven jeg hadde bestilt for en stund siden". :fnise:

Han satt med munnen åpen en god stund før han ropte "kødder du, kødder du??". Han gav meg så verdens beste klem og sa "jeg er SÅ glad jeg nå, det her er sjukt".

Og nå sitter han å laster ned gravid-apper, leser og skal lete etter bøker for førstegangsfedre :fnise:

Han lurte også på om han kunne ringe å fortelle det til bestekameraten, jeg sa vi kunne vente littegrann til :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så glad på dine vegne. Gratulerer :strix::hug:

Du er heldig!

Tuusen takk! Det kommer til å ta noen dager før jeg venner meg til tanken merker jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det skjønner jeg godt.

Ååå håper jeg er like heldig, og at det vil klaffe denne mnd :hjerte: føler "ALLE" blir gravide for tiden, hehe :) er jo såå koselig da :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt.

Ååå håper jeg er like heldig, og at det vil klaffe denne mnd :hjerte: føler "ALLE" blir gravide for tiden, hehe :) er jo såå koselig da :strix:

Huff, jeg har følt det siden vi ble aktive prøvere, at ALLE blir gravide rundt oss. Det er stressende og litt irriterende :fnise:

Men masse lykke til til deg, håper det klaffer for deg snart og :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det er sant..

Sånn man føler når man ikke er der selv vettu :fnise:

Takk takk :hug: håper å tror det.

Skal du opprette graviditetsdagbok eller? Følger deg gjerne der :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...